Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Hmm, keď nad tým rozmýšľam, tak to mám v hlave upratané tak, že pneumatiky sú na aute asi jediná vec, pri ktorých nepozerám na cenu. Už tridsať rokov nekupujem iné ako prémiové značky a to podľa výsledkov testov prioritne na mokrej vozovke, všetko ostatné je pre mňa menej dôležité.
Lebo bezpečnosť
Záleží kde človek jazdí. Vo strýko jazdí momentálne už 8 rokov len celoročne, 95% toho čo najazdí je Dunajská Streda a cesta do BA. Nemal doteraz problém. Ročne najazdí tak 10 tisíc km.
ja mam nastastie len R15 ale tie ceny su sialene. 90 eur za gumu. ved tie moje stali 40eur za kus a to bola zimna.
co tieto?
Pirelli CINTURATO ALL SEASON SF 2
do 100 e je to ešte celkom prijatelna suma.
nechapem čo fňukaš, sa pozri kolko ťa vyšla hadimrška na cestak a kolko gumy na tom je
ja musím prezuvať a obuvať 3 autá...
ked teraz pozeram ze tie CrossClimate su kus za 140E tak sa mi to nevychadza ako ekonomicka varianta ... teda s ohladom na to ze mam dve sady diskov a tym padom nepotrebujem prezuvat, mozem ist do dvoch sad Hectorra/Nordicca a este mat benefit z diverzity ... kludne mi to vyhovorte, ak nad vecou blbo uvazujem ...
Trochu blbé porovnávať topku celoročné vs nejaké lowendy.
ked teraz pozeram ze tie CrossClimate su kus za 140E tak sa mi to nevychadza ako ekonomicka varianta ... teda s ohladom na to ze mam dve sady diskov a tym padom nepotrebujem prezuvat, mozem ist do dvoch sad Hectorra/Nordicca a este mat benefit z diverzity ... kludne mi to vyhovorte, ak nad vecou blbo uvazujem ...
a mam este dalsiu otazku, mozem sa vyprdiet na ten index V a ist do lacnejsieho H ? Vie niekto co to presne znamena, okrem rizika ze ma z STK poslu domov ?
120€ ma stal 1ks letnych r17 zimne r16 boli cca podobne cenovo…
Este stale mas pocit ze tie celorocky za 140€/ks sa neoplatia? 🧐
Uskladnenie by u nas bolo 10€/ 4 gumy prehodenie kedze mam dvoje disky je 15€
pozri Goodyear VECTOR 4SEASONS GEN-3
dostal som ich na Dusterovi ,vizeraju obstojne aj na lahšiu zimu.. ja ich poderem na leto a do terenu
ani nehučia ,ani neni velká spotreba, terza ked je rano okolo 0st a mokro držia super
pozri Goodyear VECTOR 4SEASONS GEN-3
dostal som ich na Dusterovi ,vizeraju obstojne aj na lahšiu zimu.. ja ich poderem na leto a do terenu
ani nehučia ,ani neni velká spotreba, terza ked je rano okolo 0st a mokro držia super
Ako píšem vyššie, tieto Good Year isté som s dusterom dostal aj ja, prežil som s nimi prvú zimu aj so snehom a príjemne ma v ňom prekvapili , chodím na nich do terénu (poľné a lesné cesty, niekedy aj veľmi rozbité a strmé), na mokre držia a som spokojný. Ročný nájazd mám vyše 30-tisíc kilometrov väčšinou komótnej jazdy, tak si gumy vcelku riadne užijem. Sú to moje prvé celoročky, tak neviem porovnať s inými, ale v porovnaní s letnými aj zimnými som zatiaľ nenarazil na žiadne zásadné kompromisy.
Ja na Dusteri používam na základe nejakého testu Hankook Kinergy 4S a tiež spokojnosť. Slušne fungujú, či už na mokré alebo v snehu. V zime mám v kufri reťaze kvôli lyžovačkám, ale tento rok som ich ani nevytiahol.
Povedal som si, že radšej budem jazdiť celoročky, ako 8 ročné zimné gumy, ktoré mi je ľúto vyhodiť lebo ešte vyzerajú dobre. Aj keď viem, že vlastnosti sú už dávno v prdeli.
Šak proti gustu žiadny dišputát.
Ako som písal, mojim primárnym kritériom sú vlastnosti za mokra a skrátka si vyberám podľa výsledkov testov a tam prémiové pneumatiky vedú. Niekoho iného primárnym kritériom môže byť cena alebo valivý odpor ... to je úplne v poriadku. Pravdou však je, že už sa mi párkrát stalo na požičaných autách, že ma na mokrom šmyklo a keď som si pozrel gumy, tak to boli Matadorky, Toyo či Kleber. Na tých Toyo ma v Polsku o pár centimetrov šmyklo dokonca aj na suchu, pri výjazde z kruháča. Podľa mňa je na mokrom povrchu určite rozdiel medzi lacnejšími a drahšími pneu.
