Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftJezus napísal:
Vsak ale klzne nie su. Lefty predsa bola vzdy o tom, ze ma valive. :) A neviem ako na novych, ale na starych bolo treba loziska "resetovat". Ti co jazdia invalidov budu vediet napisat viac, ja detaily nepoznam.


Nechapem.
Pises ze nie su a nasledne napises ze su🙂
Zobraziť komentár 14.09.2024 - 21:53:06
01
Tak si prejdime ten dialog este raz. :)

arrow_lefttrial napísal:
Raketova veda zacina ked rozoberes klzne loziska 😁

arrow_leftJezus napísal:
V Lefty ziadne nie su. ;)

arrow_lefttrial napísal:
V tychto novych uz nie su? A ako je to riesene?

arrow_leftJezus napísal:
Vsak ale klzne nie su. Lefty predsa bola vzdy o tom, ze ma valive. :)
Zobraziť komentár 15.09.2024 - 09:54:18
02
trial: nic take nepisal, zle si pochopil, pise predsa o resetovani
Zobraziť komentár 15.09.2024 - 10:23:21
00
Nechajme to tak.
Asi som menej chapavy chalani.
Zobraziť komentár 15.09.2024 - 13:31:43
00
co ty moje nohy...mam si teda fakt po nich porádne dzignuť s mlátkem ?
Zobraziť komentár 15.09.2024 - 15:16:16
01
Ano, bouchni do toho a pak zaber za nohy. Me to slo taky ztuha...
Zobraziť komentár 15.09.2024 - 18:15:31
00
s tym mlatenim opatrne, mne sa takto raz podarilo poskodit zavity na starom Recone.. odporucam srubu uvolnit na max 2 otocky nech to ma aspon nejaku oporu, klepnut na doraz, opat trocha uvolnit a tak dalej..
Zobraziť komentár 16.09.2024 - 09:56:44
12
jemne klepkat kovovym kladivkom, princip razoveho uvolnovaka a tak ako pise Dano, prilis silny uder moze poskodit tie jemne hlinikove zavity
Zobraziť komentár 16.09.2024 - 11:50:53
01
nohy su už dole. az taky porod to nakoniec nebol. akurat už som netlkol po imbuse - tvar "L" ale som si zložil z GOLA sady taku sustavu aj s hex bitom...teraz riešim akym mazivom to mam premazat. mam sram butter, dynamic seal grease a HPG-1 park tool alebo kupit nieco ine. ja si myslim, že ten dynamic seal by tam mohol ist, ved sa pouziva v damperoch/tlmičoch
Zobraziť komentár 16.09.2024 - 13:16:19
00
tie zavity ma rozculuju - odporucaju 50h servis a daju tam take blato akoby sa to rozoberalo raz za zivotnost vidlice. ale v navode je tusim aj spomenute o kolko to mas povolit. ono spodok tych tiahiel je tam jazdou pekne narazeny. tak niekedy treba buchnut viacej aby sa to odlepilo od dna vonkajsich noh.
Zobraziť komentár 16.09.2024 - 13:18:35
00
no na tej vidle vlani jeden manik vymienal olej. odvtedy mala najazdene velmi malo, možno 400km, lebo mam už iny bajk a toto mam taky "študijny" projekt a ked to zvladnem, tak potom skusim servis SIDy - co mam na primarnom bajku teraz. na rebu stala servisna sada 20.16€ na B24 a kedze som maly servis na tlmiči zvladol, tak som sa odhodlal aj na vidlu.
Zobraziť komentár 16.09.2024 - 13:31:43
00
Problém odlepiť tie tiahala zvycajne nastáva na vidlach ktoré neboli dlho rozoberane, alebo ich niekto zbytočne utiahol... Ono tých pár nm čo je predpísaných ozaj bohate postačuje... Keď som mal ešte Pike, ktorú som rozoberal 3-4x krát ročne, tak ozaj stačilo jemne klepnut a bolo to.
Alebo treba nakúpiť Formuly tam po ničom búchať netreba 😁
Zobraziť komentár 16.09.2024 - 13:46:39
01
.....ja si myslím že tie piestnice (tiahla) su v tých spodných nohách nalisované v osadení ktoré je o nejaku stotinu mm menšie ako je priemer piestnice.Lisuju sa práve uťahovaním tých matíc.To znamená že ked uťiahneš maticu a hned ju povolíš už piestnicu prstom von nevytlačíš,Táto teoria vyvracia teoriu ktoru opisuje Gusto0
Zobraziť komentár 16.09.2024 - 15:35:04
02
Prosím Vás. Kde sa dajú zohnať shimstackové podložky? Diik
Zobraziť komentár 16.09.2024 - 23:38:21
00
https://www.moto-quad.sk/motodiely/podvozok/komponenty-tlmenia/nastavovacie-casti-k-tech/
Zobraziť komentár 17.09.2024 - 00:53:34
11
keyboard_arrow_up