z mojho pohladu to vypáda,že si chcel niečo čo ide rýchlejšie ako 25km/h. Motorka aj značkový e-bike je drahý tak si si kúpil niečo z číny. Problém je,že nás tu budeš presviedčať akú chybu sme spravili,že máme doma tie drahé značkové e-biky keď stačí niečo za 1000EUR a nielen to ešte to je aj zábavnejšie. No ver tomu keby ten tvoj e-bike ja zoberiem na moj výlet hned prvým dropom do šutrov to takže zadné koleso urvem z rámu a dojazdil som.
Takže si to zhrnieme. Dva roky používania denne, nabehané 3000km. 3000/730=4,1km. Takže keby si aj jazdil každý druhý deň, tak je to 8,2km denne.
Po noviny do stánku, po dôchodok na poštu, na vyšetrenie do nemocnice - na to také šmudlátko stačí. A pri tom nájazde asi ani často nevyužiješ rýchlosti nad 25km/hod. A to nehovorím že v prudších stúpaniach je ho nutné skôr tlačiť aby neodišla elektronika.
no to že nad tých 25km/h potom taháš aj motor a baterku, už to nie je až taká sranda... či sa Ti oplatí mať kôli trailom ebajk, keby si za tú cenu kúpil klasický bajk, nemal by si z tej jazdy oveľa lepší pocit resp. neužil by si si tie traily viacej?
Jeden môj známy je autista a tiež z neho lezú takéto úvahy, ktorým málokedy rozumiem. Zariadenie ktoré si zvečnil fotkami nie je ebike. Ak chceš, tak hociktorý chalan tu z tohto fóra ti cez víkend ukáže rozdiel medzi enduro alebo trail ebikom a tým tvojim zariadením. Alebo vieš čo spustil by som ťa dolu z Krížnej po cyklotrase na Rybô a potom by som ti dal sa napiť vody z pohára. Teda ak by sa ti podarilo otvoriť prsty na rukách.
z mojho pohladu to vypáda,že si chcel niečo čo ide rýchlejšie ako 25km/h. Motorka aj značkový e-bike je drahý tak si si kúpil niečo z číny. Problém je,že nás tu budeš presviedčať akú chybu sme spravili,že máme doma tie drahé značkové e-biky keď stačí niečo za 1000EUR a nielen to ešte to je aj zábavnejšie. No ver tomu keby ten tvoj e-bike ja zoberiem na moj výlet hned prvým dropom do šutrov to takže zadné koleso urvem z rámu a dojazdil som.
ukáž mi kde niekoho presviedčam, že urobil chybu, ja sa pýtam na dôvody, keby som ho chcel silou mocou zničit, tak ho zničím hneď, ale keby chcem tak tak isto zničím aj ten drahý, ja keď si nedám sakra pozor, všetky veci pri mne trpia inak uvažuješ dobre, len ebike s takými parametrami nie že je drahý, tu proste taký nekúpiš, ak sa mýlim, oprav ma
@marseluspp áno,rátaš dobre, presnejšie 3200, ale tak noviny nečítam, dochodok nemám a do nemocnice nechodím , chodievam viac do lesa a do terénov no tú rýchlosť využívam stále, práveže v tých stúpaniach ho vobec nešetrím, ale áno ja nie som bajker, že sa idem pobicyklovat, na to nemám čas, vždy použijem bajk ako prostriedok dostať sa niekam, rýchlo a zábavne a ked chcem realne aerobne športovat, tak si dam beh alebo plavanie, bajkovanie je slabe
@cixno uznávam, že takto s ním až nejazdím
@cipo11 a si si naozaj istý, že z vás dvoch je on ten autista? ako jasné že to nie je žiaden enduro ani trail ani gej bajk, ale keď to nie je už ani ebike, čo to prosím Ta je?
Tak je jasné že si si kúpil bajk práve úmerný sebe. Myslím že tu z nás by si to nikto nekúpil. Tie vyhodené peniaze by chýbali pri kúpe ozajstného bajku.
