Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
ja keď mám voľno som furt preč, teraz v zime len po Slovensku,ale aj to mi robí obrovsku radosť 🤗
Dnes som ti klopal na dvere, ale nebol si doma. Vyklopeny stierac je moj pozdrav
Nefical si pred 15:00 po asfaltke nad Richnavskymi tajchami domov? V tej rychlosti som ledva stihol pozdrav (boli sme dvaja).
na margot 1,0 ecoboost dnes som stretol kamosa ma focus combi uz 4ty rok a ma najazdenne 170 000km ale ziaden problem doteraz ze ide ako hodinky . spotreba 6,2 za priemer za cely cas a povedal ze spokojnost velka
Mitsubishi Outlander sa tu uz viackrat spominal. Nevedel som, ze je z trojiciek - Peugeot 4007, Citroën C-Crosser. Peugeotacke prevedenie a Mitsubishi_Outlander_II Facelift ma dizajnovo zaujali (na rozdiel od zvysnych).
Mitsubishi Outlander sa tu uz viackrat spominal. Nevedel som, ze je z trojiciek - Peugeot 4007, Citroën C-Crosser. Peugeotacke prevedenie a Mitsubishi_Outlander_II Facelift ma dizajnovo zaujali (na rozdiel od zvysnych).
Ono tie auta v podstate vychadzaju z outlanderu. Vdaka spolupraci potom mitsu mohlo vyuzit ich dieslove motory a zase PSA si vdaka tomu postavilo rovno dva nove modely.
krstny to mal v citroen prevedeni.. hned sa mi to nezdalo na francuza a presne toto hovoril ze je to prezleceny outlander. preto to aj kupil. velmi pohodlne zvezenie. kvoli problemom s DPF sa toho o 2 roky zbavil..
benziny mitsu su myslim vsetky 5 kvalty, neviem ako tie najnovsie. Kvoli tomu by som to uz nebral. Taktiez lak je palec dole. No na druhu stranu s motorom mivec je to len o vymene oleja a filtrov Onoho casu som pokukoval po outlanderi 2009 s 2.4 benzinom, no mat 170k a 5 manualnych kvaltov je na zamyslenie.
Tak ale nie 5kvalt ako 5kvalt. Dolezite je ako tie prevody urobili dlhe. Mam 6kvalt a 6tka je kratsia ako kde ktora 5ka na inom aute. 130 na 6tke mam 3700 otacok.
moja GY dieslova mazda s 5 kvaltom tocila len o par otaciek viac ako DSG7 v sluzobnej ochtavke 1.6. pocet kvaltov nie je vsetko.. niekedy vedia byt naskladane pekne idiotsky aj napriek vysiemu poctu stupnov a niekedy fakt staci 5. zalezi aj od vyuzitia auta.. ja robim 95% dialnice takze pre mna ideal keby to tocilo 2000ot pri tachometrovych 140. do mesta je vsak DSG7 vyskladane super
Tak ale treba si uvedomiť že nie každé auto, ktoré má 6-tku, je vhodné na jazdu po diaľnici 130 km/hod a viac. Tiež mám 6-tku, tiež krátke prevody, ale keďže som auto kupoval hlavne na jazdenie mesto/mimo mesta a občas diaľnice, tak mi to až tak nevadí. Navyše ja rýchlo nejazdím, do tých 3000 ot. pri 110 km/hod. pri jazde po diaľnici siahnem len občas, takže pohoda. Tá 6-tka sa odmení hlavne pri rýchlosti 80-90 km/hod pri jazde po okreskách (rýchlosť dodržujem a dúfam že aj Vy ostatní , keďže to vyžadujeme aj od iných ) , kedy sú otáčky málo cez 2000 a aj spotreba je vtedy najlepšia.
Dnes som ti klopal na dvere, ale nebol si doma. Vyklopeny stierac je moj pozdrav
Nefical si pred 15:00 po asfaltke nad Richnavskymi tajchami domov? V tej rychlosti som ledva stihol pozdrav (boli sme dvaja).
