Riešim nákup nových kolies na cesťák a preto by som Vás chcel poprosiť o Vaše skúsenosti a prípadne nejaké tipy. Momentálne vážne uvažujem o Fulcrum Racing 5 Evo len neviem ako by to bolo s dostupnosťou náhradných dielov. Cenová hladina asi do tých 300 Eur, nie som žiadny veľký pretekár.
Stačí sfúknuť, vyzuť a obuť nanovo Nejako som tomu nevenoval pozornosť, že sa mi krížia nad ventilom. Dík za upozornenie , možno ho teraz v zime keď bude po večeroch viac času prepletiem Ale na funkčnosti tomu nič neuberá
Funkčne nič , dizajnovo že sú krížené špice ponad ventil a na prednom nie. Vraj to tak má byť ako na prednom. Tento detail som doteraz nevnímal. Tým by mal byť lepší prístup k ventilu pri fúkaní Aj takto je tam miesta dosť , ale to je asi pravidlo , že to tak má byť, ktoré som ako amatér doteraz nevnímal
Boli síce cez ebay kupované, ale to je jedno Doteraz čo som mal a ešte aj mám R13 powerway tak tam tiež sú asi také ložiská a po cca 20 000km necítim žiadný problém. Ak by sa im niečo stalo, tak zabehnem u nás do predajne s ložiskami a kúpim aké treba , ale nemyslím , že tam budú nejaké zlé . Nemyslím , že by novatec robili verzie so šitovými ložiskami pre Ali, alebo Ebay len niekto chce zarobiť viac a niekto menej na jednom kuse a je aj rozdiel v tom kto má aký odber . No a dane a clá sa pod to tiež určite dosť podpíšu. . Keby to zadržala colnica tak by tam už bola cena o cca 30 eur vyššia a až taký veľký rozdiel by tam už nebol. Našťastie nie všetky balíčky zadržiavajú. Brzdy TRP Spyre som tiež asi s takým rozdielom kúpil. Tam asi nemali bárs čo lacnejšie dať
B-rh-positivo Nemyslím , že by novatec robili verzie so šitovými ložiskami pre Ali, alebo Ebay