zalozim novu temu kedze niektorym sa nevidelo ze spamujem inde , dnes zase hradza nesklamala, culy ruch po celej trase az do cunova... ked odratam tych xy osobnych aut (niekde medzi 5-10) tak este tam bol 2x traktor, 1x bager, 1x nakladiak, 1x zeriav )) dnes sa fakt cinili
Na konci Kopcianskej ulice zrejme (este nemaju stav. povolenie) vyrastie nova obytna stvrt . https://www.bratislavskenoviny.sk/vystavba/55688-na-kopcianskej-vyrastie-nova-stvrt-co-v-nej-najdete
Pocas vystavby to bude znamenat vyssi vyskyt nakladnych vozidiel, po dostavbe, zvysenu premavku osobnych vozidiel a este k tomu pribudne MHD.
Otazne bude, aky to bude mat dopad na cyklocestu, ktora tadial vedie a ci sa bude opravovat asfaltovy povrch na Kopcianskej.
Dopad na cyklotrasu by mal byť minimálny. Istý čas bude tade behať viac nákladných áut, ale doprava je tam minimálna, z času na čas tade prejde jedno auto.
Doprava je tam minimalna len teraz, ale to je tym, ze teraz tam je len jedna zahradkarska oblast resp. par bud. a zopar administrativnych budov. Urcite bude musiet dojst k uprave cyklocesty, ktora konci pred mostom D2-ky a pokracuje dalej ako sucast vozovky. Vies si predstavit, ze by sa na tej ceste tlacili rodinky s detmi, autobusy, a aut z novej obytnej casti ?
init:
developer ma cyklotrasy vyriesene v projekte... aj popri Kopcianskej, aj cez cele svoje uzemie vedie cyklistov by som povedal nadstandartne na bratislavske pomery. Projekt nemam, ale videl som tu cast.
Hej chvilu tam budu behat nakladaky, ale myslim si, ze to nebude hrozne... Mozno postavia subeznu cyklotrasu skor, nez zacne vystavba... Potom bude len problem pri vjazde na stavbu, ale to by malo byt zvladnutelne z oboch stran...
Paradoxne viem. Strávil som dosť dlhý čas v Londýne, tak viem, ako vyzerajú tamojšie cyklotrasy.
Samozrejme najoptimálnejšie by bolo celý ten priestor rozšíriť a mať samostatne chodník (stačí len na tej strane ako bude výstavba, pri železnici ho netreba), cestu a cyklotrasu. Ale to je otázka peňazí všetko. Ja byť človekom, čo o tom rozhoduje na úrade, podmienil by som výstavbu s tým, že investor zafinancuje opravu a úpravu cesty až po križovatku pri Matadorke, ako je zjazd z nadjazdu. Cesta by sa upravila na systém cyklopruh (štandardná šírka podľa normy pre jeden smer), 2x pruh pre vozidlá (šírka max 2,75m na pruh) a cyklopruh v opačnom smere. Za mňa je to plne postačujúce riešenie, ktoré nie je veľmi drahé a zmestí sa to tam aj priestorovo bez veľkých úprav.
ak myslis ten chodnik tak po nom teda nechodim, to je tak na horsky bike, na cestaku normalne po ceste aj to nie je ziaden zazrak kedze kopcianska je taka aka je
Na cestaku jazdim po Kopcianskej po ceste az po krizovatku za bufetom, potom ten kratky usek za nou idem po cykloceste, ale len ak sa tam nepohybuju podivne individua/tlupy. Je to rychlejsie . Na krosovom bikeu idem vklude po cykloceste uz od stanice az po zastavku za najazdom na Bratsku, potom po ceste. V okoli bufetu to neriskujem, jednak kvoli individuam/tlupam a potom kvoli moznemu defektu z crepin.
Ked som posledne isiel po spodnej ceste popod stavenisko, tak na mieste, kde krizuju nakladiaky bolo 2cm jemnunkeho blata zmiesaneho z betonom. Nedalo sa obist, tak som to presiel krokom, aj tak fasa na lak. Nie je nad to po prichode rychlo umyvat ram, aby to farbu nezozralo.
Zaujimave. Najviac ma ale zaujalo, ze na obrazku je pohraniciarska signalka uvedena ako cyklotrasa.
