V kontexte noviniek SRAMu a jeho cien, pridavam novinky firmy Olpran.
Celoodpruzene, 27,5- 29 kolesa, kotucove brzdy, moderna geometria, vyhodne ceny.
/zartujem/
Rumakk ta retaz bude stat realne stovku ale aj tak to bude o tretinu viac ako zlata XX1 a neverim ze vydrzi o tretinu viac. nehovoriac o tom ze xtr stoji povedzme 55€ a vydrzi toho naozaj dost.
Bohuzial ta mozem usitit, ze realne ta retaz za 100€ nebude...
Je to asi ich taktika, sposobit rozruch, aby kazdy studoval co to je, preco je to tak drahe a tym maju o reklamu postarane, a realne to pride za vyrazne nizsiu cenu.
tie ceny by stiahla konkurencia, keby mala niečo podobné, veľa sa toho písalo aj vlani o 12s bezdratových mtb prehadzovačkách ale reálne to ešte nevidieť a taktiež zaspaté shimano, robia vôbec na nejakej novej di2 sade pre mtb sektor?
čo ma sklamalo na novej ASX, aspoň som to nezachytil v tých článkoch, že to zasa nemá na radení nejaké tlačítko navyše na ovládanie elektroniky, na ceste cez shimano páky dosť často využívam na rolovanie dotkykového garmina to skryté tlačidlo a príde mi to dosť dobrá výhoda... ocenil by som to aj na biku
this special seconds hand is produced exclusively once a month during full moon dates, which are known to have a magical influence on many things, humans included.
Inak ma na celej sade zaujalo asi len to uchytenie menica na UDH (ak prejde aj do mechanickeho GX, tak by sa mohlo dat kombinovat so shimano radenim) a mozno tie X.0 kluky pripominajuce Roox ale zas nie az tolko aby som predychal 28,99mm osu.
Inak patka na oske, je konecne po rokov preslapavania na mieste to, co malo byt uz davno, namiesto laborovania s blbostami. Akurat teda spatna kompatabilita asi nic. Ale nevyzera ten uchyt moc doveryhodne, pripada mi , ze sa skor ulomi prehazka ako patka.
V novinkach ma zaujala kladka, ktora sa pretoci, ak sa zasekne, to by mohlo dost pomoct voci agresivnym konarikom, kde to konci v zabere znicenou patkou (alebo aj horsie). Co po tych vichriciach clveku skace do kladky aj na hladkych cestach a asfalte. Ale tam je ucinnejsie mat kratke ramienko, ale to len v pripade, ze sa vratime k malym kazetam. Tieto obludy, co su dnes je slepa cesta. S axs by sa dalo pekne prepouzit Vyro system na kluke a vybavene /ale to tiez nie je riesenie/.
uz som videl na instagramoch video ako chlapik na tej novej prehadzovacke stoji, skace a dupe po nej, ked bol bike na boku na zemi a nic, do akej miery to bol fake alebo real som nedokazal posudit, ale potom tam bol na konci prestrih ako to stale radi ako nove.... on ked po tom skakal tak prehadzka sa automaticky uhybala
Ako je to super mat prehadzovac blizsie ku kazete, bez patky, atd.... ale vsetko ma svoje pre a proti.... myslim si ze je lacnejsie odtrhnut patku v rozmedzi cca 7-40 eur ako odtrhnut uchyt prehadzovaca o ram, sram to bude predavat ako nahradny diel, to ano.... ale prave v tomto diely su vsetky elektro srandy, snimac a aj servo... nemyslim si ze sa s cenou dostanu k 40euram za nahradny diel...ale uvidime ako budu s cenami za mechanicke prevedenie a nie AXS.... navyse ten uchyt k ramu vyzera dost pevne, nie je mozne ze to poskodi az samotny ram??
Ito ta pretacacia kladka je super napad, ale v praxi sa mi este nestalo zeby sa mi dostal konar presne do otvoru kladky, skorej pred kladku a tahalo to cele ramienko...
inak tie hlinikove kluky, no neviem ci mi je na blití alebo sa mi pacia
lto
Tu máš Ľubo bežne dostupnú alternatívu kladky, kde stred je statický a točí sa na ňom len ozubená časť : https://www.leonardiracing.com/en/sram/1418-sram-eagle-12t-upper-pulley-8436562418991.html
Doporučujem, ale iba do vitrínky na výstavku ukazovať v obývačke nejaký naleštený bike. V prípade zimného použitia v snehu sa objavila korózia na tom mega veľkom ložisku za 6 dní.....inak keby tam bolo inox ložisko o 6 eur drahšie, tak skvelé kladky....