@Srsen mám viac než 10 rokov vlastne weby, herne servery a forum, na tento nick mam aj domenu kupenu, dokonca sa tu prihlasujem aj pod vlastými IP adresami tak keby som sa tu chcel prihlásiť koli flameu, asi to spravím trošku anonymnejšie, hejže ináč milujem takých mudrlantov, ktorý chcú automaticky silou potlačovať iný názor, presne takých naša spoločnosť potrebuje...[/quote]
Tvl a to Ti nestačí fórum s vlastnou kúpenou doménou a IP adresou, kde 99% príspevkov má člen menom saradsmejem ? http://brut.me/index.php
kamoš ty si tiež nezačal najmilšie ten pán čo prešiel kilometer a išiel k Tebe do servisu musel byť riadny pošuk, keď nakupuješ od seriozneho obchodnika, maš na tieto bajky rok záruku, mne tiež poslali zadarmo controller aj power sensor (samozrejme slovenskym výpalníkom - colníkom som musel dať nejakú almužnu...) mne nezhorel motor ani ked som jeden z bajkov utopil xD najnovšie verzie majú už hydraulické brzdy, ale ja osobne aj tak preferujem mechanické, lahšie sa štelujú, ja nemam času babrat sa privelmi s bicyklami... čo sa zadného motora týka, nie je to oveľa lepšie riešenie než motor v strede, kde ti pohana retaz miesto toho aby pohanal priamo koleso? ja už mám na takých bajkoch najazdene viac než 3000 km v akomkolvek počasí, sneh, ľad a dažde nevynímajúc, takže mám celkom dost reálnych skúseností s nimi
Mechanické sa ľahšie štelujú? )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
S mechanickými som sa babral desiatky minút, používal som dokonca mierky na sviečky, aby boli ako tak nastavené a jednoducho ti môžem napísať, že vzhľadom na ich konštrukciu /1 valec stojí, druhý sa hýbe/ ich proste nenastavíš tak ako hydraulické nikdy.
Na hydraulických povolíš 2 šróby, pohýbeš prasiatkom, zamáčkneš brzdu a pritiahneš. Operácia na 2 minúty.
Zrejme si hydraulické ešte nikdy nemal, tak by som sa radšej zdržal komentára. Okrem toho si dovolím tvrdiť, že NAJHORŠIE HYDRAULIKY sú o niekoľko levelov lepšie ako NAJLEPŠIE MECHANICKÉ.
Tak ja som asi pochopil ako to myslel, predpokladám že hovoril o celkovom servise mechaník, ktorý je naozaj jednoduchší ako pri hydrách... Mám to z vlastnej skúsenosti spred 100 rokov , keď som o hydrách ešte nič nevedel, ani som nemal nijaké odvzdušňovacie sady atď,.. Mechaniky sa dali zvládnuť tým najbežnejším náradím, v podastate rovnako ako V-čka... Druhá vec je ale fakt tá (tiež vlastná skúsenosť), že slabšie mechaniky brzdili ešte horšie ako V-čka... Takže za mňa (a obzvlášť na ebajku) jednoznačne - aj za cenu náročnejšej údržby - hydraulika...
niekto na to nemá a iný si to môže dovoliť, keď má ozajstných bajkov dosť
saradsmejem - tak teda, tvoja otázka znela, prečo si my (blázni) kupujeme predražené ebajky ktoré pomáhajú max do 25km/hod, keď môžeme mať ebajky za 1000€ ako ty, ktoré pomáhajú aj nad 25km/hod.
Ja ti odpíšem teda len za seba, prečo som si ja kúpil ebajk za 5000€ a rovno enduro (Mondraker Crafty R).
1, nemám rád jazdenie po asfaltke, ak tak len na presun medzi terénom
2, pri mojej váhe cca 115kg by som v žiadnom prípade nekúpil niečo také, aj keď to možno je pevné. (proste by som
tomu neveril.)
3, rád si to pustím dolu kopcom, hlavne v teréne, hoc aj v dosť rozbitom, takže základ pre mňa - pevný rám,
kvalitné brzdy a aj odpruženie. (nemyslím tým základné 2 piestové hydraul.brzdy, to som mal a už nikdy viac).
Nič v zlom, ale pochybujem, že si na ňom šiel dole rozbitým terénom cca 40km/hod a viac.
4, 90% času jazdím v lese, v terénoch. (oprav ma ak si dal na ňom v pohode 60 - 70 km v lese bez problémov)
5, posledná vec čo ma na rýchlo napadá, je vec vkusu a financií. Väčšina z nás tu jazdí terén a proste svojim bajkom
verí a niekoho tá 25ťka obmedzuje a niekoho nie. Mňa osobne vôbec, mne to nevadí.
Takže v skratke som ti odpovedal na tvoju otázku. Na základe svojho pohľadu, nie na základe pohľadu fóra.
Toto sú dôvody pre mňa.
Mechanické sa ľahšie štelujú? )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
S mechanickými som sa babral desiatky minút, používal som dokonca mierky na sviečky, aby boli ako tak nastavené a jednoducho ti môžem napísať, že vzhľadom na ich konštrukciu /1 valec stojí, druhý sa hýbe/ ich proste nenastavíš tak ako hydraulické nikdy.
