Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Uz sa vam niekedy stalo, ze Packeta zamenila balik a adresatovi prisiel iny?
Zobraziť komentár 04.01.2024 - 10:34:44
00
Nie , ale videl som fotku na nete . Vrtacka zamenena za bundu .
Zobraziť komentár 04.01.2024 - 12:54:39
00
arrow_leftuid napísal:
Uz sa vam niekedy stalo, ze Packeta zamenila balik a adresatovi prisiel iny?

odosielatel lepi stitok, je na zadielke spravny stitok? ked hej, tak predajca poslal nieco ine
Zobraziť komentár 04.01.2024 - 13:01:43
00
Odosielatel nelepi stitok. Stitok lepi Packeta, resp. na podacom mieste.
Pred sviatkami som totiz posielal balik cez Z-Box. Podla instrukcii som napisal na balik kod, vlozil do boxu..Notifikacie o zmene stavu sa v aplikacii zobrazovali standardne, Pan z Ciech - adresat, mi zaciatkom januara posiela fotky krabice, na ktorej je nalepka s mojim menom, ale taku krabicu som neposlal a vo vnutri zakladna doska do PC, komponent, ktory som mal v rukach naposledy min. pred 15 rokmi. :-)

Popliest to musel niekto na strane Packety, otazka je , ci je realna sanca , aby baliky moj aj toho druheho cloveka sa dostal k spravnemu adresatovi, ergo otazka na vasu skusenost.
Zobraziť komentár 04.01.2024 - 13:19:31
00
Jedine , ze sa ozvu aj ti , co im prisiel tvoj balik
Zobraziť komentár 04.01.2024 - 13:57:30
02
Mne Packeta stratila balík- vratku do eshopu Kaktusbike. Už je to takmer mesiac, nemám ani výrobok, ani peniaze, v Kaktuse budú musieť dať reklamáciu (po 8.1.- dovolenka), kedže som mal len kód na vrátenie a ja tam v tej zásielke nijako nefigurujem. Vidím len v aplikácii že sa zásielka niekde zasekla...
Zobraziť komentár 04.01.2024 - 14:11:22
00
Podľa toho kódu zo zásielky by nevedeli identifikovať odosielateľa aj adresáta?

Na zásielku dáš kód X, podľa ktorého nalepia štítok, resp. mali by. Niekto druhý dá na svoj balík kód Y. Podľa kódu X aj Y si musia vedieť vytiahnuť údaje. Alebo priradiť adresáta ku kódu X či Y. Majú číslo aj email, a teda teoreticky by mali vedieť kontaktovať adresátov, ktorým boli zamenene zásielky.
Zobraziť komentár 04.01.2024 - 15:40:59
00
arrow_leftmisoR napísal:
Podľa toho kódu zo zásielky by nevedeli identifikovať odosielateľa aj adresáta?

Na zásielku dáš kód X, podľa ktorého nalepia štítok, resp. mali by. Niekto druhý dá na svoj balík kód Y. Podľa kódu X aj Y si musia vedieť vytiahnuť údaje. Alebo priradiť adresáta ku kódu X či Y. Majú číslo aj email, a teda teoreticky by mali vedieť kontaktovať adresátov, ktorým boli zamenene zásielky.


To mi tiez napadlo. Zo svojho kodu si pamatam len jeden znak, ale ten druhy, na prijatom baliku, som dnes posunul na support Packety, tak hadam sa dopatraju k odosielatelovi.

Edit: Uz sa ho dopatrali. Moj balik je naspat v Packete, este stiahnu ten, ktory prisiel omylom namiesto mojho. Zda sa, ze je to na dobrej ceste.
Zobraziť komentár 05.01.2024 - 09:59:45
01
S Packetou to nakoniec dobre dopadlo. Zamenene baliky sa dostali k svojim spravnym adresatom :-)
Zobraziť komentár 11.01.2024 - 09:46:10
04
dúfam, že si tam mal vianočné darčeky ... ako keď my sme zo školy dostali vianočné fotky až teraz po novom roku :P
Zobraziť komentár 11.01.2024 - 09:47:51
00
Este mi napadlo zopar pouceni z mojho pripadu s posielanim cez Z-BOX, aj ked k zamene/strate balika nemusi dochadzat casto.
Pisem specificky k Z-BOX, lebo stitok nalepuje kurier/depo hromadne, kde je vacsia sanca na omyl.
- odfotte si posielanu vec v otvorenom baliku
- odfotte si posielany balik zatvoreny
- zapiste si podaci kod - po odoslani/doruceni (aj na nespravne miesto) sa k nemu v aplikacii uz nedostanete
- nezaskodi napisat odosielatela a adresata na balik, idealne na miesto kde by nedoslo k prelepeniu s potencialne zlym stitkom. - ked uz nie vas adresat, tak aspon ten druhy bude vediet, ze ho nikto neoklamal zaslanim zlej veci, ale ze doslo k zamene balikov
- zakladne poistenie v cene je na 15e hodnoty, a za kazde pripoistenie o 5e stoji 0,02e. Je to na zvazenie.
- Packeta ma formular na reklamaciu zameny/straty. Ak dojde k zamene, prv by som kontaktoval Packetu cez formular "Problém s doručením" a ak sa do 24h neozvu, zavolat. Cez toho ich robota sa da slovne prekluckovat az k cloveku :-)
Zobraziť komentár 11.01.2024 - 10:11:49
01
ja poznam este lepsie riesenie, a ze to zanesiem na vydajne/podacie miesto.
Zobraziť komentár 11.01.2024 - 11:03:37
03
Jasne, ked ti odoslanie neponahla a mas v okoli/cestou do/z prace prevadzky, kde to vies podat, potom je to lepsie riesenie. :-)

My sme tu mali medzi sviatkami kopu prevadzok docasne zatvorenych a dalej sa mi trepat nechcelo.
Zobraziť komentár 11.01.2024 - 11:11:14
00
si lenivy :)
Zobraziť komentár 11.01.2024 - 11:14:03
00
Lenivosť je matka pokroku. Keby ľudia neboli leniví, tak doteraz žijú v jaskyniach :D. Tiež uprednostňujem Z-boxy, lebo nemusím riešiť otváracie hodiny.
Zobraziť komentár 11.01.2024 - 11:15:19
06
keyboard_arrow_up