Z tej fotky to vyzerá aj na 180. Ako si spokojný s tou vidlou, chodí to dobre? Či bolo nutné vykonať nejaké servisné zásahy. Skúšal som nedávno AION a moc ma to neohúrilo. Tak sa pýtam ako je na tom vyšší model. Dikes.
Jedine servisne zasahy co boli robene je vymena maziva z vazeliny na olej v spodnych nohach.(ak teda Henry33 neurobil nieco viac ) . Vidla je bombova,je to rocnik 2015 ktora je hlucna ale mne sa to lubi ? Krasne vsetko zehli ,som snou velmi spokojny.
Jedine servisne zasahy co boli robene je vymena maziva z vazeliny na olej v spodnych nohach.(ak teda Henry33 neurobil nieco viac ) . Vidla je bombova,je to rocnik 2015 ktora je hlucna ale mne sa to lubi ? Krasne vsetko zehli ,som snou velmi spokojny.
Tak tu su moje Rock Machine mam tu z mtb bazaru, podla mna ma super geometriu, ja mam 182cm a sedel mi, momentalne na nom jazdi sestra so 173 a tiez parada....
Kvalita je shit mobil, ale čo-to je tam vidno. Budem si nabudúce musieť zobrať zrkadlo so sebou, lebo som našiel perfektné miesta keď som bol zabehávať nové platničky. Bike od minula má nový Kore predstavec, nové rajdy Force(keďže 50€ aerozine vážia len o pár gramov menej, tak za to fakt nestoja, 15€ aj s poštovným Force sa mi osvedčili, pokiaľ to nie je oceľ, tak váha nie je zlá - tieto vážia vraj 360g pri 740mm, ja by som tomu veril, na pošte to odvážili na 550g zabalené), do vidle som dal novú negatívnu pružinu na moju váhu(konečne som našiel obchod, ktorý by mi predal pružinu, strašne ťažko sa zháňajú pružiny priemyselných špecifikácií - normálne majú obchody vždy len buď auto/tlmičové pružiny, ktoré sú príliš silné alebo nábytkové, ktoré sú veľmi slabé - ak človek nenakupuje vo veľkom, ale v Modřicách pri Brne je človek, ktorý vyrába a predáva pružiny aj online, ja som kúpil 10 pružín rôznych veľkostí a vyšlo ma to na 120kč, nakoniec som na svoju váhu 97kg dal pružinu 2.8mm drát, 50mm dlhú, 20mm vonkajší rozmer, takže som nemusel ani meniť podložky, aj keď som bol pripravený na najhoršie a kupi som v železiarstve kopec kovových podložiek, ktoré som plánoval dopracovať malou ručnou brúskou), vymenil som olej v tlmiacej patróne, nová zadná brzda aj s rotorom(keďže originál bol na Včka, tak dozadu som dal navárku, ktorú som kúpil - you guessed it - z Číny ktorá inicializovala celý upgrade bicygľa - našiel som ju pri náhodnom prezeraní gearbestu, ktorú som tam zatiaľ prilepil cyanofixom, v budúcnosti sa chystám zobrať k známemu ju skutočne privariť, samotné držiaky na hadiťku som vytvaroval z držiakov na lanko samo domo karbobrúska dá sa to a je to pohodlnejšie, lacnejšie, krajšie a spoľahlivejšie, ako kupovať prilepovacie držiaky alebo našrobovávacie), zadný prehadzovač Slx, kazeta Sunrace 10sp s červeným aluminiovým unášačom, radenie XT 10sp, kľuky Aerozine Sl(mimochodom, to upevnenie pedálov na nich nie je dobré, stále sa mi uvoľnujú pedále, budem musieť kúpiť Loctite a namazať ním závity, lebo sa uvoľňujú každých 5-10km), sedlovka z Číny za 10€, sedlo Vertu za 3€(prekvapivo dobrá kvalita, udrží ma aj keď mám skoro metrák a je veľmi ľahké).
