Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Ale to nic nemeni na tom, ze najväcsi strelci na okreskach su prave ti, ktori maju vykonny motor a myslia si, ze oni to z konca tej kolony o nakladaku a 6 autach stihnu este pred zakrutou.
Je to o ľuďoch a za čas, ktorý účinkujem za volantom, by som si netrúfol posunúť misku váhy na jednu alebo druhú stranu (dýchavičné motorčeky vs. výkonné autá).
Ja som zatial nikdy nevidel aby clovek na Fabii HTP siel predbiehat kolonu. Ale zato som videl vela takych, co mali vykon naviac. A nie raz z toho vznikla nebezpecna situacia.
Ja som zatial nikdy nevidel aby clovek na Fabii HTP siel predbiehat kolonu. Ale zato som videl vela takych, co mali vykon naviac. A nie raz z toho vznikla nebezpecna situacia.
ja som videl a ešte aj na kopci brestová od RK
hornooravský chachar si fandil, mal asi kilometer a skoro to nedal okolo kamiona
a to nebol jediný čo to skúšal, chodím tadial denne niekolko x
Ja som si tak kedysi stanovil, že čo má viac ako 100 koní na tonu, je už slušné autíčko na bežné vozenie...
Príklad: auto strednej triedy má cca 1350 kg čiže má aspoň 135 koní, tak už sa v tom dá normálne jazdiť, predbiehať, atď.
Ak by sme to vzali aj s nosnosťou auta, tak 1350 kg + nosnosť 450 kg, čiže 180 koníkov a viac už dáva slušný základ na športovejšiu jazdu...
veľmi veľa koní potrebujú priamkári, (príp. drifteri) a jak ja vravím, až na zákrutách sa ukáže, kto vie ako jazdiť... 😉
Ale tiež súhlasím s tým že radšej nizkootáčkový atmosférický 6-8 valec, ako trojhrnkové mega-turbo, OK tak kompromis 2 litrový 4 valcový bi-turbo benzín 🤣🤣🤣
ja som videl a ešte aj na kopci brestová od RK
hornooravský chachar si fandil, mal asi kilometer a skoro to nedal okolo kamiona
a to nebol jediný čo to skúšal, chodím tadial denne niekolko x
Ja som zazil este lepsieho na Rovnej hore smerom zo Zazrivej do Terchovej. Ani nepredbiehal, len proste nevedel jazdit / nemal ziadny odhad. Proste rodinka v nejakej Fieste alebo co to bolo na vylete a dusil to na trojke hore aj ked uz davno padli otacky na hranicu volnobehu. Ja som siel na bajku po kraji a len som pocul ako ten motor trpi. Dosli na moju uroven a tam definitivne zastali a motor skapal. Myslel som, ze nic take nikdy neuvidim. Neveril som, ze su aj ludia co v strmom kopci nepodradia aj ked motor strati tah a cakaju kym otacky padnu az na nulu.
Príklad: auto strednej triedy má cca 1350 kg čiže má aspoň 135 koní, tak už sa v tom dá normálne jazdiť, predbiehať, atď.
No ani nie, lebo je rozdiel predbiehat v limuzine a pritom zobat hrozno a pit sampanske a ani nepocitit ze sa daco deje, hlukovo alebo ako kolvek inak alebo predbiehat s hatchbakom ktory sice "ide dobre" ale musis ho vytocit do 5tis a podradovat. Ale viac menej suhlasim s tebou, ako ja som 2r jazdil na 44kW wv pole a neprislo mi to vtedy lenive, sice ked bolo auto plne, tak to neslo do kopca vobec ale samemu mi to prislo dost dynamicke
A samozrejme dodatocna dan statu za tento "luxus" je fakt prachsproste vydieranie. Dom za pol mega? kludne, mobil za 1500euro? nech sa paci, mramorovo zlaty hajzel? kludne, ale vykon 200kw vo velkom 2.5tonovom bezpecnom aute? si sa snad zblaznil nie? to zdanime. Dufam ze to sulik zrusi, takuto kravinu.
Tiež sa viem zozadu predierať vpred, ale nakoľko mi to nepríde bezpečné pre ostatných účastníkov premávky, trpezlivo čakám. Zatiaľ ma to nikdy nestálo viac ako jednotky minút života. Samozrejme, nemám na mysli kolónu 2 áut.
Majetkovej, nie ekologickej.
Majetkovej aj preto, aby sa nejaki vrtaci nezacali pytat, na ake ekologicke projekty tieto vybrane peniaze boli minute.
