Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Kto poradí-zháňam miniatúrnu žiarovku do podsvietenia spínača v interiéry vozidla (je to na Mitsubishi Pajero) neviem presné hodnoty,je to na 12V systém.
žiarovku som vybral z objímky (je na foto) slená časť má priemer 3 mm a dĺžku 6 mm,fúziky cca 12 mm.
Vypátral som,že by to mala byť verzia žiarovky T1 (3 x 6 mm) nemáte niekto takú ? prípadne rada,kde by sa dala v BA kúpiť,dík.
foto pridám z mobilu.
prosím vás, nechali sme zapnuté stropné svietenie a baterka je vybitá. Má nejakú vlastnú diagnostiku preto viem, že neni poškodená. Na akú cca kapacitu by som ju mal minimálne nabiť aby som mohol naštartovať 2,0 dízel a ešte otázka, je pravda, že alternátor zo začiatku nabíja aj nejakých 60-70 A, takže by mi relatívne rýchlo dobilo potom ten zvyšok? Ide o 85 Ah batériu ... lebo ako počítam tak počítam 3,5 A, čo mi dáva táto požičaná nabíjačka je veľa veľa hodín.
wawrik musel som, za jazdy sa mi to nedarilo
Na spotrebu mam druhu hrcu. Ked sa rano zadari tak 10km do prace za 3,9l, bezne 4,5l, dlhodobo 5-5,2l
A veru tych 7-7,2l je na hodne dlhodoba spotreba (1.8 benzin), ale je to prevazne (medzi)mesto a kratke trate. Pri dlhsich ustalenejsich alebo pomalsej dialnici to dokazem dostat ku 6,5l, naopak pri viac meste, dynamiky alebo zime to atakuje 8l.
prosím vás, nechali sme zapnuté stropné svietenie a baterka je vybitá. Má nejakú vlastnú diagnostiku preto viem, že neni poškodená. Na akú cca kapacitu by som ju mal minimálne nabiť aby som mohol naštartovať 2,0 dízel a ešte otázka, je pravda, že alternátor zo začiatku nabíja aj nejakých 60-70 A, takže by mi relatívne rýchlo dobilo potom ten zvyšok? Ide o 85 Ah batériu ... lebo ako počítam tak počítam 3,5 A, čo mi dáva táto požičaná nabíjačka je veľa veľa hodín.
mozno sprosta rada, kedze mam sproste auto (aj ked asi take sproste nie je, ked vypina vsetky zapnute svetla pri vytiahnuti kluca zo zapalovania), nastartovat ho pomocou kablov a dobit "motorom"?
aj to som zvažoval, že ak to do tej cca piatej nedobije dosť, naštartujem káblami a cestou do BB už batériu dobije dostatočne. Len nechcem riskovať, žeby to nenabehlo, keď naozaj budeme chcieť ísť
aj pomalá nabíjačka nabije batériu za pár hodín dostatočne,ak je motor ok a štartuje na "brnk" nie je problém,počas jazdy ju alternátor dotlačí do plna,samozrejme ak bude jazda dosť dlhá
Ja som tak vydžubal baterku v Multivane , naštartoval avensisom zbytok sa dotkačilo jazdou za polhodinku . Odvtedy prešlo zopar mesiacov a ide štartovať na prvú šupu … nechápem načo sa vyčerpávaš dumkami , že aký je “ štartovací prúd “ .
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Chválim, že si si kvôli tomu zastavil :clap:
Myslím si, že o chvíľu bude mať 200 000
kibib ???
Ps: H Jazz, realna zdokumentovana spotreba tesne nad 5 (<5.1)
žiarovku som vybral z objímky (je na foto) slená časť má priemer 3 mm a dĺžku 6 mm,fúziky cca 12 mm.
Vypátral som,že by to mala byť verzia žiarovky T1 (3 x 6 mm) nemáte niekto takú ? prípadne rada,kde by sa dala v BA kúpiť,dík.
foto pridám z mobilu.
Na spotrebu mam druhu hrcu. Ked sa rano zadari tak 10km do prace za 3,9l, bezne 4,5l, dlhodobo 5-5,2l
A veru tych 7-7,2l je na hodne dlhodoba spotreba (1.8 benzin), ale je to prevazne (medzi)mesto a kratke trate. Pri dlhsich ustalenejsich alebo pomalsej dialnici to dokazem dostat ku 6,5l, naopak pri viac meste, dynamiky alebo zime to atakuje 8l.
mozno sprosta rada, kedze mam sproste auto (aj ked asi take sproste nie je, ked vypina vsetky zapnute svetla pri vytiahnuti kluca zo zapalovania), nastartovat ho pomocou kablov a dobit "motorom"?