24 hodin na vyber je mrte vela casu, to nemusi sediet doma. Doma musi sediet, ked caka na kuriera, tam mu kurier zavola ze je pred barakom a ma kolko minut? 5? 10? Tak zhruba 150 az 300 x menej casu na vyzdvihnutie. Hlavne, ze napisat klientovi, ze sorry, zasielka sa nezmestila, mozme skusit znova za 3 dni je proklientske podla teba? A co ked sa v tomto predvianocnom case znova nezmesti ani za 3 dni? Skusime za dalsie 3? a potom zas? Vsak ten predvianocny boom raz pominie a potom sa uz hadam zmesti, ked bude po vianociach.
ja mám skúsenosť tu v DNV, že ak sa nepodarí doručiť do boxu tak to chalanko šupne do solárka tam and lidlom (dpd asi to je, čo mi to posledne spravil)
24 hodin na vyber je mrte vela casu, to nemusi sediet doma. Doma musi sediet, ked caka na kuriera, tam mu kurier zavola ze je pred barakom a ma kolko minut? 5? 10? Tak zhruba 150 az 300 x menej casu na vyzdvihnutie. Hlavne, ze napisat klientovi, ze sorry, zasielka sa nezmestila, mozme skusit znova za 3 dni je proklientske podla teba? A co ked sa v tomto predvianocnom case znova nezmesti ani za 3 dni? Skusime za dalsie 3? a potom zas? Vsak ten predvianocny boom raz pominie a potom sa uz hadam zmesti, ked bude po vianociach.
Obráť sa s týmito cennmi radami na Alzu. Ja ti v tomto nepomôžem.
Len za seba poviem, že 24 hodín nie je mrte veľa času. Možno pre domasedov. Ja by som takú službu na dopravu nezvolil. Nesedím doma na riti.
Asi aj iní ľudia vedú aktívny život, keď im umožňujú vybrať balík do 7 dní. Ale ty máš zrejme presnejšie štatistiky.
ja mám skúsenosť tu v DNV, že ak sa nepodarí doručiť do boxu tak to chalanko šupne do solárka tam and lidlom (dpd asi to je, čo mi to posledne spravil)
Bodaj by mi to tu v DNV supol radsej tam, alebo by mi aspon zavolal, to by bolo proklientske, ze prepacte nezmestila sa mi zasielka do boxu, ale doslova 5 metrov dalej je predajna, kde tiez dorucujeme, suhlasite, aby som Vam to nechal tam, alebo radsej pockate 3 dni na opatovny pokus? To by bol 100 razy proklientskejsi pristup. Ale niekomu, komu je 24 hodin na vyzdvihnutie malo, som asi stupil na otlak svojim navrhom - sorry, to nebolo tebe, lapaloma.
Vidíš, hneď množstvo nápadov.
Obmedziť dobu na jeden deň je také proklientské a stane sa veľkou konkurenčnou výhodou.
Túto praktiku už dopravcovia uplatňujú. Napríklad Packeta dobu uloženia skrátila od začiatku novembra do vianoc zo 7 na 4 dni. Predĺženie zo 7 na 2 dni.
Takže tvoj jeden deň by bol atraktívna ponuka. Ako hovoríš: načo je zákazníkovi toľko času na výber? Má pekne sedieť doma, alebo najlepšie pri Alzaboxe.
Čo má vôbec čo cestovať, či mať v kľude program. Aj číňan ti presne povie v ktorý deň zásielka dorazí
Si génius. Predaj tento nápad Alze čím skôr. Zbohatneš. Alebo si založ vlastnú firmu. Všetci pôjdu k tebe.
EDIT:
Ešte mi napadlo, že Alzabox slúži ako “lock-er” pre rôzne e-shopy a kuriérov. Tak tie časy a služby musíš zladiť s viacerými subjektami aj na strane príjmu aj na strane výdaja.