Ked ide o prachy ekologia je az na poslednom mieste. Ak nie na poslednom, tak sluzi len ako zasterka.
absolutne s tebou suhlasim, no na povodne odporucania od OECD sa nechali inspirovat NOVA danou v Rakusku a preto su tam ulavy z hybridov a elektro... proste taky smeracky paskvil
ale ako ekologicku dan to maju/zavadzaju/budu zavadzat aj ostatne krajiny
zase sa chcem opakovat, lebo to tu padlo opat > kolony za pomalym vozidlom a nebezpecne manevre. Nenechat priestor, aby sa auto vedelo pri predbiehani bezpecne zaradit je taky slovensky trend. Byt niekomu v kufri na okreske, kde je napr. 90tka je tiez take slovenske, kolona-nekolona. Samozrejme, ked mam vykon na motore (alebo skusenosti so šalterpakou ako pol), mam jeden zo zakladnych predpokladov predbiahcieho manevru, ked mam miesto, kam sa zaradit, nemusi vzniknut kolizna situacia, ked mam prehlad a odhad o okoloiducich autach, tak detto. Nechcem predbiehat v kolone ? necham vpredu odstup 2-3 vozidla a vleciem sa. Prileti zozadu leon, alebo golf? Uhnem sa, opat spomalim, spravim priestor. Akoze chce to takmer zen budhiticku trpezlivost, ale bezne to tak robim. Chcem predbiehat v kolone ? Mam nato vykon, mam priestor? Ano/nie a dalej je to uz moje rozhodnutie.
Ja kolony nepredbieham, auto na to aj ma ale ja mam rad taku kludnu jazdu bez stresovania seba ci inych.
Ak je daco na ceste pomalsie, tak cakam az ho postupne vsetci predbehnu a pride rad na mna.
Rozostup je samozrejmostou, niekto sa moze ponahlat do nemocnice a ten potrebuje priestor na mysickovanie.
Ja som zatial nikdy nevidel aby clovek na Fabii HTP siel predbiehat kolonu. Ale zato som videl vela takych, co mali vykon naviac. A nie raz z toho vznikla nebezpecna situacia.
Uz som sem pisal story, ked som nedokazal s HTPckom obehnut kamion na jedinom mieste na soroske kde sa moze obiehat. Teraz mam cca 100 koni na tonu v turbodiesli a to je tak akurat.
Tak je pravda ze pri tych 310kw na zadnej naprave musi mat clovek respekt a zrucnosti. Lebo ak by som to dal dajakemu neskusenemu tak hned sa stane zle. Na mokrom to nema problem ustrelit zadok aj ked ide clovek vyse 100km/h
Na hodinové, dvojhodinové kolony na diaľnici je dobry car pool. Sedem pruhov v jednom smere. Z nich šesť pruhov po jednom človeku v aute ide krokom a ty v siedmom poloprázdnom vedľa nich - ak máš spolujazdca parete 130.
Ja som zazil este lepsieho na Rovnej hore smerom zo Zazrivej do Terchovej. Ani nepredbiehal, len proste nevedel jazdit / nemal ziadny odhad. Proste rodinka v nejakej Fieste alebo co to bolo na vylete a dusil to na trojke hore aj ked uz davno padli otacky na hranicu volnobehu. Ja som siel na bajku po kraji a len som pocul ako ten motor trpi. Dosli na moju uroven a tam definitivne zastali a motor skapal. Myslel som, ze nic take nikdy neuvidim. Neveril som, ze su aj ludia co v strmom kopci nepodradia aj ked motor strati tah a cakaju kym otacky padnu az na nulu.
ja to jazdím na 4ke a dízel nie benzín,a s pažoutom to vyletím v pohode n 5ke, ale to je dízel 2l, so 150k ešte tam na tom obieham tie nasrané 1litrové vysavače čo revú na 2ke
mal som zar požičaný bezínový fiat stilo 1,5ku. pedál na podlahe a skoro som to od Terchovej nedal....
preto pre mna benzín neni.. a už vobec nie 3hrnčeky 1.0 a pod
A dusenie motora - pritom nie až v takom prudkom stúpaní na diaľnici som tiež zažil. Parem 150 a zrazu počujem že nejak klepú ventily. Pozrem von z auta a tam tabulka - elevation 10 000 feet. Skalisté hory - Colorado. Čista hypoxia
ked sme tu pri tých kw a kilách (tonách) , to na čom chodím v práci má 207kw/27 t. Predbiehať sa na tom dá. Bicykle a občas aj traktor. Ale len tie staršie:) A ten údaj o kw brať s rezervou,to platilo pred 35 rokmi)
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Je to o ľuďoch a za čas, ktorý účinkujem za volantom, by som si netrúfol posunúť misku váhy na jednu alebo druhú stranu (dýchavičné motorčeky vs. výkonné autá).
ja som videl a ešte aj na kopci brestová od RK
hornooravský chachar si fandil, mal asi kilometer a skoro to nedal okolo kamiona
a to nebol jediný čo to skúšal, chodím tadial denne niekolko x
Príklad: auto strednej triedy má cca 1350 kg čiže má aspoň 135 koní, tak už sa v tom dá normálne jazdiť, predbiehať, atď.
