Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Grand scenic 3
V minulosti som to už raz použil, ale vtedy sa mi vybila baterka v kľúči. Normálne som odmkol, otvoril, spustil sa alarm a po naštartovaní všetko OK.
Tiež som si myslel, že je to mechanicky prepojené, ale nie je. Je tam motorček, ten odomkne a kľučka potom mechanicky.
Vseobecna rada je, ze ak je zima, tak kluce, ovladac od brany, mobil... treba mat pri tele (vnutorne vrecko na bunde), aby boli v teple a netrpela bateria. A inak tie karty co ma Renault v dost velkom predstihu pred uplnym vybitim informuju na pristrojovke, ze treba vymenit bateriu.
andrej25 moj odhad je ze vymena tohto atypickeho skla bola drahsia ako keby si rozbil normal posuvne sklo.... vo vacsine pripadov ludia rozbijaju prave tieto skla ktore su drahsie....
neviem ako u Váš ale moje posledné autá (keyless) DOSŤ dlho dopredu hlásili, že baterka je slabá a somozrejme v návode ktorý NIK nečíta je postup ako mechanicky otvoriť a aj naštartovať BEZ funkčnej baterky ( v klúči)
neviem ako u Váš ale moje posledné autá (keyless) DOSŤ dlho dopredu hlásili, že baterka je slabá a somozrejme v návode ktorý NIK nečíta je postup ako mechanicky otvoriť a aj naštartovať BEZ funkčnej baterky ( v klúči)
myslím, že to aj ten kamoš s oktávkou hovoril, že mu to hlásilo, ale úspešne to prokrastinoval... až na to doplatil...
a ak je taký nejaký postup, tak to asi neovládajú ani ľudia z asistencie, keď mu to cez telefon neporadili.
Skusenost z prace s Octaviou 3 hovori, ze teoreticky sa do auta dostanes planzetou a nastartujes prilozenim klucika na stanovene miesto aj pri vybitej baterii v kluci.
Prax hovori, ze som tam pol hodinu saskoval jak retard, ale nenastartoval som. Pomohla az vymena baterky.
Tych bezklucovych prihod je vela - u mna je zatial jedneznacne vitaz jedno mondeo ktoremu sa raz za 12-18 mesiacov zblaznila jednotka ktora to ovladala a auto sa nechcelo vypnut. Pomohlo az vythianutie rele. Nasledujuci reset jednotky a zase dalsi rok az rok a pol bez problemov.
Neviem, čo to máte za šunky, že furt musíte nabíjať... Fabiu som kúpil v r. 2010, o batériu sa možno starali v servise pri pravidelných prehliadkach. V r. 2018 som išiel na operáciu, dva mesiace som mal zákaz šoférovať a to som aj dodržal. Auto naštartovalo na druhý pokus - prvý trošku dlhšie, aby sa palivo dostalo tam kde má byť a druhý bol len pohrozenie kľúčikom... Batéria vydržala 9,5 roka... Bez akéhokoľvek dobíjania, starostlivosť možno v servise, človek nikdy nevie čo urobia a čo nie. Zatiaľ najazdených skoro 160 tis. km.
Predtým Octavia tak isto. Batéria vydržala cez 7 rokov. Za 12 rokov som vymieňal batériu len raz. Opäť bez akéhokoľvek strašenia nabíjačkou, maximálne možno nejaký servis v servise pri pravidelných návštevách. Najazdila 190 tis. km a po predaji za 7 rokov ďalších 50 tis., minimálne dvakrát stočených. Zásadne do áut lejem benzín.
Menil som baterku preventivne pred zaciatkom zimy, uz mala 7 rokov a minulu zimu uz bolo citit horsie startovanie.
Baterka ma stala meneje ako plna nadrz neviem co riesite.
Ja som tiez zrovna menil 8,5rocnu, bolo citit ze uz trochu horsie startuje, deaktivovalo pokazde start-stop( co mi zrovna nevadilo) ale hlavne raz som uz ani nenastartoval… Ale ine som chcel, co ma najviac prekvapilo, ze po vymene vobec nepocitujem lahsie startovanie. Co si pamatam z minulosti, ked sa vymenila alebo mozno aj len dobre nabila baterka, tak auto chytalo okamzite, pomaly az podskocilo pri tom… Teraz nic, prejavom som na tom istom ako som bol, akurat sa uz onu nebojim.
Sranda ze mna stala ako dve nadrze
štandardne tieto baterky od novoty dávajú tých 8 + rokov, ale potom keď tam dá človek už normálne čo si kúpi, tak už nikdy toľko nevydrží... možno sú tie baterky už šitnejšie alebo tomu prispieva aj celkové opotrebovania auta, že aj ten štartér je "vybehaný" atď..
ak nechodíš nejaké extra dlhé trate, tak aj tú novú baterku kludne pripoj na nabíjačku...ktovie koľko niekde stála, tak sa mohla samovybiť
To ma tiez zaujima preco to tak je, na aute som menil 9rocnu povodnu baterku. Nedlho potom dostalo auto repas alternatora aj startera, takze nemyslim, ze dostavala baterka viac naprdel, jazdy tiez podobne. A ta druha baterka (Exide Premium, takze ani nie najlacnejsia) zvladla 4 roky, a minuly mesiac, po 50km jazde a naslednej trojminutovej pauze s radiom, ani starter neotocila.
Ôriginalne byvaju prezlečene vartymne tuez prva vydrzala vo fordaķu 8r.potom druha 4. Uvidime kedy chcipne...dlho som ju nemal na šťave..,
Alebo sa toho v lete zbavim, ked sa prestahujem pod les..
Ps aky dvihnuty kombik- 4kolku odporučate.aby mi to travu po ceste nezozralo.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
V minulosti som to už raz použil, ale vtedy sa mi vybila baterka v kľúči. Normálne som odmkol, otvoril, spustil sa alarm a po naštartovaní všetko OK.
Tiež som si myslel, že je to mechanicky prepojené, ale nie je. Je tam motorček, ten odomkne a kľučka potom mechanicky.
Tu je ten motorček
https://www.amazon.co.uk/Xxf-qcmd-Actuator-FC-280SC-18180-Renault-FC280SC/dp/B08HRNZVPF
Edit: odpojená
myslím, že to aj ten kamoš s oktávkou hovoril, že mu to hlásilo, ale úspešne to prokrastinoval... až na to doplatil...
a ak je taký nejaký postup, tak to asi neovládajú ani ľudia z asistencie, keď mu to cez telefon neporadili.
Prax hovori, ze som tam pol hodinu saskoval jak retard, ale nenastartoval som. Pomohla az vymena baterky.
Predtým Octavia tak isto. Batéria vydržala cez 7 rokov. Za 12 rokov som vymieňal batériu len raz. Opäť bez akéhokoľvek strašenia nabíjačkou, maximálne možno nejaký servis v servise pri pravidelných návštevách. Najazdila 190 tis. km a po predaji za 7 rokov ďalších 50 tis., minimálne dvakrát stočených. Zásadne do áut lejem benzín.
Baterka ma stala meneje ako plna nadrz
Sranda ze mna stala ako dve nadrze
ak nechodíš nejaké extra dlhé trate, tak aj tú novú baterku kludne pripoj na nabíjačku...ktovie koľko niekde stála, tak sa mohla samovybiť
Alebo sa toho v lete zbavim, ked sa prestahujem pod les..
Ps aky dvihnuty kombik- 4kolku odporučate.aby mi to travu po ceste nezozralo.