Jj bol som to ja a ja že komu som zavadzal že mi stierač naschvál dvíha ráno som si dal turistiku na Sitno a poobede výšlap do banskej Štiavnice a Richnavsky Tajch
kua prečo večšina "maloobjemových" benzínov musi točiť pri tacho 130km/h skoro 4000ot a tym hučať? problém:
Hľádam náhradu za svoje terajšie a prvé auto Opel Vectra C GTS 3.2 V6 155kw. Kuurva dobré vozenie vzhľadom na motor, ochotu zrýchlovať, výbavu. Už nie som slobodný fagan takže treba niečo úspornejšie na výlety s priatelkou, neskor s rodinou. Hľadám kombi, benzín(naftu nenavidím) okolo roku 2008 okolo 5000€ - focus combi, astra h caravan, mazda 6 wagon ešte teoreticky aj keď je to už starší dizajn. Renault megane hnusny lacny interier. Bol som skušat focusa vo výbave titanium x, čo je myslím najvyšia, 1.8 92kw, všetko super ale tie otáčky a sprevodovanie ma dostalo skoro 4000 pri 130 a rev hukot.. Zrejme so rozhyčkaný pretože tá moja Vectra ma maximálku 250 a iba 5 kvaltov takže má dlhé prevody - dvojka do 110, trojka do 165, pri 130 mi to toči 2900ot, na okreske asi 2000 - krásne a tiché cestovanie. Zistovaľ som aj astru h, to isté, 4000ot. skoro všetky motorizácie, focus tiež.. wtf?
asi si nevyberiem iné v tejto cenovej relacii, len sa zmieriť?
edit: a vw group
som nepozeral, zdajú sa mi byť predražené
Aj VW group aj fordy maju kktne prevody. Kolega ma na 1,2TSI v pole dokonca 6tku a minule sa miesto na jednotke v pohode pohol na trojke, take kratke su tie prevody.
Ford ma najvyssiu vybavu Ghaia, Titanium je druha najvyssia, X znamena, ze auto bolo pri kupe v akcii a mas vo vybave daco zadarmo alebo bolo lacnejsie
Moje mondeo ma na 5ke 110km/h 3000 ot. 140/3800 a to je uz dost vela
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Dnes som ti klopal na dvere, ale nebol si doma. Vyklopeny stierac je moj pozdrav
Nefical si pred 15:00 po asfaltke nad Richnavskymi tajchami domov? V tej rychlosti som ledva stihol pozdrav (boli sme dvaja).
Peugeotacke prevedenie a Mitsubishi_Outlander_II Facelift ma dizajnovo zaujali (na rozdiel od zvysnych).
Peugeotacke prevedenie a Mitsubishi_Outlander_II Facelift ma dizajnovo zaujali (na rozdiel od zvysnych).
Ono tie auta v podstate vychadzaju z outlanderu. Vdaka spolupraci potom mitsu mohlo vyuzit ich dieslove motory a zase PSA si vdaka tomu postavilo rovno dva nove modely.
Ak nemam stale tocit dlhe trasy, tak len benzin.
Nefical si pred 15:00 po asfaltke nad Richnavskymi tajchami domov? V tej rychlosti som ledva stihol pozdrav (boli sme dvaja).
Jj bol som to ja
Hľádam náhradu za svoje terajšie a prvé auto Opel Vectra C GTS 3.2 V6 155kw. Kuurva dobré vozenie vzhľadom na motor, ochotu zrýchlovať, výbavu. Už nie som slobodný fagan takže treba niečo úspornejšie na výlety s priatelkou, neskor s rodinou. Hľadám kombi, benzín(naftu nenavidím) okolo roku 2008 okolo 5000€ - focus combi, astra h caravan, mazda 6 wagon ešte teoreticky aj keď je to už starší dizajn. Renault megane hnusny lacny interier. Bol som skušat focusa vo výbave titanium x, čo je myslím najvyšia, 1.8 92kw, všetko super ale tie otáčky a sprevodovanie ma dostalo
asi si nevyberiem iné v tejto cenovej relacii, len sa zmieriť?
edit: a vw group
som nepozeral, zdajú sa mi byť predražené
(Opel)
Ford ma najvyssiu vybavu Ghaia, Titanium je druha najvyssia, X znamena, ze auto bolo pri kupe v akcii a mas vo vybave daco zadarmo alebo bolo lacnejsie
Moje mondeo ma na 5ke 110km/h 3000 ot. 140/3800 a to je uz dost vela