Mam otazku. Nepoznate nahodou nejaku cestovku alebo dopravcu, co by len dopravil bicyklovania chtivých 12 ludi spolu s ich bicyklami z BA niekde do rakuskych Alp a potom siel nazad do BA. A potom po X dnoch by ich vyzdvihol na nejakom inom mieste v stanoveny cas ??? Ak mate nejake kontakty, sem s nimi. Dakujem pekne.
Tie zapuzdrene stredy od kinexu boli tazke ale spolahlive - v podstate neznicitelne.
Neskor isla kvalita dole.
Ja som mal vyrobeny s vymenitelnymi priemyselnymi ložiskami. Takže tiež nezničitelne.
Už sa priliš hrajkaju s hmotnosťou a potom davaju na trh vyrobky s kratkou životnosťou.
Problém s tým stredom bol ten, že keď som naň namontoval nové kľuky, tak sa ľavá kľuka oprela do misky a nešlo ňou točiť Tak som tam hodil nejaký Shimano, síce neviem koľko vydrží, ale aspoň ho nebudem dávať dole kladivom.
Presne nech vykapu. Ked som v Prahe tak jazdim Uber Black a aj tak je to 5x lacnejsie ako takyto odrbavaci. O cistych novych ciernych autach v kozi s automatom ani nehovorim. Niektori soferi aj otvaraju dvere, ale to mu hned poviem, ze netreba. Btw. Black musia mat taxi licencie a poistku.
BRATISLAVA.
Od piatka platí zákon, ktorý uľahčuje vyvlastňovanie pozemkov pri výstavbe ciest a predseda Slovenskej národnej strany (SNS) Andrej Danko už hovorí, že vyvlastňovanie treba uľahčiť aj pri výstavbe cyklistických trás.
Právnik upozorňuje, že to môže byť ťažko realizovateľné.
V utorok Danko vyhlásil, že sa preto v najbližšom čase chce stretnúť s ministrom dopravy Árpádom Érsekom (Most-Híd), aby vypracoval zoznam projektov v rámci „siete cyklistických trás národného významu“.
Cyklotrasy z eurofondov
Podrobnosti predseda parlamentu v utorok nespresnil a ani predtým financovanie cyklistických trás neriešil. „Slovensku chýba národná cyklotrasa, pri ktorej budovaní by sa dalo vyvlastňovať i časť územia na území obcí, na území vyšších územných celkov,“ rečnil Danko.
V skutočnosti pritom patrí stratégia rozvoja cyklistickej dopravy na Slovensku pod ministerstvo dopravy, ktoré prislúcha koaličnej strane Most-Híd. SNS má na tomto ministerstve štátneho tajomníka Petra Ďurčeka.
Ministerstvo dopravy na Dankove vyhlásenia reagovalo len všeobecne, že cyklistickú dopravu považuje za dôležitú pre regionálny rozvoj a cestovný ruch.
Ani samotné ministerstvo pritom doteraz priamo nerozhoduje, kde kedy a aká cyklistická trasa vznikne. Je to právomoc miest a obcí, ktoré vo svojich územných plánoch kreslia ich trasovanie.
Samosprávy môžu čerpať na rozvoj cyklistickej dopravy aj eurofondy, do roku 2020 ide o vyše štyristo miliónov eur na projekty bezpečnej a ekologickej dopravy v regiónoch.
Rozpočet je určený na „výstavbu, rekonštrukciu a modernizáciu ciest, podporu výstavby cyklotrás a rozvoj integrovaných dopravných systémov“. Väčšina peňazí sa musí preinvestovať mimo hlavného mesta.
Už vlani v decembri vláda zverejnila prvú výzvu na podporu cyklistickej dopravy, celkovo sa v rámci nej má rozdeliť 24 miliónov eur.
Ako odôvodní vyvlastňovanie
Keďže nedávno schválený zákon o vyvlastňovaní upravuje iba zrýchlenú výstavbu ciest na cudzom, podľa partnera advokátskej kancelárie PaulQ Tomáša Kamenca bude musieť štát v prípade cyklistických trás postupovať štandardne podľa stavebného zákona.
„Vyvlastniť majetok je možné len vo verejnom záujme, v nevyhnutnej miere a za primeranú náhradu. Je otázka, či by bol verejný záujem preukázaný práve pri stavbe cyklotrás,“ vraví Kamenec.
Politici a úradníci by museli presvedčiť súdy, prečo je výstavba cyklistických trás v regiónoch celospoločensky dôležitá.
Ak by sa to nepodarilo, súdy by mohli vyvlastňovanie pozemkov zablokovať. Mestá investujú
Samotné mestá pritom do cyklistickej dopravy investujú aj zo svojich, bez toho, že by hlásili problémy so získaním pozemkov.
Napríklad Bratislava tento rok hlási, že chce investovať 900-tisíc eur do rekonštrukcie a výstavby cyklistických trás.
Nové dráhy pre bicykli by mali pribudnúť v Rači či v Novom Meste, magistrát chystá aj projekty na výstavbu cyklistických trás ku kúpalisku na Zlatých pieskoch či z Mlynskej doliny do bratislavského Lesoparku.
Daju tam zakaz statia a bude. Skutocne nechapem (Teda chapem. Lenivost a trva dlhsie zaparkovat a vyliezt von), preco neparkuju vo svojich dvoroch. Ak tam spravia cyklochodnik, tak pre vacsinu vodicov aj tak bude sluzit na parkovanie, ako vsade inde :/
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://www.etrend.sk/technologie/co-je-to-ten-fidget-spinner-a-preco-je-zrazu-vsade.html
skús kontaktovať:
http://adventuretrips.sk/sk/kontakt
(je to dokonca moja rodina)
Ten zapuzdreny stred bol vtedy pokrok. Svojho času som si v 80-ych rokoch vyrobil niečo podobné.
