Bicykel bol bezporuchový počas prvej sezóny kedy som najazdil cca 5500km. Od začiatku tohtoročnej sezóny som najazdil minimum KM a od počiatku ma sprevádzal nepríjemné pukanie. Nahlásil som teda bike na servis do hore spomínanej spoločnosti. Martin Dzurák teda jej hlavný predstaviteľ je odcestovaný v Belgicku a na servis mi bol odporučený jeho zástupca počas jeho neprítomnosti. Pukanie bolo odstránené k mojej plnej spokojnosti (moja hlúposť že to boli len nenatreté pedále), ale na druhý deň som si na ráme všimol pozdĺžnu prasklinu na hornej rámovej trúbke, ktorú som do servisu neevidoval a to som v tomto riadny puntičkár. Po oboznámení a zaslaní fotiek Pánovi Dzurákovi mi bolo po pár dňoch oznámené že toto poškodenie je spôsobené mnou a mojim mechanickým zákrokom. Ako som mu podotkol bike som nikde neupínal do montážneho stojana a servisovaný bol len zavesený za sedlo no to ho už nezaujímalo. Z jeho strany prišlo k obrovskému ústupku a pomoci mne ako zákazníkovi že mi vybavil opravu v CF ovšem opravu už si mam hradiť ja sam a ON mi zariadi odstrojenie a nastrojenie bicykla zadarmo. Teda za chybu v jeho servise a poškodenie rámu až takýto obrovský ústupok.
Fotodokumentáciu som poslal aj do opravovne carbonu MAMO Carbon kde je vyjadrenie viac ako jasne.
(Vyjadrenie prikladám v prílohe)
Z prístupu a výsledku mojej reklamácie u Strada Bikes som viac ako sklamaný. A aj keď od počiatku mi bolo hovorené od P. Dzuráka, že bicykle najradšej opravujú oni sami pretože sa najviac v danej stavbe vyznajú tak som si viacej ako istý že tento servis už nenavštívim a ani to nikomu neodporúčam.
Už len pre doplnenie počas cca 6000km odjazdených na tomto biku som nikdy nepadol ani iným spôsobom bicykel či rám nenarazil.
Čo ma teda čaká ? Oprava rok starého bicykla poškodeného nie mojou vinou za vlastné peniaze....
A aby som nezabudol. Od pana dzuraka mi bolo povedane ze s carbonfactory dostal info o mojej mech. vade. No cuduj sa svet pan z carbonfactory mi sam napisal ze mi da nezaujaty nazor na tuto vec. Nikde nenapisal tak priamo ako pan dzurak ze to je mojou vinou. Verim ze ak by to bolo mojim zavinenim je ram nejako vizualne okrem praksliny poskodeny, pridi si ho obhliadnut a ak nanom najdes vizualne poskodenie ktore by toto spôsobilo tak ti bike darujem ??. Neviem co viacej by som k tomu celému napisal aby aj ostatny mali vsetky informacie. Nemam proti bicyklu zle slovo a som s nim spokojný no niesom spokojný so servisom ktory mi sposobil prasknutie ramu.
Z pohľadu marketingu a podpory zákazníckej komunity by som si ako firma
urobil dobré meno presne na takomto prípade. Dosah takého ( možno z ich pohľadu neoprávneného ) ústupku je väčší, ako pripravená reklamná kampaň. Najmä neprídeš o už istého zákazníka, ktorý sa rád podelí o dobrú skúsenosť.
Áno, tých vychcancov je veľa, ale ver mi, že tento druh používa iný slovník a nepríde sa na fórum poradiť a slušne opýtať. Na záver chcem povedať, že semienko nedôvery už je zasiate a je dobrou výstrahou pre ďalších, že bez komunikácie na sieťach to nepôjde.
Asi niet inej cesty, nez im to dat vyzrat.
squal_sk: to by si sa cudoval, aki mili, vseobecne oblubeni.......... no ale to je na dlhy vecer rozpravania.
Caves, nieco nove?
Hack3r aktualne cakam na pisomnu odpoved reklamacie, ktoru som posielal postou spolu aj s fotodokumentaciou. Bohuzial sa mi to trochu natiahlo z dovodu komunikacie zo znalou osobou a mojou chvilkovou nepritomnostou. Dalsi krok ak budem opet odmietnuty (no budem uz mat nieco v rukach) je ŠOI pre ignorovanie a odmietanie zodpovednosti voci klientovi a pripadna dalsia medializacia. Uvidime ci sa mu bude chcet vratit na Slovensko pre jeden "rám".
Len tu kľudne komentuj, sme na to zvedaví ako sa to priebežne vyvíja.