Kategórie
Bike-techBAFANG motor - skúsenosti / recenzie # e-bike # recenzie # nákup bicykla # skúsenosti # poradenstvo # elektromotor # technické otázky # cykloservis
Zdravim. Som zaciatocnik, tak by som potreboval poradit.
Mate niekto dlhodobejsie skusenosti s motormi BAFANG? Jeden predajca mi ich celkom odporuca, iny ma od nich odhovara kvoli servisu.
Moja dilema je totizto kupa e-biku. Jazdeny Haibike SDURO hardseven 4.s najazdenymi 400km, motor yamaha bat 400wh
Alebo novy CTM pulze pro. BAFANG bat 576WH..
Jazdit budem stredne narocny teren.cca 60-70 percent..ostatne cesta.rozpocet cca 1400-1600
Vdaka za kazdu odpoved
posledný komentár: 14. 10. 2020 o 6:43
posledný komentár: 23. 4. 2020 o 22:31
-21% Cube upevnenie krytu batérie pre Stereo Hybrid 140/160 (2020/21)
5,59 €
-21%
MOC 7,09 €
Výpredaj savings Bosch PowerTube BBP3760 Horizontal batéria, 625 Wh
417 €
savings
MOC 699,90 €
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&source=hp&ei=XnR0X567J82maNH_ubgP&q=manual+Displej+BAFANG+DP+C10.UAR&oq=manual+Displej+BAFANG+DP+C10.UAR&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQDDoFCAAQsQM6CAgAELEDEIMBOgIIADoFCC4QsQM6AgguUNQWWOteYM90aABwAHgAgAGdAYgBuAeSAQMxLjeYAQCgAQGgAQKqAQdnd3Mtd2l6&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwie4qSl65DsAhVNExoKHdF_DvcQ4dUDCAo
Navyše sa mi na displeji ani nezobrazujú hodnoty batérie b04 až b10, funguje len teplota b01.
Tu je návod z Dema:
Oproti Bosch Active má Bafang neporovnateľne pomalší nástup - aj pri zmene asistencie, aj pri rozbehu.
Stupeň jedna je úplne zbytočný na používanie - max. príkom čo displej ukazuje je 18W.
Tretí stupeň je niečo porovnateľné ako na Boschi prvý (Eco) režim.
Na piatom stupni v stúpaní sa na displeji objavil maximálny príkon čo sa mi podarilo vidieť - cca 540W.
Ja som si dal cca 45km off road výjazd kopcami, poliami a lúkami a podarilo sa mi minúť cca 40% batérie. Tá baterka aj motor je naozaj fajn.
V sobotu som sa bol s manželkou previezť - off road LM - Podbánske - Tri studničky - Hybe - LM. Bolo to cca 80km. Ja som prišiel domov bez energie v baterke (400Wh, asi 5km off), ona minula tri paličky
Takže jej dojazd je minimálne 150km, ale po rovinke kludne aj 200km
Ak ale dám prípomoc tak obvykle stupeň 3 a 4ku len do najprudšieho kopca. 1 a 2 veľmi necítim a 5 už cítim ako len o málinko väčšiu pomoc ako 4.
výberom značky som strávil dlhy čas i ja, prv som chcel niečo slovenské, ako prve som pozeral CTM, ale ich cena neodpovedá vôbec kvalite. Pozeral som na kellys tuná zase ma odradil slaby motor, hlučný, ešte kladie odpor pri pedalovaní bez motora, slabá batéria, komponenty nič moc ale cena jak zo zlata. Tak že chuť na slovenskú značku ma prešiel. Reklamáciu u Maďarov by som nedal jazykovo, tak ostali Česi a Poliaci, Poliaci majú zaujímavé komponenty na svojich bicykloch, ale odradil ma motor DAPU skoro žiadne informácie o ňom len výrobcovia od neho začali dávať ruky preč vraj poruchový, tak ostali Česi a ako najpredávanejší elektro bicykel je Leader Fox. Veľa sa ich predáva vo veľa predajniach ho opravujú, je z bežných lacných dostupných komponentov a výrobca nie je ďaleko pri važnejšej poruche.
https://energybikes.sk/bafang-m500-spolieha-na-vykonny-system/
Torzný snímač je základ stredového motora, ktorým sa odlišuje od zadného pohonu, a ktorý dáva pocit jazdy ako na bicykli a nie na mopede.
Celý ten "článok" je len "zlepenec" blábolov posťahovaných z netu bez toho, aby "zlepovateľ" vôbec tušil, o čom "zliepa" a ten motor podľa mňa ešte ani nevidel...
Či šlapeš alebo nie a hlavne ako silno /podľa toho sa odvíja pri stredovom motore sila "dopomoci"/ rieši práve torzný snímač.
http://www.ecyklo.sk/sady-elektrobicykla/stredove-motory/stredovy-motor-250W-torzny/
Je drahsi o cca 180 euro ako tento bez torzneho snimaca /ostatne parametre su rovnake/:
http://www.ecyklo.sk/sady-elektrobicykla/stredovy-8fun-bafang-250w/
Ma niekto z vas realne tento Bafang s torznym snimacom ?
Ak ano, viete porovnat jeho vyhody oproti tomu bez torzneho snimaca ?
Dakujem.