Kategórie
Bike-techposledný komentár: 20. 8. 2017 o 20:25
-18% WTB Vigilante 27.5x2.60" TCS Tough, Fast Rolling plášť, kevlar
54,90 €
-18%
MOC 66,99 €
Výpredaj -22% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.8" HyperWALL plášť, TLR, kevlar
61,99 €
-22%
MOC 88,99 €
Výpredaj -28% Pirelli Scorpion™ E-MTB M HyperWALL 27.5x2.6 plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-28%
MOC 88,99 €
Akcia -25% Pirelli Scorpion™ Race DH M 27.5x2.5" DualWALL+, SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar
63,99 €
-25%
MOC 96,99 €
Výpredaj -22% Pirelli Scorpion™ Enduro M 27.5x2.60" SmartGRIP HardWALL plášť, TLR, kevlar
62,99 €
-22%
MOC 109,99 €
Akcia -25% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.6" HardWALL plášť, TLR, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 83,99 €
savings Schwalbe Marathon Plus MTB 27.5x2.25" Performance SmartGuard plášť, drôt, reflex
36,99 €
savings
MOC 54,99 €
savings Schwalbe Rocket Ron 27.5x2.25" Performance Addix TLR plášť, kevlar
25,99 €
savings
MOC 44,99 €
-12% Schwalbe Eddy Current Rear 27.5x2.80" Evolution Addix Soft plášť, TLE, kevlar
51,99 €
-12%
MOC 83,99 €
-6% Maxxis Ikon 27.5x2.35" EXO 3C Maxx Speed plášť, TR, kevlar
41,99 €
-6%
MOC 74,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Tak si si nakoniec odpovedal aj sám
- ten isty plast ako bezdusak je o 1mm uzsi ako s nasadenou dusou, odsledovane na viacerych plastoch , vysku som nemeral, zrejme sa s dusou nepatrne viac roztiahne do bokov
- dalsi maxxis nahodeny bez problemov, drzi tlak .. tieto maxxisy sa mi zacinaju pacit, maju gumu, nie su uplne papiere, drzia tlak .. jedine co je trochu nemile, ze su o nieco uzsie ako napr. continental pri tom istom rozmere. Napr. guma 61tka o 2mm uzsia, nez 60tka continental. Ale zda sa mi (musim este domerat), ze je mozno o 1mm vyssia. Skoda, ze maxxis nema ziaden plast, ktory ma dezen ako X-king alebo Rocket Ron, na ktory som navyknuty.
- maxxis ikon nie bezdusovy vyhrava cenu 5rocnice o najpapierovejsiu bocnicu .. ta sa tusim rozreze aj o travu
- zasadny rozdiel bezdusovych plastov a klasickych nie je len v tom, ze maju hrubsiu bocnicu, maju tensi behun, takze je lahsie ich prerazit a preto aj maju nizsi valivy odpor ( to nie je len vec duse) a lepsi grip pri nizsom tlaku
- uz viem, preco schwalbe rocket ron 2.25" nova addix verzia je tak lahka (asi tak 25g iba viac oproti starsej 2.1") .. stencili behun /ale musim pozriet ten starsi, mozno tomu tak bolo aj predtym, len som si nevsimol, pozeral som iba bocnicu/. Je uz asi rovnako hruby ako bocnica. Ten sa bude prerazat jedna radost a knot tomu nepomoze, nema sa o co chytit
- continental protection musi nasat aspon 20-30g tmelu (po odpareni tekutiny), aby aspon ako tak drzal tlak. No .. bud odolnost , alebo drzanie tlaku, alebo potom zacat znovu robit normalne plaste a prestat odlahcovat
- znovu som si potvrdil, ze velkost v palcoch, si vyrobcovia bud cucaju z prsta, alebo oznacuje sirku dezenu a nie plasta. Jedine cislo, podla ktoreho sa da orientovat je to xx-yyy, ale ani na to sa neda spolahnut, pretoze bud variuje sirka podla hmotnosti, alebo objem a sirsi plast je vyssi, alebo neviem (rozdiel Ardent 2.2 a 2.4 je asi 2mm namiesto ocakavanych cca 4-5mm na sirku)
edit: raceking ma podla nich o 0.4w vacsi valivy odpor (55psi) ako hans dampf.
Invalid drive specification
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/maxxis-ardent-29x225-exo-tr-plast-kevlar-42681.html dozadu
a http://realbike.sk/vm/komponenty/plaste/29/plášť-maxxis-minion-ss-29-x-2-30-kevlar-exo-tr-dc-detail dopredu. Co si o tom myslite ?