Tie zapuzdrene stredy od kinexu boli tazke ale spolahlive - v podstate neznicitelne.
Neskor isla kvalita dole.
http://www.topky.sk/cl/10/1634101/Turisti-nastupili-na-stanici-do-taxika--Stacili-3-minuty-a-Bratislava-je-opat-zhovadena-vo-svete
Neskor isla kvalita dole.
Ja som mal vyrobeny s vymenitelnymi priemyselnymi ložiskami. Takže tiež nezničitelne.
Už sa priliš hrajkaju s hmotnosťou a potom davaju na trh vyrobky s kratkou životnosťou.
http://www.topky.sk/cl/10/1634101/Turisti-nastupili-na-stanici-do-taxika--Stacili-3-minuty-a-Bratislava-je-opat-zhovadena-vo-svete
Presne nech vykapu. Ked som v Prahe tak jazdim Uber Black a aj tak je to 5x lacnejsie ako takyto odrbavaci. O cistych novych ciernych autach v kozi s automatom ani nehovorim. Niektori soferi aj otvaraju dvere, ale to mu hned poviem, ze netreba. Btw. Black musia mat taxi licencie a poistku.
https://ekonomika.sme.sk/c/20551953/danko-chce-vyvlastnovat-podu-aj-pre-bicykle.html#axzz4jIPT9qWu
BRATISLAVA.
Od piatka platí zákon, ktorý uľahčuje vyvlastňovanie pozemkov pri výstavbe ciest a predseda Slovenskej národnej strany (SNS) Andrej Danko už hovorí, že vyvlastňovanie treba uľahčiť aj pri výstavbe cyklistických trás.
Právnik upozorňuje, že to môže byť ťažko realizovateľné.
V utorok Danko vyhlásil, že sa preto v najbližšom čase chce stretnúť s ministrom dopravy Árpádom Érsekom (Most-Híd), aby vypracoval zoznam projektov v rámci „siete cyklistických trás národného významu“.
Cyklotrasy z eurofondov
Podrobnosti predseda parlamentu v utorok nespresnil a ani predtým financovanie cyklistických trás neriešil. „Slovensku chýba národná cyklotrasa, pri ktorej budovaní by sa dalo vyvlastňovať i časť územia na území obcí, na území vyšších územných celkov,“ rečnil Danko.
V skutočnosti pritom patrí stratégia rozvoja cyklistickej dopravy na Slovensku pod ministerstvo dopravy, ktoré prislúcha koaličnej strane Most-Híd. SNS má na tomto ministerstve štátneho tajomníka Petra Ďurčeka.
Ministerstvo dopravy na Dankove vyhlásenia reagovalo len všeobecne, že cyklistickú dopravu považuje za dôležitú pre regionálny rozvoj a cestovný ruch.
Ani samotné ministerstvo pritom doteraz priamo nerozhoduje, kde kedy a aká cyklistická trasa vznikne. Je to právomoc miest a obcí, ktoré vo svojich územných plánoch kreslia ich trasovanie.
Samosprávy môžu čerpať na rozvoj cyklistickej dopravy aj eurofondy, do roku 2020 ide o vyše štyristo miliónov eur na projekty bezpečnej a ekologickej dopravy v regiónoch.
Rozpočet je určený na „výstavbu, rekonštrukciu a modernizáciu ciest, podporu výstavby cyklotrás a rozvoj integrovaných dopravných systémov“. Väčšina peňazí sa musí preinvestovať mimo hlavného mesta.
Už vlani v decembri vláda zverejnila prvú výzvu na podporu cyklistickej dopravy, celkovo sa v rámci nej má rozdeliť 24 miliónov eur.
Ako odôvodní vyvlastňovanie
Keďže nedávno schválený zákon o vyvlastňovaní upravuje iba zrýchlenú výstavbu ciest na cudzom, podľa partnera advokátskej kancelárie PaulQ Tomáša Kamenca bude musieť štát v prípade cyklistických trás postupovať štandardne podľa stavebného zákona.
„Vyvlastniť majetok je možné len vo verejnom záujme, v nevyhnutnej miere a za primeranú náhradu. Je otázka, či by bol verejný záujem preukázaný práve pri stavbe cyklotrás,“ vraví Kamenec.
Politici a úradníci by museli presvedčiť súdy, prečo je výstavba cyklistických trás v regiónoch celospoločensky dôležitá.
Ak by sa to nepodarilo, súdy by mohli vyvlastňovanie pozemkov zablokovať.
Mestá investujú
Samotné mestá pritom do cyklistickej dopravy investujú aj zo svojich, bez toho, že by hlásili problémy so získaním pozemkov.
Napríklad Bratislava tento rok hlási, že chce investovať 900-tisíc eur do rekonštrukcie a výstavby cyklistických trás.
Nové dráhy pre bicykli by mali pribudnúť v Rači či v Novom Meste, magistrát chystá aj projekty na výstavbu cyklistických trás ku kúpalisku na Zlatých pieskoch či z Mlynskej doliny do bratislavského Lesoparku.
Ospravedlňujem sa dĺžku príspevku, môžem zmazať.
Toto je 5 rokov stare: http://dusan-vesely.racan.sk/2012/08/parkovanie-v-raci-alebo-balkan-v-strede.html, už je to tam daleko hustejšie. Tak nechapem, kde tam chcu dat cyklotrasu.