Ak by sme to vzali aj s nosnosťou auta, tak 1350 kg + nosnosť 450 kg, čiže 180 koníkov a viac už dáva slušný základ na športovejšiu jazdu...
veľmi veľa koní potrebujú priamkári, (príp. drifteri) a jak ja vravím, až na zákrutách sa ukáže, kto vie ako jazdiť... 😉
Ale tiež súhlasím s tým že radšej nizkootáčkový atmosférický 6-8 valec, ako trojhrnkové mega-turbo, OK tak kompromis 2 litrový 4 valcový bi-turbo benzín 🤣🤣🤣
hornooravský chachar si fandil, mal asi kilometer a skoro to nedal okolo kamiona
a to nebol jediný čo to skúšal, chodím tadial denne niekolko x
Ja som zazil este lepsieho na Rovnej hore smerom zo Zazrivej do Terchovej. Ani nepredbiehal, len proste nevedel jazdit / nemal ziadny odhad. Proste rodinka v nejakej Fieste alebo co to bolo na vylete a dusil to na trojke hore aj ked uz davno padli otacky na hranicu volnobehu. Ja som siel na bajku po kraji a len som pocul ako ten motor trpi. Dosli na moju uroven a tam definitivne zastali a motor skapal. Myslel som, ze nic take nikdy neuvidim. Neveril som, ze su aj ludia co v strmom kopci nepodradia aj ked motor strati tah a cakaju kym otacky padnu az na nulu.
No ani nie, lebo je rozdiel predbiehat v limuzine a pritom zobat hrozno a pit sampanske a ani nepocitit ze sa daco deje, hlukovo alebo ako kolvek inak alebo predbiehat s hatchbakom ktory sice "ide dobre" ale musis ho vytocit do 5tis a podradovat. Ale viac menej suhlasim s tebou, ako ja som 2r jazdil na 44kW wv pole a neprislo mi to vtedy lenive, sice ked bolo auto plne, tak to neslo do kopca vobec ale samemu mi to prislo dost dynamicke
A samozrejme dodatocna dan statu za tento "luxus" je fakt prachsproste vydieranie. Dom za pol mega? kludne, mobil za 1500euro? nech sa paci, mramorovo zlaty hajzel? kludne, ale vykon 200kw vo velkom 2.5tonovom bezpecnom aute? si sa snad zblaznil nie? to zdanime. Dufam ze to sulik zrusi, takuto kravinu.
Jaaj lenze kym sa ti vpredu zobudia, ze mozu, uz mam polku kolony obehnutu
Majetkovej aj preto, aby sa nejaki vrtaci nezacali pytat, na ake ekologicke projekty tieto vybrane peniaze boli minute.
Ked ide o prachy ekologia je az na poslednom mieste. Ak nie na poslednom, tak sluzi len ako zasterka.
absolutne s tebou suhlasim, no na povodne odporucania od OECD sa nechali inspirovat NOVA danou v Rakusku a preto su tam ulavy z hybridov a elektro... proste taky smeracky paskvil
ale ako ekologicku dan to maju/zavadzaju/budu zavadzat aj ostatne krajiny
Ak je daco na ceste pomalsie, tak cakam az ho postupne vsetci predbehnu a pride rad na mna.
Rozostup je samozrejmostou, niekto sa moze ponahlat do nemocnice a ten potrebuje priestor na mysickovanie.
Uz som sem pisal story, ked som nedokazal s HTPckom obehnut kamion na jedinom mieste na soroske kde sa moze obiehat. Teraz mam cca 100 koni na tonu v turbodiesli a to je tak akurat.
ja to jazdím na 4ke a dízel nie benzín,a s pažoutom to vyletím v pohode n 5ke, ale to je dízel 2l, so 150k
mal som zar požičaný bezínový fiat stilo 1,5ku. pedál na podlahe a skoro som to od Terchovej nedal....
preto pre mna benzín neni.. a už vobec nie 3hrnčeky 1.0 a pod