Tak isto som nahodil sintre z Číny, za 10€ 4 páry, po zabehnutí môžem povedať, že nevidím rozdiel medzi Koolstop a týmto(okrem toho, že koolstop stojí cez 10€ jeden pár), uvidíme, koľko vydržia, ale dosť dlho sa zabehávali, pred tým strašne kvílili, potom som ich vzal na poriadny zjazd, kde som ich poriadne prepiekol a vyzerá to tak, že sa vypiekla(doslovne) povrchová vrstva, ktorá bola z nejakého dôvodu veľmi odolná, ale potom začli poriadne brzdiť. Ale ako tá cena mi príde primeraná, keď sintre na performance prasa na auto človek kúpi za 50-100€/pár na jednu brzdu, a tie na auto majú plošné rozmery každý asi 10x väčší(čiže 100x väčšia plocha) a sú asi 5x hrubšie(ale chápem, aj výroba niečo stojí, ale celkovo som presvedčený, že človek platí kopec za značku, kde sú oveľa väčšie náklady na reklamu, kontrolu kvality, výzkum a vývoj, ktorý majú Číňanci zadarmo, keď niečo okopčia...)...
Zároveň som prestriekal odreniny na ráme, dal mu nové, biele bowdeny s červenými koncovkami, červené alu kladky do prehadzovača. Mimochodom, tie môžem odporúčiť, kúpil som ich z Číny za 1€/kus, mám doma 4, jednu som jazdil cez 1000km a to ložisko v nej má lepší chod, ako originál Shimano. Stačí vždy po nejakých tých 50-100km strieknuť do neho teflónového oleja a chodí ako nové, ani sa nešpiní.
Mimochodom, ten XLC kotúč vzadu brzdí dobre, je síce trochu krútivejší, ako Avid HSX, ale nie je to blato, ako Shimano SMRT 50 a som spokojný.
A áno, tá hadica zadnej brzdy je dlhá, plánujem skrátiť, v lokálnom bikeshope mali kopec roboty, tak to budem robiť sám a čakám na vybavenie(kúpil som lievik a nôž z Ebaya, tak to trochu trvá).
Tie navárky majú objímku na pripevnenie k trubke a háčik na pripevnenie k oske. Problém však je, keď si dám dole koleso, tak nie su pripevnené k oske a lietajú hore-dolu po trubke(ako to je hyperbola, majú tak maximálne pol centimetra vôľu, ale pol centimetra stačí, aby diery nelícovali a človek sa oskou do nej netrafil). To robí nasádzanie kolesa peklo, preto som skúsil naliať na ňu trošku cyanofixu a zistil som, že ten cyanofix veľmi dobre drží tie navárky na mieste, keď dám dole koleso. Nie, nie su pripevnené sekundovým lepidlom, sú pripevnené hrubou oceľovou objímkou a hrubým oceľovým háčikom, keď dám dole koleso, tak ich drží cyanofix. Ale je to len prechodné riešenie, chcem si ich dať navariť.
O kvalitu navárky by som sa nebál, cena bola primeraná tomu, aký malý kus ocele to je(naviac je oceľová a oceľ je veľmi lacná), jediný problém bol, že sa nič také u nás zohnať nedá.
Po tom čo som druhý krát rozlámal Exceed na zimnej Stupave som si povedal, že buď je to shit, alebo ja jazdím ako prasa, ale v každom prípade ten rám už nechcem... No a napriek tomu ako sa tu na fóre hejtuje Canyon, chalan v čechách mega ochotný, dohodol som sa s ním a za doplatok 350eur mám teraz toto. Je to Canyon Lux, prestavaný z môjho Exceedu. Čiže teraz tam mám RS1 vidlu, pohon Sram X01 1x11, brzdy Shimano XT, tlmič Monarch XX so zruženým lockoutom a canyoňácku odpruženú sedlovku. Plášte XKing Protection spravené ako bezdušáky. Takže sa na tom jazdí ako na vankúšiku
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Z domu na Kaskady urcite :- D
Mojim potesenim je syn a trejly
Ja len ze v Sa vidiet taketo zdvihy je haluz. A nemam pocit, ze by niekto zo Sale hobloval trejly.