Na hydraulických povolíš 2 šróby, pohýbeš prasiatkom, zamáčkneš brzdu a pritiahneš. Operácia na 2 minúty.
Zrejme si hydraulické ešte nikdy nemal, tak by som sa radšej zdržal komentára. Okrem toho si dovolím tvrdiť, že NAJHORŠIE HYDRAULIKY sú o niekoľko levelov lepšie ako NAJLEPŠIE MECHANICKÉ.
je to dosť možné, ale Nazgul to pochopil presne, tak som to aj myslel... ja som mal, teda mám na jednom z autorov hydraulické brzdy a za mňa tolko problemov s nimi bolo, že ma to odradilo, ešte v zaruke som si ich daval robit v servise a nikdy dlho dobre nevydržali brzdiť, tak som na nich kus aj zanevrel, inač verím že tá Tvoja posledná veta platí
saradsmejem - tak teda, tvoja otázka znela, prečo si my (blázni) kupujeme predražené ebajky ktoré pomáhajú max do 25km/hod, keď môžeme mať ebajky za 1000€ ako ty, ktoré pomáhajú aj nad 25km/hod.
Ja ti odpíšem teda len za seba, prečo som si ja kúpil ebajk za 5000€ a rovno enduro (Mondraker Crafty R).
1, nemám rád jazdenie po asfaltke, ak tak len na presun medzi terénom
2, pri mojej váhe cca 115kg by som v žiadnom prípade nekúpil niečo také, aj keď to možno je pevné. (proste by som
tomu neveril.)
3, rád si to pustím dolu kopcom, hlavne v teréne, hoc aj v dosť rozbitom, takže základ pre mňa - pevný rám,
kvalitné brzdy a aj odpruženie. (nemyslím tým základné 2 piestové hydraul.brzdy, to som mal a už nikdy viac).
Nič v zlom, ale pochybujem, že si na ňom šiel dole rozbitým terénom cca 40km/hod a viac.
4, 90% času jazdím v lese, v terénoch. (oprav ma ak si dal na ňom v pohode 60 - 70 km v lese bez problémov)
5, posledná vec čo ma na rýchlo napadá, je vec vkusu a financií. Väčšina z nás tu jazdí terén a proste svojim bajkom
verí a niekoho tá 25ťka obmedzuje a niekoho nie. Mňa osobne vôbec, mne to nevadí.
Takže v skratke som ti odpovedal na tvoju otázku. Na základe svojho pohľadu, nie na základe pohľadu fóra.
Toto sú dôvody pre mňa.
Prajem ti veľa šťastných km a pekný deň
ďakujem máš u mňa hitíka. chvíľu to trvalo, už som začínal aj pochybovať, či sa tu reálne nájde niekto kto si dá tú námahu odpovedať vecne, komplexne a na úrovni bez narážok, urážok, zosmiešňovania a ďalšieho zbytočného balastu, v tejto našej polarizovanej spoločnosti je takýto model správania skôr výnimkou, bohužiaľ...
rozumiem, čiže Ty jazdíš extrémy a pri Tvojej váhe rozumiem úplne, ja aj napriek tomu že jazdím viac ako 30 rokov, nikdy som to nebral ako šport, ale ako zdravý a zábavný dopravný prostriedok na kratšie trasy, takže 60 km naraz určite nie, ani už nedavam take šalenky dolu svahmi, skusenosti ma naučili opatrnosti, lebo niekedy je tá náhoda nad všetku predvídavosť, reálnych 40+ na rozbitom teréne je už pekný adrenalín, dúfam že vieš kotul letmo cez riaditka mne sa to už zišlo... a samozrejme ked už by som pri mojej menšej váhe aj hlavnej časti rámu veril, tak tá predná vidla by musela byť jednoznačne upgradnutá
súhlasim, ani ja si moc asfaltku nevychutnávam, hlavne ani bezpečná nie je, preto z nej čo najrýchlejšie preč
ale už začíname fakt zachádzať do OT v tejto téme, takže ďakujem všetkým za vtipné a plodné komentáre ku mojím nEBajkom veľa bezpečných kilometrov a príjemne užitých chvíľ na dvoch kolesách
POĎ NA BAJK!
"... už som začínal aj pochybovať, či sa tu reálne nájde niekto kto si dá tú námahu odpovedať vecne, komplexne a na úrovni bez narážok, urážok, zosmiešňovania a ďalšieho zbytočného balastu, v tejto našej polarizovanej spoločnosti je takýto model správania skôr výnimkou, bohužiaľ..."
