Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Tak rozpočet by bol úplne fajn do 3000 ak by sa našlo niečo schopné. Dosť sme sa tak kukli na 206, polo, golf, Fabia 2, Rio. Toyota by bola fajn ale to je takže nájsť dobrý kúsok. Veď nepotrebujem nejak detailne, len možno či OK peugeot 206 áno ale benzín nie diesel alebo opačne. Fabia ok, ale aspoň 1.4 motor... alebo z toho všetkého čo by mohlo byť taká naj voľba, že to aj vydrží niečo a nevytrasie dušu a peňaženku.
Izzy68 ktorá generácia, resp. označenie dieselu? Pretože niektoré diesle boli ešte staré a neboli vyvíjané na DPF, ktoré je od 2006 myslím povinné a robilo to problémy. Pri 96+KW diesloch ľúbi odchádzať dvojhmota, nie zrovna lacná záležitosť. Je to tzv PD, alebo už Common-rail? Common-rail je náchylnejší na problémy so vstrekovačmi, výmena nie je lacná zrovna. Stačí? 😉
Teroo ja by som preferoval Peugeot 206, tam buď hociktorý benzín, ale vyhol by som sa 1.1, v kombinácii s klímou, zapnem klímu, vypnem turbo, alebo 2.0HDI, osvedčené motory. Fabia určite sa vyhnúť dieslom s DPF, resp. celkovo za mňa ak už diesel, tak 1.9 TDI bez DPF s označením BSW. Čo sa týka benzínov, najlepšia voľba 1.4 16V. Úplný prúser nie je ani HTP čo plní Euro 5 normu, alebo 1.2TSI od 2011. To isté bude platiť aj o motoroch v Polo IV či V, aj Golfe V, čo sa týka motorov. Do Golfa IV by som už nešiel. Ak už Golf IV, tak buď 1.4 benzín, 1.8T (to asi bude rozpočtu), 1.9 SDI (nesmrteľný motor, ale dynamika žiadna) elebo 1.9 TDI, len tie už možno budú celkom slušne vylietané. Dvojča od Golfu je Seat Leon/Toledo. Čo platí pre Golf IV, platí aj pre Leon 1999-2006) a Toledo (1998-2004). O Rio toho veľa neviem.
Dobre ďakujem Vám. Myslím, že to stačí aj
V podstate niektoré z modelov, ktoré boli spomenuté som už pozeral tak asi nejdeme zlým smerom.
Skúsim hlavne pozrieť poriadne ponuku z daných tipov a skúsiť nájsť niečo v dobrom stave a hlavne seriózneho predajcu.
Vo všeobecnosti platí, že čím výkonnejší motor pri staršom aute, tým skôr ho niekto naháňal Určite by som si pozrel aj Toyotu Yaris, Mazdu 2, Suzuki Swift a nezavrhol by som ani klasický nebíčkovo modrý Citroen C3, či Grande Punto. Určite by som preferoval benzín.
My mame ako druhe auto Mazdu 2 2009 1.3 benzin. Vyuziva ho hlavne manzelka na dochadzanie do prace. A potom este na take prdkanie po okoli. Zvazovali sme aj Swift, ale Mazda je oproti nemu priestrannejsia.
