Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Aspon si sa vynasiel :y: Menil som teraz plaste za Micheliny, co sa svojho casu v Oplati sa objavili. Pumpou nahodit nesli, musel som bombicky minut, soda stream nemam :)
Predny drzi tlak paradne, ale zadny sfukuje a netusim kde. Tmel nikde neunika. Skusil som jadro ventilu vymenit, ale nepomohlo. Budem to musiet rozobrat a asi prepaskovat, mozno cely ventil vymenit. A potom znovu nahadzovat a uz mi bombicky dosli...
Zobraziť komentár 29.07.2024 - 12:04:43
00
ahojte, mate niekto skusenosti z convertovanim clinchers rafikov na tubeless na cestaku? na internete sa pise, ze je ta konverzia mozna, ale velmi sa to neodporuca, kvoli vysokym tlakom a riziku vysunutia plasta? neskusali ste niekto nieco podobne?
Zobraziť komentár 05.08.2024 - 09:08:10
00
cimg6.ibsrv.net
mam odskusane len tlr (cesta/mtb) tie sli nahodit malou pumpou bez boostra.
foto vlavo by snad sla nastrelit boostrom, ale ked si predstavim naraz (jama,,) ako beads sklznu k stredu hlbsie do rafu..bum...
veci su smyklavejsie vdaka tmelu, asi sa to neda vylucit. :)
https://www.bikeforums.net/road-cycling/1240577-can-all-clincher-wheels-set-up-tubeless.html
Zobraziť komentár 05.08.2024 - 17:01:55
00
zdravím, možno to tu niekde je, ale vyhľadávanie nepomohlo. Aký typ plášťa je možné použiť na hookless ráfy? Iba tubeless ready? Konkrétne na Zipp 303s (hookless ráf) potrebujem vymeniť plášte. Plánujem použitie s dušami Tubolito.
Zobraziť komentár 19.08.2024 - 14:33:13
00
Áno, iba tubeless ready plášte, pričom jasné, že ich môžeš nasadiť aj s dušou
Zobraziť komentár 19.08.2024 - 16:13:33
00
Ja som to nedávno riešil a po zjazdených pôvodných plášťoch Cadex (bezdušové) som dal Vittorie s dušami. Vydržalo to cca 150 km. Potom sa na nich zničila päťka. Tak som tam dal znovu ako bezdušové plášte Giant, schválené výrobcom ráfika. Takže na to pozor. Nie každý bezdušový plášť je vhodný na hookles ráfik. Inak ten plášť Giant je o cca 8 mm širší ako ten Vittoria. Myslím v zloženom stave.
Zobraziť komentár 19.08.2024 - 16:29:08
00
S dušami to je jasné,skôr s tou nevyhnutnosťou TL plášťov som nemal celkom istotu,hoci logicky iné ani nevychádza.
Zobraziť komentár 19.08.2024 - 18:05:53
00
Za Nowym Targom asi 8km gravelu, luxusného, hladkého. Až na záverečný kúsok s ostrým štrkom. Oprava do 5min a fičal som ďalej. Z minula, keď som to dávno testoval, základ je nervať tam šípku nasilu. Dieru treba rozdiahnuť nejakým inbusom, inak sa zlomí. A výhoda je, že šípka sa na behúni nevytlači pod tlakom. Dávno som s takto opraveným plášťom jazdil ešte dlho, uvidím teraz. Na to, že tie plášte sú gramárske som na nich za 2 roky odjazdil neskutočne veľa gravelu, vynútene hlavne v Poľsku.

Prílohy:

IMG_0607.jpeg
IMG_0607.jpeg 207.59 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 29.08.2024 - 10:50:45
02
Nejake conti asi 5000s alebo tl?
Zobraziť komentár 29.08.2024 - 12:10:39
00
scarinko Continental GP 5000 S TR. Inak keď sa na to pozerám, tak ešte uvidím, prilejem trochu čerstvého tmelu a odsledujem, či to nebude viac púšťať. Zatiaľ sa zdá, že možno bude, ale uvidím. Plášte aj tak boli na pomalú výmenu... Ale na bežné jazdenie aj tak stačí, nechystám sa na 300km trip :)
Zobraziť komentár 29.08.2024 - 15:22:57
00
Aku sirku jazdis?
Zobraziť komentár 29.08.2024 - 15:44:38
00
28mm
Zobraziť komentár 29.08.2024 - 16:11:38
01
A kolko pls maju na akom rafiku.
Koncia mi 5000TL 25c tak zvazujem ist do niecoho co bude mat tak okolo 29-30mm
Zobraziť komentár 29.08.2024 - 20:42:17
00
Teraz rozjzdené majú 29-30mm na ráfiku 21mm vnútorná. Inak oprava pekne drží, takže smelo môžem jazdiť...
Zobraziť komentár 30.08.2024 - 16:56:41
11
Po dlhej dobe som si opat zaobstaral nieco viac vhodne na asfalt. Konkretne cyklokrosku. Vozim na tom 39mm plaste fuknute na cca 2,7bar. S bezdusakmi na takomto type kolies zatial nemam skusenosti. V minulosti som na cestaku vozil duse. Po prvych 1200km dva defekty. Prepichnuty plast, malicke dierky max. 2mm. Ani v jednom pripade sa tmel ani len nechytil. Otocil koleso dierou smerom k zemi a cakal radovo minutach, skusal spustit na 2 bary, ale bez sance. Akonahle som sadol na bike a koleso (zadne v oboch pripadoch) zatazil tmel povolil a fucalo to dalej. Kopec bordelu, bike cely zasrany od tmelu, ale ucinok nula. To vazne vam tie tmely funguju a ja robim niekde chybu? Jednoducho od 2 BAR vyssie tmely nelepia. Prvy defekt Joes, druhy WTB tmel. Tak isto mavam pri tychto tlakoch problem aj s netesnostou okolo ventilu, co som na MTB a tlakoch 1-1,4 BAR nikdy problemy nemaval. Zacinam sa pohravat s myslienkou, ze prejdem na TPU duse, lebo cely tento tekuty bordel mi je na dve veci ak nie je schopny zacelit dieru pocas vyjazdu. Nehovoriac o tom, ze po kazdom defekte musim zhadzovat a lepit samotny plast....
Zobraziť komentár 10.10.2024 - 10:53:50
00
keyboard_arrow_up