A síce to mám iba sprostredkovane, ale: V Banskej Belej je jedna zatáčka, v ktorej je zmena asfaltu. Dlho tam bolo aj pár milimetrov rozdielnej výšky, potom to zbrúsili, ale zmena asfaltu je tam stále. Boli tam už desiatky nehôd, kde auto šmyklo a skončilo v garáte (s močovkou z družstva). Štiavničania vedia . Vravel mi poisťovák, že je celkom dobre vidieť, že väčšina "jeho" poistných udalostí tam má bežné a nie prémiové pneumatiky...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Lebo bezpečnosť
co tieto?
Pirelli CINTURATO ALL SEASON SF 2
do 100 e je to ešte celkom prijatelna suma.
nechapem čo fňukaš, sa pozri kolko ťa vyšla hadimrška na cestak a kolko gumy na tom je
ja musím prezuvať a obuvať 3 autá...
tak ale 400 eur za sadu gum je chore ked som naposledy platil ani nie 200
Vitaj v klube
Trochu blbé porovnávať topku celoročné vs nejaké lowendy.
a mam este dalsiu otazku, mozem sa vyprdiet na ten index V a ist do lacnejsieho H ? Vie niekto co to presne znamena, okrem rizika ze ma z STK poslu domov ?
120€ ma stal 1ks letnych r17 zimne r16 boli cca podobne cenovo…
Este stale mas pocit ze tie celorocky za 140€/ks sa neoplatia? 🧐
Uskladnenie by u nas bolo 10€/ 4 gumy prehodenie kedze mam dvoje disky je 15€
pozri Goodyear VECTOR 4SEASONS GEN-3
dostal som ich na Dusterovi ,vizeraju obstojne aj na lahšiu zimu.. ja ich poderem na leto a do terenu
ani nehučia ,ani neni velká spotreba, terza ked je rano okolo 0st a mokro držia super
https://www.testy-pneumatik.sk/nokian-seasonproof-1/
dostal som ich na Dusterovi ,vizeraju obstojne aj na lahšiu zimu.. ja ich poderem na leto a do terenu
ani nehučia ,ani neni velká spotreba, terza ked je rano okolo 0st a mokro držia super
Ako píšem vyššie, tieto Good Year isté som s dusterom dostal aj ja, prežil som s nimi prvú zimu aj so snehom a príjemne ma v ňom prekvapili , chodím na nich do terénu (poľné a lesné cesty, niekedy aj veľmi rozbité a strmé), na mokre držia a som spokojný. Ročný nájazd mám vyše 30-tisíc kilometrov väčšinou komótnej jazdy, tak si gumy vcelku riadne užijem. Sú to moje prvé celoročky, tak neviem porovnať s inými, ale v porovnaní s letnými aj zimnými som zatiaľ nenarazil na žiadne zásadné kompromisy.
Povedal som si, že radšej budem jazdiť celoročky, ako 8 ročné zimné gumy, ktoré mi je ľúto vyhodiť lebo ešte vyzerajú dobre. Aj keď viem, že vlastnosti sú už dávno v prdeli.
https://www.testy-pneumatik.sk/nokian-seasonproof-1/
nokian v pohode, mal som ich viacero na zimu a tieto vizeraju dosť podobne, asi len ina zmes
Ako som písal, mojim primárnym kritériom sú vlastnosti za mokra a skrátka si vyberám podľa výsledkov testov a tam prémiové pneumatiky vedú. Niekoho iného primárnym kritériom môže byť cena alebo valivý odpor ... to je úplne v poriadku. Pravdou však je, že už sa mi párkrát stalo na požičaných autách, že ma na mokrom šmyklo a keď som si pozrel gumy, tak to boli Matadorky, Toyo či Kleber. Na tých Toyo ma v Polsku o pár centimetrov šmyklo dokonca aj na suchu, pri výjazde z kruháča. Podľa mňa je na mokrom povrchu určite rozdiel medzi lacnejšími a drahšími pneu.
A síce to mám iba sprostredkovane, ale: V Banskej Belej je jedna zatáčka, v ktorej je zmena asfaltu. Dlho tam bolo aj pár milimetrov rozdielnej výšky, potom to zbrúsili, ale zmena asfaltu je tam stále. Boli tam už desiatky nehôd, kde auto šmyklo a skončilo v garáte (s močovkou z družstva). Štiavničania vedia