Ale s tým si iste rátal. Určíš im tvrdé mantinely. Nebudú tam chodiť, keď sa im zachce
Ale však sám zákazník si pri tvorbe objednávky môže stanoviť aj deň doručenia do toho balíkoboxu. Ak si ho nestihne vybrať o jeden-dva dni v priebehu dňa, tak nech si tam dá doručenie o týždeň, kedy si je istý, že počas tých 24 h si nájde trochu času sa pri tom boxe zastaviť. Nikto tu zákazníkovi predsa nenúti aký deň si má ten balík nechať doručiť. Predsa si to zákazník môže dať do poznámky v objednávke, kedy to chce na ten box doručiť. A potom začne plynúť tých 24 h. Je to to najjednoduchšie plánovanie. Ak si ľudia nedokážu ani toto naplánovať, tak nech idú do kelu a chodia si po kamenných obchodoch, kedy im to vyhovuje. No aj tie majú svoje otváracie hodiny.
Obráť sa s týmito cennmi radami na Alzu. Ja ti v tomto nepomôžem.
Len za seba poviem, že 24 hodín nie je mrte veľa času. Možno pre domasedov. Ja by som takú službu na dopravu nezvolil. Nesedím doma na riti.
Asi aj iní ľudia vedú aktívny život, keď im umožňujú vybrať balík do 7 dní. Ale ty máš zrejme presnejšie štatistiky.
Presne ako pisal Joli, mozes si predsa zvolit dany den, hadam sa najde aspon jeden, kedy si v 24 hodinovom okne doma. A takisto som navrhoval, ze ked uz nestihas, ze si to mozes za poplatok predlzit? Ale to sa uz nepaci, ze? Radsej nech platia vsetci, aj ti, ktori su natolko slusni, ze si vedia vybrat balik v rozumnom case a neblokuju boxy.
Packeta má novinku, že si zadáš 3 preferované zboxy a keď je prvý full, idú do ďalšieho a balík nechajú tam, nemusia ho ťahať späť do depa a doručovať ďalší deň.
Toto sa mi stalo a doručovali ho 4 dni.
Inak, u nás si nútený vyberať z Packety hneď, lebo keď tam cez noc balík necháš, ráno tam už nemusí byť.
Ale však sám zákazník si pri tvorbe objednávky môže stanoviť aj deň doručenia do toho balíkoboxu.
Asi nakupuješ i ideálnych obchodoch. Mne sa neraz stane, že nedodržia deklarovaný termín odoslania, alebo tovar, ktorý sľubujú skladom do 5 dní, nje je do 5 dní, takže ani nevieš kedy začne doručovanie... mnoho rôznych scénárov. Asi preto je tu popísaných 37 strán o doručovaní
Chcem ťa vidieť, ako v číne zadávaš deň doručenia.
Ale aj tvoje rady prepravcovia ľahko aplikujú, keď im to zníži náklady.
Z Ciny mi este v zivote nic do balikoboxu neprislo, vzdy mi to doniesol kurier. Obcas, ked to bolo male, hodil mi to rovno do schranky, cim aj k mojmu poteseniu eliminoval zbytocnu interakciu.
Inak, u nás si nútený vyberať z Packety hneď, lebo keď tam cez noc balík necháš, ráno tam už nemusí byť.
Toto prosim elaboruj, to ako v noci chodia fetky skusat zadavat nahodne kody, ci im nieco nevypadne, ci ako? Inak som myslel, ze toto sa ani neda. Ci oni tie dvierka rovno rozmlatia?
Asi nakupuješ i ideálnych obchodoch. Mne sa neraz stane, že nedodržia deklarovaný termín odoslania, alebo tovar, ktorý sľubujú skladom do 5 dní, nje je do 5 dní, takže ani nevieš kedy začne doručovanie... mnoho rôznych scénárov. Asi preto je tu popísaných 37 strán o doručovaní
Chcem ťa vidieť, ako v číne zadávaš deň doručenia.
Ale aj tvoje rady prepravcovia ľahko aplikujú, keď im to zníži náklady.
Z Číny žiadny odpad nenakupujem. A áno viem, že aj to čo nakúpim u nás koľkokrát má pôvod made in china. Využívam primárne slovenské/české eshopy poprípade európske.
A s tým zadaním konkrétneho dňa doručenia vychádzam z toho, že na našom e-shope takto vieme vyjsť v ústrety zákazníkom. A to aj z dôvodu, že náš špecifický tovar nemôže ísť do balikoboxov. A to buď z dôvodu, že je niekedy dosť nadrozmerný a potom z dôvodu jeho zloženia. Kedy by mohol byť v mrazoch znehodnotený alebo v letných úpekoch až výbušný.