Taktiez ty
"ten pán čo prešiel kilometer a išiel k Tebe do servisu musel byť riadny pošuk" "samozrejme slovenskym výpalníkom - colníkom" " ináč milujem takých mudrlantov, ktorý chcú automaticky silou potlačovať iný názor" "nie si Ty náhodou pravidelný používateľ socialnej siete zvanej retardbook???" "si naozaj istý, že z vás dvoch je on ten autista? ako jasné že to nie je žiaden enduro ani trail ani gej bajk"
Prides mi presne taky, ako ten tvoj bicykel co si si kupil (a neuspesne ho tu prezentujes)
S tým súhlasím. Veci ktorými sa človek obklopuje odrážajú jeho vlastnú podstatu. Keďže sa jedná o neživú vec, nieje tu ani možnosť to zvaliť na vnútornú krásu
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Po noviny do stánku, po dôchodok na poštu, na vyšetrenie do nemocnice - na to také šmudlátko stačí. A pri tom nájazde asi ani často nevyužiješ rýchlosti nad 25km/hod. A to nehovorím že v prudších stúpaniach je ho nutné skôr tlačiť aby neodišla elektronika.
Jeden môj známy je autista a tiež z neho lezú takéto úvahy, ktorým málokedy rozumiem. Zariadenie ktoré si zvečnil fotkami nie je ebike. Ak chceš, tak hociktorý chalan tu z tohto fóra ti cez víkend ukáže rozdiel medzi enduro alebo trail ebikom a tým tvojim zariadením. Alebo vieš čo spustil by som ťa dolu z Krížnej po cyklotrase na Rybô a potom by som ti dal sa napiť vody z pohára. Teda ak by sa ti podarilo otvoriť prsty na rukách.
ukáž mi kde niekoho presviedčam, že urobil chybu, ja sa pýtam na dôvody, keby som ho chcel silou mocou zničit, tak ho zničím hneď, ale keby chcem tak tak isto zničím aj ten drahý, ja keď si nedám sakra pozor, všetky veci pri mne trpia
@marseluspp áno,rátaš dobre, presnejšie 3200, ale tak noviny nečítam, dochodok nemám a do nemocnice nechodím
@cixno uznávam, že takto s ním až nejazdím
@cipo11 a si si naozaj istý, že z vás dvoch je on ten autista? ako jasné že to nie je žiaden enduro ani trail ani gej bajk, ale keď to nie je už ani ebike, čo to prosím Ta je?
Tvl a to Ti nestačí fórum s vlastnou kúpenou doménou a IP adresou, kde 99% príspevkov má člen menom saradsmejem ?
http://brut.me/index.php
Mechanické sa ľahšie štelujú?
S mechanickými som sa babral desiatky minút, používal som dokonca mierky na sviečky, aby boli ako tak nastavené a jednoducho ti môžem napísať, že vzhľadom na ich konštrukciu /1 valec stojí, druhý sa hýbe/ ich proste nenastavíš tak ako hydraulické nikdy.
Na hydraulických povolíš 2 šróby, pohýbeš prasiatkom, zamáčkneš brzdu a pritiahneš. Operácia na 2 minúty.
Zrejme si hydraulické ešte nikdy nemal, tak by som sa radšej zdržal komentára. Okrem toho si dovolím tvrdiť, že NAJHORŠIE HYDRAULIKY sú o niekoľko levelov lepšie ako NAJLEPŠIE MECHANICKÉ.
saradsmejem - tak teda, tvoja otázka znela, prečo si my (blázni) kupujeme predražené ebajky ktoré pomáhajú max do 25km/hod, keď môžeme mať ebajky za 1000€ ako ty, ktoré pomáhajú aj nad 25km/hod.
Ja ti odpíšem teda len za seba, prečo som si ja kúpil ebajk za 5000€ a rovno enduro (Mondraker Crafty R).
1, nemám rád jazdenie po asfaltke, ak tak len na presun medzi terénom
2, pri mojej váhe cca 115kg by som v žiadnom prípade nekúpil niečo také, aj keď to možno je pevné. (proste by som
tomu neveril.)
3, rád si to pustím dolu kopcom, hlavne v teréne, hoc aj v dosť rozbitom, takže základ pre mňa - pevný rám,
kvalitné brzdy a aj odpruženie. (nemyslím tým základné 2 piestové hydraul.brzdy, to som mal a už nikdy viac).
Nič v zlom, ale pochybujem, že si na ňom šiel dole rozbitým terénom cca 40km/hod a viac.
4, 90% času jazdím v lese, v terénoch. (oprav ma ak si dal na ňom v pohode 60 - 70 km v lese bez problémov)
5, posledná vec čo ma na rýchlo napadá, je vec vkusu a financií. Väčšina z nás tu jazdí terén a proste svojim bajkom
verí a niekoho tá 25ťka obmedzuje a niekoho nie. Mňa osobne vôbec, mne to nevadí.