K tým AXS mechanizmom porušenia...používam UDH pätku a stále akosi netuším tie denné rady tu na fóre ako máš ohnutú pätku a to je zlou pätkou a pod....UDH pätku sa ani mne nepodarilo odfajčiť. Jedine vieš kedy..raz..chcel som si meniť zadné ložiská v ráme a na pätke bol zakúsnutý závit, tak som ju ulomil v plastovej časti, do ktorej sa skrutkuje oska - radosť vysekávať z rámu
Pri normálnej jazde AXS nemáš ako zničiť. V teréne je zásadný rozdiel v mechanike a AXS...náraz mechaniky o skaly kompenzuje pružina - mechanika uhne. AXS náraz preberajú čapy a v milisekundovom oneskorení elektronika uhne, prvotný impulz ide ale priamo do čapov a preto mám ja takú mega vôľu. Pri novej AXS už toľko nevytŕča, takže životnosť daná častým mechanickým namáhaním bude vyššia.
scart335 Mi to pripomenulo tie jednorázové fotoaparáty Ja som pred časom ohol hliníkovú pätku skoro do 45° uhla a nejako sa mi ju podarilo vyrovnať. Ale je to kus hliníka. Holt 90-te roky
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Celoodpruzene, 27,5- 29 kolesa, kotucove brzdy, moderna geometria, vyhodne ceny.
/zartujem/
Vymenis retaz a zdvojnasobis cenu bajku
Aha, tak nie, asi to nebude kompatibilne.
Bohuzial ta mozem usitit, ze realne ta retaz za 100€ nebude...
čo ma sklamalo na novej ASX, aspoň som to nezachytil v tých článkoch, že to zasa nemá na radení nejaké tlačítko navyše na ovládanie elektroniky, na ceste cez shimano páky dosť často využívam na rolovanie dotkykového garmina to skryté tlačidlo a príde mi to dosť dobrá výhoda... ocenil by som to aj na biku
Si mi pripomenul nove swatchky
Inak ma na celej sade zaujalo asi len to uchytenie menica na UDH (ak prejde aj do mechanickeho GX, tak by sa mohlo dat kombinovat so shimano radenim) a mozno tie X.0 kluky pripominajuce Roox ale zas nie az tolko aby som predychal 28,99mm osu.
V novinkach ma zaujala kladka, ktora sa pretoci, ak sa zasekne, to by mohlo dost pomoct voci agresivnym konarikom, kde to konci v zabere znicenou patkou (alebo aj horsie). Co po tych vichriciach clveku skace do kladky aj na hladkych cestach a asfalte. Ale tam je ucinnejsie mat kratke ramienko, ale to len v pripade, ze sa vratime k malym kazetam. Tieto obludy, co su dnes je slepa cesta. S axs by sa dalo pekne prepouzit Vyro system na kluke a vybavene
Ito ta pretacacia kladka je super napad, ale v praxi sa mi este nestalo zeby sa mi dostal konar presne do otvoru kladky, skorej pred kladku a tahalo to cele ramienko...
inak tie hlinikove kluky, no neviem ci mi je na blití alebo sa mi pacia
no,ale taka kladku sa da aj do sucasnych vyrobit
Tu máš Ľubo bežne dostupnú alternatívu kladky, kde stred je statický a točí sa na ňom len ozubená časť :
https://www.leonardiracing.com/en/sram/1418-sram-eagle-12t-upper-pulley-8436562418991.html
Doporučujem, ale iba do vitrínky na výstavku ukazovať v obývačke nejaký naleštený bike. V prípade zimného použitia v snehu sa objavila korózia na tom mega veľkom ložisku za 6 dní.....inak keby tam bolo inox ložisko o 6 eur drahšie, tak skvelé kladky....
K tým AXS mechanizmom porušenia...používam UDH pätku a stále akosi netuším tie denné rady tu na fóre ako máš ohnutú pätku a to je zlou pätkou a pod....UDH pätku sa ani mne nepodarilo odfajčiť. Jedine vieš kedy..raz..chcel som si meniť zadné ložiská v ráme a na pätke bol zakúsnutý závit, tak som ju ulomil v plastovej časti, do ktorej sa skrutkuje oska - radosť vysekávať z rámu
Pri normálnej jazde AXS nemáš ako zničiť. V teréne je zásadný rozdiel v mechanike a AXS...náraz mechaniky o skaly kompenzuje pružina - mechanika uhne. AXS náraz preberajú čapy a v milisekundovom oneskorení elektronika uhne, prvotný impulz ide ale priamo do čapov a preto mám ja takú mega vôľu. Pri novej AXS už toľko nevytŕča, takže životnosť daná častým mechanickým namáhaním bude vyššia.
https://www.youtube.com/watch?v=rDxgxHiijF0
Niektoré veci čo popisuje sa mi nezdajú ako závažné problémy ale diskusia o toleranciách rámov dáva zmysel.