JOLI Ani ja nenakupujem žiadny odpad, o tom reč nebola.
Ostatné je zbytočné riešiť, lebo poznáš len nejaký mne neznámy "váš" obchod.
Svet siaha aj za hranice vášho obchodu, preto je ďalšia debata zbytočná.
JOLI Ani ja nenakupujem žiadny odpad, o tom reč nebola.
Ostatné je zbytočné riešiť, lebo poznáš len nejaký mne neznámy "váš" obchod.
Svet siaha aj za hranice vášho obchodu, preto je ďalšia debata zbytočná.
Mne je smiešne zase toto vyplakávanie ako Vás strašne poškodzuje, že balík nemáte vtedy a vtedy a že sa musíte prispôsobovať. No nakoľko do toho vstupuje veľa premenných, tak to nikde nebude dokonalé. Ja by som ti tu vedel vypísať, aký tupóňov zo strany zákazníkov musíme znášať my ako prevádzkovateľ eshopu. Hlavne nie sú schopní pochopiť jednoduchý, logický a stručný písaný text, alebo prehliadajú informácie, ktoré im priamo dávame pred oči na našom webe. Aj tak sa ti budú sťažovať potom, na to, že sme nedodržali to alebo hento, pritom tú informáciu mali dostupnú, majú ju v maily, majú ju v SMSke. Majú ju vypísanú pri objednávanom produkte.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Obráť sa s týmito cennmi radami na Alzu. Ja ti v tomto nepomôžem.
Len za seba poviem, že 24 hodín nie je mrte veľa času. Možno pre domasedov. Ja by som takú službu na dopravu nezvolil. Nesedím doma na riti.
Asi aj iní ľudia vedú aktívny život, keď im umožňujú vybrať balík do 7 dní. Ale ty máš zrejme presnejšie štatistiky.
Bodaj by mi to tu v DNV supol radsej tam, alebo by mi aspon zavolal, to by bolo proklientske, ze prepacte nezmestila sa mi zasielka do boxu, ale doslova 5 metrov dalej je predajna, kde tiez dorucujeme, suhlasite, aby som Vam to nechal tam, alebo radsej pockate 3 dni na opatovny pokus? To by bol 100 razy proklientskejsi pristup. Ale niekomu, komu je 24 hodin na vyzdvihnutie malo, som asi stupil na otlak svojim navrhom - sorry, to nebolo tebe, lapaloma.
Obmedziť dobu na jeden deň je také proklientské a stane sa veľkou konkurenčnou výhodou.
Túto praktiku už dopravcovia uplatňujú. Napríklad Packeta dobu uloženia skrátila od začiatku novembra do vianoc zo 7 na 4 dni. Predĺženie zo 7 na 2 dni.
Takže tvoj jeden deň by bol atraktívna ponuka. Ako hovoríš: načo je zákazníkovi toľko času na výber? Má pekne sedieť doma, alebo najlepšie pri Alzaboxe.
Čo má vôbec čo cestovať, či mať v kľude program.
Si génius. Predaj tento nápad Alze čím skôr. Zbohatneš. Alebo si založ vlastnú firmu. Všetci pôjdu k tebe.
EDIT:
Ešte mi napadlo, že Alzabox slúži ako “lock-er” pre rôzne e-shopy a kuriérov. Tak tie časy a služby musíš zladiť s viacerými subjektami aj na strane príjmu aj na strane výdaja.
Ale s tým si iste rátal. Určíš im tvrdé mantinely. Nebudú tam chodiť, keď sa im zachce
Ale však sám zákazník si pri tvorbe objednávky môže stanoviť aj deň doručenia do toho balíkoboxu. Ak si ho nestihne vybrať o jeden-dva dni v priebehu dňa, tak nech si tam dá doručenie o týždeň, kedy si je istý, že počas tých 24 h si nájde trochu času sa pri tom boxe zastaviť. Nikto tu zákazníkovi predsa nenúti aký deň si má ten balík nechať doručiť. Predsa si to zákazník môže dať do poznámky v objednávke, kedy to chce na ten box doručiť. A potom začne plynúť tých 24 h. Je to to najjednoduchšie plánovanie. Ak si ľudia nedokážu ani toto naplánovať, tak nech idú do kelu a chodia si po kamenných obchodoch, kedy im to vyhovuje. No aj tie majú svoje otváracie hodiny.
