len prednedavnom som stretol jedneho dost smutneho bikera, s defektom na prednom kolese, ktory sa bohuzial nedal opravit. Ten defekt mal totiz pri ventile a tak som mu ponukol, ze mu darujem novu dusu, bohuzial zistili sme ze on ma galuskovy ventil a ja autoventil, dokonce ten autoventil nepresiel ani cez dierku na rafe...
tak sme si obaja ponadavali, ja som siel dalej a on tiez...aj s defektom.
tak som nad tym potom vlastne rozmyslal v com spociva vyhoda galuskoveho ventilu a na nic som neprisiel...alebo mate iny nazor ???
odvtedy len galuskac aj kvôli fukaniu.
ale no, hadam sa tu nebudeme chytat za slovicka, si to vytrhol z kontextu, myslim ze je jasne, ze som ich "velmi rychlo" vymenil hned potom ako som ich zopar polamal......predtym som ich pouzival aspon 5 rokov a ak som zlomil jeden za rok tak to je moc, potom sa interval skratil (bohvie preco) a ked som v Javornikoch ostal bez nahradnej duse, tak bolo rozhodnutie jasne....
Kto nemá v hlave nasraté, príde na to aj sám.
Príjemný deň Vám prajem!
Presta=galuskový, kde je autoventil?
Tu mas cislo do Demy: 034/6945111, informuj sa priamo...
Ak by si chcel este nejaky dokaz objednavaci kod 26 *1.9 -2.125 s autoventilkom je 380 205.
Chcel si ma tym oznacit za klamara, alebo ako to mam chapat?