Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Dovolil som si napisat len svoju skusenost s nakupom. Ospravedlnujes sa a pritom tvrdis, ze nemam co vracat rafik ked mam taky bicykel a ze ste mi posielali dve zasielky (opytal som sa ci to mozete prihodit, povedali ste ok). Tak neviem co je ako ta polopravda. Uz som s tebou skoncil, fakt nevies prijat kritiku.
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 07:33:36
00
Netvrdím ze nemáš co vracať rafik, len ze hmotnostný rozdiel na tvojom biku nie je tak významný aby to vadilo. Vratit si ho samozrejme mohol, to ti nikto neberie. Ty si napísal skúsenosť a ja som si dovolil reagovať a ponúknuť nas pohľad a fakty. Ak čítaš toto fórum tak vieš ze kritiku prijať vieme, nebudem však bez slova akceptovať urážky a polopravdy. Mohol som to zmazať, dat ti ban a mat pokoj (kedze toto forum je na nasom servri), namiesto toho sa tu snazim trpezlivo vysvetlovat.
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 08:23:57
00
A co je ako ta polopravda? Aky BAN a zaco?
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 08:44:19
00
Sú arogantný, aj na facebooku odpovedaju, ako polobohovia...
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 08:53:30
00
arrow_leftFEDERER napísal:
Sú arogantný, aj na facebooku odpovedaju, ako polobohovia...

... nominatív množného čísla ... :talk: (nedalo mi)
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 09:00:11
02
Arogantni..
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 09:01:00
00
Polopravdy ohladom toho ze sa ti nikto neospravedlnil (pastol som email od imra z minuleho piatka, kde sa ospravedlnuje), ohladom toho ze ti prisla len jedna zasielka (dokazatelne si prebral 2), ohladom datumov odoslania (opat dokazatelne z trackingu) a dalsie nezrovnalosti v tom co pises. Urazky na mna a tim tu asi nemusim uvadzat.
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 09:07:56
00
Nechcete si to riesit v ss?
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 09:16:02
00
To by bola škoda. Čistia sa tak vzťahy medzi shopmi a zákazníkmi. Myslím, že táto komunikácia pomôže do budúcnosti :)
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 09:27:15
04
pracujem s ludmi uz 10 rokov tak viem presne o co tu ide.
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 09:42:50
00
1) A kde som pisal ze mi prisla jedna? Prisli dve, pred odoslanim som sa slusne opytal ci sa to da pridat, vraj v pohode to pridate. 22.8.2016. To ze ste poslali na 2x som nijak neziadal.
Dobry den,
rafik Vam tam prihodime. Prosim o doposlanie sumy 36.00 €na niektory nizsie uvedeny ucet s VS 16740. Dakujem
FIO banka (2400626183/8330 - SK4083300000002400626183)
Tatrabanka (2928888560/1100 - SK8511000000002928888560)
Slovenska sporiteľna (5071365018/0900 - SK9409000000005071365018)
VÚB (3506337659/0200 - SK4602000000003506337659)
S pozdravom,
Martin Imrich

2) V datume som sa sekol o den. A je to jedno lebo predtym som pisal, ze to chcem pridat bod 1) a povedali ste ok. Cize uznavam pomylil som sa o jeden den v datume prijatia zasielky.

3) Ospravedlnenie ok, fajn bolo od chalana, na neho nehovorim nic zle prave naopak. Ale o tom istom som pisal aj s tebou, poslal som ti 2x linky ohladom vahy a uz si neodpisal. Tak som dal recenziu na heureku, kde si nespomenul ani slovo o tom, ze ste urobili nieco zle. tak som zacal pisat sem ...

Ak som urazil tim tak sa ospravedlnujem, nechal som sa uniest. Myslel som skor to akym stylom vraciate peniaze a dodziavate vlastne obchodne podmienky. Komunikacia tu s tebou (vami, pises za firmu) tomu dala korunku :) Dost nevhodna nato ze sa jedna o firma <-> klient a este ze BAN a zmazanie prispevkov :D
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 09:47:57
00
ty čítaš tuším len každé piate slovo :tmi: nj to je radosť taký zákazník :) :handshake:
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 10:00:16
04
palo14 uz tu nestracajme cas. Poslal som ti na ucet peniaze za naklady na vratenie rafikov. Chybu sme priznali, ospravedlnenie si dostal. Fakty som sem musel napisat aby to nebolo jednostranne. Je este nieco, co mozeme pre teba spravit?
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 10:17:33
00
nejake pekne bidony mu poslite, lebo tie co ma nie su moc stylove :)
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 10:33:53
00
Cervo, OK v pohode, prediskutovali sme to. Peniaze mi neposielajte, prislo by mi zvlastne si od vas nieco brat po tejto diskusii. Nakupoval som u vas viackrat a bol som spokojny, tak vam zelam vela spokojnych zakaznikov. Maj sa.
Zobraziť komentár 22.09.2016 - 10:56:50
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up