Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Je dobre najst idealny cas na vymenu, po 150.000 km sa vraj tazsie predavaju... Mal som uplne prvy model, takze sekundarny trh este nevie vyhodnotit spolahlivost a porovnavaju to so starsimi platformami, ktore boli, zial, vysoko poruchove.
Ja som za 7 rokov mal len dve poruchy, zlomeny konektor na klime v prvy mesiac jazdenia a reklamaciu zadnych kotucov/piestov (vyrobna vada nepravidelneho opotrebenia, Brembo su len predne)
Aha, prevencia. Ja osobne kupujem autá na dlho a Stelvio má všetky objektívne predpoklady vydržať. Lenže sa mi dosť zmenili pomery aj potreby a auto tohoto typu mi nedáva zmysel, tak hľadám nejaký racionálny dôvod ho predať... Myslím taký, ktorý by prešťal tú emóciu z jazdných aj konštrukčných vlastností...
Btw, za čo si ju vymenil?
Našiel som aj staršiu fotku, keď už je to teda galéria...
Myslím, že dnes má každý tak veľké auto, ako potrebuje. Ja osobne som po všetkých tých rokoch zistil, že mi ako dailycar najviac vyhovuje sedan prípadne kombi strednej triedy s ľahkým a jednoduchým benzínovým štvorvalcom pod kapotou.
Aha, prevencia. Ja osobne kupujem autá na dlho a Stelvio má všetky objektívne predpoklady vydržať. Lenže sa mi dosť zmenili pomery aj potreby a auto tohoto typu mi nedáva zmysel, tak hľadám nejaký racionálny dôvod ho predať... Myslím taký, ktorý by prešťal tú emóciu z jazdných aj konštrukčných vlastností...
Btw, za čo si ju vymenil?
Našiel som aj staršiu fotku, keď už je to teda galéria...
Attachment:
Alfa_hengill.jpg
Ja som mal predtým AR Brera. Kým som bol len na Slovensku, tak mi bohato stačila. No akonáhle som odišiel pracovať do DE, tak sa mi zmenili pomery tak výrazne, že Brera bola pre mňa príliš malá. Teraz mi je aktuálne auto malé, a trebalo by mi nejaký nový Ford Ranger alebo RAM 1500 😁
Myslím, že dnes má každý tak veľké auto, ako potrebuje. Ja osobne som po všetkých tých rokoch zistil, že mi ako dailycar najviac vyhovuje sedan prípadne kombi strednej triedy s ľahkým a jednoduchým benzínovým štvorvalcom pod kapotou.
Ak by mal niekto záujem, predávam podobné, ale nafta, čierne. CDI220, 2009 400tis
Seat nekonci, zmenilo sa to. Len zial Tarraco nebude mat nasledovnika.
Kufor velky a vzadu na zadnych sedackach je mega miesta na nohy.
vzadu sa dá tancovať a 760l kufor je pre naše potreby akurát, pazout mal 720l aj to sme ho mávali po strop
ako bonus rezerva aj v 4kolke... normálne ma potešili ,že to ešte nevymrelo...na fordaku mi par x zachránila prdel
a vyklápacie ťažne na biky super. švagor mi hned ponukol ich nevyužitý nosič...konečne nebudem liezť na strechu. ešte nájdem nejake slušne priečniky pre truhlu na zimne radovanky
Ateca bola docela malá..na urovni dustera 4,3m aj vnutri v zadu nic moc, a kufor len necelých 400l terremar stál vedla nej , večší bol len zvnoku o kusok a to len na tých narazníkoch a celkovo je nižší špotovejší.... pre rodinu nic moc
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ja som za 7 rokov mal len dve poruchy, zlomeny konektor na klime v prvy mesiac jazdenia a reklamaciu zadnych kotucov/piestov (vyrobna vada nepravidelneho opotrebenia, Brembo su len predne)
Btw, za čo si ju vymenil?
Našiel som aj staršiu fotku, keď už je to teda galéria...
Btw, za čo si ju vymenil?
Našiel som aj staršiu fotku, keď už je to teda galéria...
Ja som mal predtým AR Brera. Kým som bol len na Slovensku, tak mi bohato stačila. No akonáhle som odišiel pracovať do DE, tak sa mi zmenili pomery tak výrazne, že Brera bola pre mňa príliš malá. Teraz mi je aktuálne auto malé, a trebalo by mi nejaký nový Ford Ranger alebo RAM 1500 😁
Dobry vyber.
V zime to budu 2 roky, co som sa rozhodol podobne, len v bielej Orix metalize a FR 2,0 TSI motorizaciou. Som velmi spokojny.
Ak by mal niekto záujem, predávam podobné, ale nafta, čierne. CDI220, 2009 400tis
V zime to budu 2 roky, co som sa rozhodol podobne, len v bielej Orix metalize a FR 2,0 TSI motorizaciou. Som velmi spokojny.
Brali sme posledný skladový kus naftový. seat uz konči.ajvtento model
Kufor velky a vzadu na zadnych sedackach je mega miesta na nohy.
Kufor velky a vzadu na zadnych sedackach je mega miesta na nohy.
vzadu sa dá tancovať
ako bonus rezerva aj v 4kolke... normálne ma potešili ,že to ešte nevymrelo...na fordaku mi par x zachránila prdel
a vyklápacie ťažne na biky super. švagor mi hned ponukol ich nevyužitý nosič...konečne nebudem liezť na strechu. ešte nájdem nejake slušne priečniky pre truhlu na zimne radovanky
Nie je. Terramar je velkostne na urovni Atecy.
Budú od roku ( okolo 2030 🤔 ) vyrábať možno el. kolobežky 😆
... proste už nie osobné autá
Uvidíme