Len za seba poviem, že 24 hodín nie je mrte veľa času. Možno pre domasedov. Ja by som takú službu na dopravu nezvolil. Nesedím doma na riti.
Asi aj iní ľudia vedú aktívny život, keď im umožňujú vybrať balík do 7 dní. Ale ty máš zrejme presnejšie štatistiky.
Presne ako pisal Joli, mozes si predsa zvolit dany den, hadam sa najde aspon jeden, kedy si v 24 hodinovom okne doma. A takisto som navrhoval, ze ked uz nestihas, ze si to mozes za poplatok predlzit? Ale to sa uz nepaci, ze? Radsej nech platia vsetci, aj ti, ktori su natolko slusni, ze si vedia vybrat balik v rozumnom case a neblokuju boxy.
Toto sa mi stalo a doručovali ho 4 dni.
Inak, u nás si nútený vyberať z Packety hneď, lebo keď tam cez noc balík necháš, ráno tam už nemusí byť.
Asi nakupuješ i ideálnych obchodoch. Mne sa neraz stane, že nedodržia deklarovaný termín odoslania, alebo tovar, ktorý sľubujú skladom do 5 dní, nje je do 5 dní, takže ani nevieš kedy začne doručovanie... mnoho rôznych scénárov. Asi preto je tu popísaných 37 strán o doručovaní
Chcem ťa vidieť, ako v číne zadávaš deň doručenia.
Ale aj tvoje rady prepravcovia ľahko aplikujú, keď im to zníži náklady.
Toto prosim elaboruj, to ako v noci chodia fetky skusat zadavat nahodne kody, ci im nieco nevypadne, ci ako?
Chcem ťa vidieť, ako v číne zadávaš deň doručenia.
Ale aj tvoje rady prepravcovia ľahko aplikujú, keď im to zníži náklady.
Z Číny žiadny odpad nenakupujem. A áno viem, že aj to čo nakúpim u nás koľkokrát má pôvod made in china. Využívam primárne slovenské/české eshopy poprípade európske.
A s tým zadaním konkrétneho dňa doručenia vychádzam z toho, že na našom e-shope takto vieme vyjsť v ústrety zákazníkom. A to aj z dôvodu, že náš špecifický tovar nemôže ísť do balikoboxov. A to buď z dôvodu, že je niekedy dosť nadrozmerný a potom z dôvodu jeho zloženia. Kedy by mohol byť v mrazoch znehodnotený alebo v letných úpekoch až výbušný.
Ostatné je zbytočné riešiť, lebo poznáš len nejaký mne neznámy "váš" obchod.
Svet siaha aj za hranice vášho obchodu, preto je ďalšia debata zbytočná.
Ostatné je zbytočné riešiť, lebo poznáš len nejaký mne neznámy "váš" obchod.
Svet siaha aj za hranice vášho obchodu, preto je ďalšia debata zbytočná.
Mne je smiešne zase toto vyplakávanie ako Vás strašne poškodzuje, že balík nemáte vtedy a vtedy a že sa musíte prispôsobovať. No nakoľko do toho vstupuje veľa premenných, tak to nikde nebude dokonalé. Ja by som ti tu vedel vypísať, aký tupóňov zo strany zákazníkov musíme znášať my ako prevádzkovateľ eshopu. Hlavne nie sú schopní pochopiť jednoduchý, logický a stručný písaný text, alebo prehliadajú informácie, ktoré im priamo dávame pred oči na našom webe. Aj tak sa ti budú sťažovať potom, na to, že sme nedodržali to alebo hento, pritom tú informáciu mali dostupnú, majú ju v maily, majú ju v SMSke. Majú ju vypísanú pri objednávanom produkte.
Nasilu otvárajú zaradom schránky a dúfajú, že nájdu niečo hodnotné.
Prekonať ten malý magnet nie je až také ťažké.