Kategórie
Bike-techE-diot
Myslim ze netreba vysvetlovat.
posledný komentár: 5. 7. 2023 o 16:53
-39% Raymon CityRay E 7.0 8G Nexus CB 28 elektrobicykel, white/black/blue
1 999 €
-39%
MOC 3 299 €
-21% BMC 257 AMP AL TWO ST 28 dámsky elektrobicykel, powder sand
2 599 €
-21%
MOC 4 699 €
-16% Kellys Estima COMP 60 27.5 dámsky elektrobicykel, sivá
od 1 599 €
-16%
MOC 3 599 €
-42% Raymon CityRay E 7.0 8G Nexus CB 28 elektrobicykel, black/dark grey
1 899 €
-42%
MOC 3 299 €
Výpredaj -31% Pinarello Nytro Urbanist Naked 28 elektrobicykel, modrá
2 549 €
-31%
MOC 3 699 €
Výpredaj -15% Pinarello Nytro Urbanist 28 elektrobicykel, modrá
2 799 €
-15%
MOC 6 299 €
-11% Bosch Compact Control Unit pre Kiox BUI330, SmartphoneHub a Nyon BUI350 - 290 mm
62,99 €
-11%
MOC 70,99 €
Ani nie, skôr je to jeden biobiker, ktorého zneužíva lenivá vyžírka. Aby si to pochopil, tak ti k tomu priložím aj ilustračný obrázok.
Baterky sú tiež spôsob, ale trochu to ***** podvodom.
Motor na ebiku považujem za moralnu podporu. Je to prejav kresťanskej viery v praxi … človece pomôž si a ja ti budem nápomocný. Vlastne takto môžeme biošov nazvať aj “neveriaci”…
Každopadne za chvíľu biocyklistika bude považovaná za historický prežitok a bude vnimaná ako zraz veteránov, alebo uctievačov retro štýlu. Chapem že ako začínajúca menšina tu budú samé vyplakávania na rovnopravnosť a nepravo.
Aja ako ebiker v dnesnej dobe mám pravo sa cítit ako biobiker a vsetci to musia akceptovať …taka je dnes divná doba plná transbikerov
Prečo schizofrénia... To je fakt.
Bol som na záťažovom teste, priemerný výkon som mal 177 W, maximálny 225 W.
Tvoj motorček má 250 W a ty pridáš cca 100-120 W.
Ak vieš počítať, tak si spočítaš, že dvaja cyklisti ako ja majú spolu taký výkon ako jeden e-motorkár.
Ak si to nepochopil, tak celkom určite máš schizofréniu...
A nemyslím si že ebike by mal mať právo voliť... to je na to dosť nízka UI. Ale počkajte keď to dajú do ebiku a ja si budem môcť ebike zavlať aby prišiel po mňa, keď sa mi už nebude chcieť chodiť ... prípadne na to ebike príde sám
Inak to je dobrý paradox. Človek potrebuje 200w aby sa niekam presunul na bicykli ale potrebuje auto s 85kw motorom aby urobilo tú istú prácu miesto bicykla. To je teda riadne plytvanie energiou. Takže taký ebiker je 400 krát viac bio ako biobiker čo sa vozí autom ... a to už nieje sranda
lapaloma ja by som bol radšej, keby sa dalo kúpiť celé elektronické radenie do dvoch stoviek.
https://www.mbr.co.uk/buyers_guide/best-ebike-motor-388838
Obvykle 500-600w asi v peaku, ale ako dlho netusim, urcite sa to pocita na minuty, co staci. Krutenie nohami uplne bez namahy je 100w, pri 150 sa clovek ani nespoti
Unika ti podstata a toto kto napisal?
"Dajte mi kus čísiel prosím. Ako je to s pomocou na ebiku? Je to % od výkonu jazdca, alebo sú to fixne nejaké watty?
Už pár mesiacov mám powermeter, tak som zvedavý, koľko vlastne výkonu (nie)dávajú ečkari."
Tak som Ti dal kus cisiel. Mal si tam vsetko na co si sa pytal.
A tu mas celkovy vyjazd.
---
Ito
Motor ti pomaha podla toho kolko vykonu das ty. Preto sa to vola PEDELEC.
Cize cim budes davat menej vykonu tym menej vykonu dostanes z motora.
Zalezi aj od stupna pripomoci.
Dokedy? Kym neminies baterku alebo to nemas obmedzene podla zostatku baterky. Bafangy znizuju vykon ak mas tusim menej ako 20%. To ti budu vediet presnejsie povedat ti co ho maju.
Ale stačilo mi aj to, že na Eco je to nejakých 20 %
či ? ....
Ak dáva človek obyčajný netrénovaný do pedálov napr.125w, tak prípomoc na Bafangu mu na supeň 1/5 pustí 250w čo je 200%. Zase dolu kopcom je prípomoc 0, takže to skreslí celkový výpočet, lebo priemerná prípomoc bude 100%. Takže prípomoc 20% je tak trochu divný údaj.