jano, dovolim si doplnit, aby som len nebuzeroval dnes... Kazdy motor mohol byt toceny - to zavisi od kerovca, ale keby o to islo (kriterium vyberu), vyberiem vacsiu kubaturu, nakolko nakladaj 3 valcu po obmedzovac, tak to by som nechcel kupovat jazdene samozrejme sa to netyka beemvu s manualom, ale to je asi samozrejme
jano, dovolim si doplnit, aby som len nebuzeroval dnes... Kazdy motor mohol byt toceny - to zavisi od kerovca, ale keby o to islo (kriterium vyberu), vyberiem vacsiu kubaturu, nakolko nakladaj 3 valcu po obmedzovac, tak to by som nechcel kupovat jazdene samozrejme sa to netyka beemvu s manualom, ale to je asi samozrejme
zas niekedy pre motor je lepšie keď ho z času na čas niekto vytočí ( zahriaty s pravidelnou výmenou oleja atd), ako keď je to motor po "dôchodcoch" čo jazdia len 70 na večne podtočnom motore a viac ako 5t otáčok nikdy nešli a ešte tankujú najlacnejšie bio sračky... furt voda vo výfuku, lebo nemá ju šancu nikdy vyfúkať, potom len nadávajú že výfuk hneď zhnil atď
Nastastie (pre kupcov) tych Lupo lupin je na predaj len zopar, i to povacsine ine neTdi menej usporne motory, s vysokymi najazdami ci nefunkčné. Mohlo byt dobre auto, ale nedoporucoval by som teraz ani nepriatelovi;)
Izzy, tiež to niekto môže vytáčať. Ale ak si niekto kúpi 1.4 cca 80 koní, tak je väčší predpoklad, že to nebude drať tak, ako keby tam bola 180 koňová 1.8 s turbom. Peugeot 206 s 1.4, Punto, Swift a podobne, nie sú zvyčajne autá, ktoré by si kupovali mladý ľudia a derú to.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Golf, fabia. Diesel, ak starsi ako 10r po vymene rozvodov a stieracov
https://www.autobazar.eu/honda-jazz-12-s-id20784197.html
alebo:
https://www.autobazar.eu/fiat-grande-punto-14-8v-actual-id21200488.html
Teroo ja by som preferoval Peugeot 206, tam buď hociktorý benzín, ale vyhol by som sa 1.1, v kombinácii s klímou, zapnem klímu, vypnem turbo, alebo 2.0HDI, osvedčené motory. Fabia určite sa vyhnúť dieslom s DPF, resp. celkovo za mňa ak už diesel, tak 1.9 TDI bez DPF s označením BSW. Čo sa týka benzínov, najlepšia voľba 1.4 16V. Úplný prúser nie je ani HTP čo plní Euro 5 normu, alebo 1.2TSI od 2011. To isté bude platiť aj o motoroch v Polo IV či V, aj Golfe V, čo sa týka motorov. Do Golfa IV by som už nešiel. Ak už Golf IV, tak buď 1.4 benzín, 1.8T (to asi bude rozpočtu), 1.9 SDI (nesmrteľný motor, ale dynamika žiadna) elebo 1.9 TDI, len tie už možno budú celkom slušne vylietané. Dvojča od Golfu je Seat Leon/Toledo. Čo platí pre Golf IV, platí aj pre Leon 1999-2006) a Toledo (1998-2004). O Rio toho veľa neviem.
Teroo, ak nahodou jazz, svieti tam aj takyto
.. https://www.autobazar.eu/honda-jazz-12-ls-id30255661.html
S podobnym (rovnaky model aj rok) vynikajuca skusenost.
Tu navyse disky+gumy, stk>rok, SK povod (bez komplikacii/poplatkov pri prihlasovaní)
Nepredavam ani s tym (ci ziadnym inym) predajcom nie som prepojeny;))
Chod omrknut niekde v okoli, ci 'pasuje', rozmery, pocit, interier, priestor
V podstate niektoré z modelov, ktoré boli spomenuté som už pozeral tak asi nejdeme zlým smerom.
Skúsim hlavne pozrieť poriadne ponuku z daných tipov a skúsiť nájsť niečo v dobrom stave a hlavne seriózneho predajcu.
Idem po chodníku a zem sa trasie pod nohami.. akurát okolo šlo 3val TDI....
Masaker tento naftový vynalez
zas niekedy pre motor je lepšie keď ho z času na čas niekto vytočí ( zahriaty s pravidelnou výmenou oleja atd), ako keď je to motor po "dôchodcoch" čo jazdia len 70 na večne podtočnom motore a viac ako 5t otáčok nikdy nešli a ešte tankujú najlacnejšie bio sračky... furt voda vo výfuku, lebo nemá ju šancu nikdy vyfúkať, potom len nadávajú že výfuk hneď zhnil atď
A ako inak by si chcel ist na pezinsku babu ak nie bokom?