Kvalita je shit mobil, ale čo-to je tam vidno. Budem si nabudúce musieť zobrať zrkadlo so sebou, lebo som našiel perfektné miesta keď som bol zabehávať nové platničky. Bike od minula má nový Kore predstavec, nové rajdy Force(keďže 50€ aerozine vážia len o pár gramov menej, tak za to fakt nestoja, 15€ aj s poštovným Force sa mi osvedčili, pokiaľ to nie je oceľ, tak váha nie je zlá - tieto vážia vraj 360g pri 740mm, ja by som tomu veril, na pošte to odvážili na 550g zabalené), do vidle som dal novú negatívnu pružinu na moju váhu(konečne som našiel obchod, ktorý by mi predal pružinu, strašne ťažko sa zháňajú pružiny priemyselných špecifikácií - normálne majú obchody vždy len buď auto/tlmičové pružiny, ktoré sú príliš silné alebo nábytkové, ktoré sú veľmi slabé - ak človek nenakupuje vo veľkom, ale v Modřicách pri Brne je človek, ktorý vyrába a predáva pružiny aj online, ja som kúpil 10 pružín rôznych veľkostí a vyšlo ma to na 120kč, nakoniec som na svoju váhu 97kg dal pružinu 2.8mm drát, 50mm dlhú, 20mm vonkajší rozmer, takže som nemusel ani meniť podložky, aj keď som bol pripravený na najhoršie a kupi som v železiarstve kopec kovových podložiek, ktoré som plánoval dopracovať malou ručnou brúskou), vymenil som olej v tlmiacej patróne, nová zadná brzda aj s rotorom(keďže originál bol na Včka, tak dozadu som dal navárku, ktorú som kúpil - you guessed it - z Číny
Tak isto som nahodil sintre z Číny, za 10€ 4 páry, po zabehnutí môžem povedať, že nevidím rozdiel medzi Koolstop a týmto(okrem toho, že koolstop stojí cez 10€ jeden pár), uvidíme, koľko vydržia, ale dosť dlho sa zabehávali, pred tým strašne kvílili, potom som ich vzal na poriadny zjazd, kde som ich poriadne prepiekol a vyzerá to tak, že sa vypiekla(doslovne) povrchová vrstva, ktorá bola z nejakého dôvodu veľmi odolná, ale potom začli poriadne brzdiť. Ale ako tá cena mi príde primeraná, keď sintre na performance prasa na auto človek kúpi za 50-100€/pár na jednu brzdu, a tie na auto majú plošné rozmery každý asi 10x väčší(čiže 100x väčšia plocha) a sú asi 5x hrubšie(ale chápem, aj výroba niečo stojí, ale celkovo som presvedčený, že človek platí kopec za značku, kde sú oveľa väčšie náklady na reklamu, kontrolu kvality, výzkum a vývoj, ktorý majú Číňanci zadarmo, keď niečo okopčia...)...
Zároveň som prestriekal odreniny na ráme, dal mu nové, biele bowdeny s červenými koncovkami, červené alu kladky do prehadzovača. Mimochodom, tie môžem odporúčiť, kúpil som ich z Číny za 1€/kus, mám doma 4, jednu som jazdil cez 1000km a to ložisko v nej má lepší chod, ako originál Shimano. Stačí vždy po nejakých tých 50-100km strieknuť do neho teflónového oleja a chodí ako nové, ani sa nešpiní.
Mimochodom, ten XLC kotúč vzadu brzdí dobre, je síce trochu krútivejší, ako Avid HSX, ale nie je to blato, ako Shimano SMRT 50 a som spokojný.
A áno, tá hadica zadnej brzdy je dlhá, plánujem skrátiť, v lokálnom bikeshope mali kopec roboty, tak to budem robiť sám a čakám na vybavenie(kúpil som lievik a nôž z Ebaya, tak to trochu trvá).
O kvalitu navárky by som sa nebál, cena bola primeraná tomu, aký malý kus ocele to je(naviac je oceľová a oceľ je veľmi lacná), jediný problém bol, že sa nič také u nás zohnať nedá.
10sp XT posledny 40t mam z hlinika ale skoro vobec ho nevyuzivam