Lokalizácia
Formulár sa odosiela
kompresor okolo 9 barov by pomohol ale mne tlačí sotva 6...na pumpu to mám 16 km takže viac sa mi oplatilo chvíľku pracovať na hasáku..
Zobraziť komentár 27.12.2016 - 16:59:40
01
Vyskusaj najprv nafukat z dusou. Ked zaskocia plaste do rafika vypust vzduch a vyzuj len na jednej strane. Vybar dusu, namontuj ventil, nahod plast a nafukaj. Mne to pomohlo. Inak sa nedali nahodit ani kompresorom.
Zobraziť komentár 27.12.2016 - 21:48:03
01
...natri mydlovou vodou pätky gumy... mne to tiez neslo, ale ked som natrel mydlovicou, krasne zaskocili plaste aj bez kompresora - stacila velka pmpa..
Zobraziť komentár 28.12.2016 - 08:30:17
01
Ma zmysel prejst na bezdusu v mojom pripade ked jazdim rekreacne XC ? mam celopero 26", plaste mi vydrzia kludne aj tri roky, sem tam troska agresivnajsia jazda z kopca. Precital som si o tom dost, vyhody poznam ale stale ma trapi otazka praktickosti a o tom som sa moc nedocital. Ked pichnete tak iba nahodite dusu na dojazd ?
Zobraziť komentár 30.12.2016 - 00:17:33
00
Ked pichnes tak ani o tom nebudes vediet. Za predpokladu, ze pouzijes tie spravne veci - hlavne tmel. Takze pre rekreanta bude hlavna vyhoda - zivot bez defektov.
Zobraziť komentár 30.12.2016 - 09:08:02
00
Možno ťa moja štatistika nabudí. Na bezdušákoch na cca. 30,000 km - jeden krát väčšia diera a jedno prerazenie plášťa. Drobné defekty zalepil tmel. A to jazdím papierové Švajble.
Zobraziť komentár 30.12.2016 - 09:12:27
00
Kazdy si pod rekreacnym xc predstavuje nieco ine. Ale ak ti plaste vydrzia 3 roky asi toho moc nenajazdis a bike viac stoji ako jazdi - to nie je pre tmel zrovna idealne. Ak nemas defekt na kazdom vyjazde asi bude praktickejsie zostat na dusiach.
Zobraziť komentár 30.12.2016 - 09:22:02
01
Ak by to prerobil a vyskúšal, možno by ho to motivovalo k tomu, aby jazdil častejšie.
Zobraziť komentár 30.12.2016 - 10:29:47
01
No znie to zaujimavo asi to vyskusam. Defekt je bezna vec ale moc ich nemavam, len som si viac menej potreboval potvrdit ze sa nic nedej, proste clovek nahodi dusu ak je najhorsie ak ju ma zosebou a bezpecne pride domov, bez toho aby hodinu v lese zapasis s unikom a pumpickou.
Jazdit castejsie ma to nenamotivuje, mam aj ine veci na praci ako cele dni jazdit, preto som pisal rekreacne XC a ano, pre kazedeho to znamena nieco ine, pre mna cca 1-2tis km v lese za rok. A moze sa stat ze bike bude aj mesiac stat v garazi.
Zobraziť komentár 30.12.2016 - 12:42:41
00
Ja som riešil hádam 8 defektov za sezónu, väčšinou tŕne. Preto uvažujem nad tubeless, už mi to lepenie duší lezie na nervy.
Zobraziť komentár 30.12.2016 - 13:03:31
00
pri trnoch ani nevieš, občas len kusok prskne a fičiš dalej.. jediný problem ked y som laboroval bol prerazený plašť na sklenennej struske na holi, to bola diera 6mm, natlačil som do diery kusok flaku a tmel to dolepil, dofukal som to a valil domov.
Zobraziť komentár 30.12.2016 - 13:06:17
00
Ja ešte raz problém keď som narezal štupel na spodku. To nechcel zaceliť ani bohovi. Prilepilo a pri jazde sa to stále otváralo.
Zobraziť komentár 01.01.2017 - 12:55:26
00
Lepenie s knotmi je najmnej pribalit. Namiesto klasickeho lepenia, ktore aj tak kazdy nosi. Staci vziat dake flaky a daju sa lepit aj duse s tym.
Zobraziť komentár 01.01.2017 - 14:51:03
00
Pri nahadzovani potierate aj dosadacie plochy rafika a plastu tmelom nieco podobne ako robi automechanik ked prezuva gumy ? Nezvysi to sancu na dobre utesnenie ? Nemam s tym este ziadnu prakticku skusenost, lebo mi pride nedostatocne to tam len naliat a potocit,
Zobraziť komentár 03.01.2017 - 07:06:48
00
automechanik natiera dosadacie plochy mazlavym roztokom, nie tmelom /si myslim/ aby mu lahsie zaskocili do zliabku.... pamataj, ze v pripade potreby ten plast treba aj zhodit...ked ho este navyse prilepis, tak to bude uplna pakaren...
Zobraziť komentár 03.01.2017 - 08:06:02
01
keyboard_arrow_up