Ano, uz sa na tom pracuje, ze signalka bude vyznacena ako naucna cykloturisticka trasa. Bude to pokracovanie naucnej cyklotrasy, ktora zacina pri moste Lafranconi a ide popri Dunaji a potom popri hranici az na hradzu pri hranicnom priechode Berg/Petrzalka. Momentalne sa ide riesit bezpecny prejazd pre cyklistov na hranicnom priechode Berg, aby cyklisti mohli pokracovat po signalke az na Kopciansku. Na tejto casti trasy budu osadene dalsie naucne tabule o historii zeleznej opony, o bunkroch a pod...
Keby ju postavili ako prvu, tak by ani stavenisko nemuselo cyklistov nijak obmedzit...
Zatial je vyjadrenie velmi krypticke: "Počas výstavby navrhovanej činnosti budú prijaté také opatrenia, ktoré zabezpečia bezkolízny a bezpečný prejazd
dopravy a okoloidúcich chodcov/cyklistov."
Zdroj: Zamer EIA
Budu obnovovat znacenie. Pre teba ako domaceho, ktory pozna miestne trasy, to nema zasadny vyznam . Jedine, ze by si chcel spravit kontrolu vynakladania prostriedkov.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://www.bratislavskenoviny.sk/vystavba/55688-na-kopcianskej-vyrastie-nova-stvrt-co-v-nej-najdete
Pocas vystavby to bude znamenat vyssi vyskyt nakladnych vozidiel, po dostavbe, zvysenu premavku osobnych vozidiel a este k tomu pribudne MHD.
Otazne bude, aky to bude mat dopad na cyklocestu, ktora tadial vedie a ci sa bude opravovat asfaltovy povrch na Kopcianskej.
developer ma cyklotrasy vyriesene v projekte... aj popri Kopcianskej, aj cez cele svoje uzemie vedie cyklistov by som povedal nadstandartne na bratislavske pomery. Projekt nemam, ale videl som tu cast.
Hej chvilu tam budu behat nakladaky, ale myslim si, ze to nebude hrozne... Mozno postavia subeznu cyklotrasu skor, nez zacne vystavba... Potom bude len problem pri vjazde na stavbu, ale to by malo byt zvladnutelne z oboch stran...
Samozrejme najoptimálnejšie by bolo celý ten priestor rozšíriť a mať samostatne chodník (stačí len na tej strane ako bude výstavba, pri železnici ho netreba), cestu a cyklotrasu. Ale to je otázka peňazí všetko. Ja byť človekom, čo o tom rozhoduje na úrade, podmienil by som výstavbu s tým, že investor zafinancuje opravu a úpravu cesty až po križovatku pri Matadorke, ako je zjazd z nadjazdu. Cesta by sa upravila na systém cyklopruh (štandardná šírka podľa normy pre jeden smer), 2x pruh pre vozidlá (šírka max 2,75m na pruh) a cyklopruh v opačnom smere. Za mňa je to plne postačujúce riešenie, ktoré nie je veľmi drahé a zmestí sa to tam aj priestorovo bez veľkých úprav.
Keby ju postavili ako prvu, tak by ani stavenisko nemuselo cyklistov nijak obmedzit...
Ano, uz sa na tom pracuje, ze signalka bude vyznacena ako naucna cykloturisticka trasa. Bude to pokracovanie naucnej cyklotrasy, ktora zacina pri moste Lafranconi a ide popri Dunaji a potom popri hranici az na hradzu pri hranicnom priechode Berg/Petrzalka. Momentalne sa ide riesit bezpecny prejazd pre cyklistov na hranicnom priechode Berg, aby cyklisti mohli pokracovat po signalke az na Kopciansku. Na tejto casti trasy budu osadene dalsie naucne tabule o historii zeleznej opony, o bunkroch a pod...
Zatial je vyjadrenie velmi krypticke:
"Počas výstavby navrhovanej činnosti budú prijaté také opatrenia, ktoré zabezpečia bezkolízny a bezpečný prejazd
dopravy a okoloidúcich chodcov/cyklistov."
Zdroj: Zamer EIA
Nechajme sa prekvapit ako to poriesia
https://bratislavaden.sk/kraj-obnovi-stovky-kilometrov-cyklotras-a-turistickych-chodnikov-za-tisice-eur/