Takže v skratke som ti odpovedal na tvoju otázku. Na základe svojho pohľadu, nie na základe pohľadu fóra.
Toto sú dôvody pre mňa.
Prajem ti veľa šťastných km a pekný deň
S mechanickými som sa babral desiatky minút, používal som dokonca mierky na sviečky, aby boli ako tak nastavené a jednoducho ti môžem napísať, že vzhľadom na ich konštrukciu /1 valec stojí, druhý sa hýbe/ ich proste nenastavíš tak ako hydraulické nikdy.
Na hydraulických povolíš 2 šróby, pohýbeš prasiatkom, zamáčkneš brzdu a pritiahneš. Operácia na 2 minúty.
Zrejme si hydraulické ešte nikdy nemal, tak by som sa radšej zdržal komentára. Okrem toho si dovolím tvrdiť, že NAJHORŠIE HYDRAULIKY sú o niekoľko levelov lepšie ako NAJLEPŠIE MECHANICKÉ.
je to dosť možné, ale Nazgul to pochopil presne, tak som to aj myslel... ja som mal, teda mám na jednom z autorov hydraulické brzdy a za mňa tolko problemov s nimi bolo, že ma to odradilo, ešte v zaruke som si ich daval robit v servise a nikdy dlho dobre nevydržali brzdiť, tak som na nich kus aj zanevrel, inač verím že tá Tvoja posledná veta platí
Ja ti odpíšem teda len za seba, prečo som si ja kúpil ebajk za 5000€ a rovno enduro (Mondraker Crafty R).
1, nemám rád jazdenie po asfaltke, ak tak len na presun medzi terénom
2, pri mojej váhe cca 115kg by som v žiadnom prípade nekúpil niečo také, aj keď to možno je pevné. (proste by som
tomu neveril.)
3, rád si to pustím dolu kopcom, hlavne v teréne, hoc aj v dosť rozbitom, takže základ pre mňa - pevný rám,
kvalitné brzdy a aj odpruženie. (nemyslím tým základné 2 piestové hydraul.brzdy, to som mal a už nikdy viac).
Nič v zlom, ale pochybujem, že si na ňom šiel dole rozbitým terénom cca 40km/hod a viac.
4, 90% času jazdím v lese, v terénoch. (oprav ma ak si dal na ňom v pohode 60 - 70 km v lese bez problémov)
5, posledná vec čo ma na rýchlo napadá, je vec vkusu a financií. Väčšina z nás tu jazdí terén a proste svojim bajkom
verí a niekoho tá 25ťka obmedzuje a niekoho nie. Mňa osobne vôbec, mne to nevadí.
Takže v skratke som ti odpovedal na tvoju otázku. Na základe svojho pohľadu, nie na základe pohľadu fóra.
Toto sú dôvody pre mňa.
Prajem ti veľa šťastných km a pekný deň
ďakujem
rozumiem, čiže Ty jazdíš extrémy a pri Tvojej váhe rozumiem úplne, ja aj napriek tomu že jazdím viac ako 30 rokov, nikdy som to nebral ako šport, ale ako zdravý a zábavný dopravný prostriedok na kratšie trasy, takže 60 km naraz určite nie, ani už nedavam take šalenky dolu svahmi, skusenosti ma naučili opatrnosti, lebo niekedy je tá náhoda nad všetku predvídavosť, reálnych 40+ na rozbitom teréne je už pekný adrenalín, dúfam že vieš kotul letmo cez riaditka
súhlasim, ani ja si moc asfaltku nevychutnávam, hlavne ani bezpečná nie je, preto z nej čo najrýchlejšie preč
ale už začíname fakt zachádzať do OT v tejto téme, takže ďakujem všetkým za vtipné a plodné komentáre ku mojím nEBajkom
POĎ NA BAJK!
PS:@Srsen Nie, to je len moja nastenka
Taktiez ty
"ten pán čo prešiel kilometer a išiel k Tebe do servisu musel byť riadny pošuk" "samozrejme slovenskym výpalníkom - colníkom" " ináč milujem takých mudrlantov, ktorý chcú automaticky silou potlačovať iný názor" "nie si Ty náhodou pravidelný používateľ socialnej siete zvanej retardbook???" "si naozaj istý, že z vás dvoch je on ten autista? ako jasné že to nie je žiaden enduro ani trail ani gej bajk"
Prides mi presne taky, ako ten tvoj bicykel co si si kupil (a neuspesne ho tu prezentujes)