Lokalizácia
Formulár sa odosiela
OT:
Kaktusu škoda, možno niekto tú značku znova postaví na nohy, konkurencia je dobrá nielen pre zákazníkov ale aj pre predajcov, aj keď je nepríjemná.

Kto je najväčší predajca v cyklo sektore by som hodnotil podľa obratu ale len z firiem, pre ktoré je to primárny sektor, taký Amazon bude možno väčší.

Čo sa týka rastu cien cyklovecí - zákazníci v hornom segmente nie sú veľmi cenovo senzitívni, ale ak príde veľká hospodárska kríza, tak ceny pôjdu dole. Jednoducho bude treba vypredať sklady. Či bude kríza, neviem, ale na konjunktúru v EU a západnej časti sveta to nevyzerá. Jedine ak by v USA po prezidentských voľbách vymysleli niečo, čo presvedčí americké domácnosti viac míňať.

Každú firmu naštve, ak o nej novinári napíšu blbosti, lebo to má priamy dopad na predaj.
Zobraziť komentár 09.10.2024 - 21:55:58
01
Čaute,akurát mám bike od kaktusbike v reklamácií.Ubehli už 30 dní a bike nikde.Nedá sa im dovolať,žiadna reakcia na mail ani sms.Dal som to na SOI,ale neviem ako to dopadne.
Zobraziť komentár 13.10.2024 - 22:20:07
00
Kaktus mal aj velmi zlu reputaciu-hlavne personal v Karlovke,sam som tam zazil arogantne a urazlive spravanie od predajcov aj od reklamacneho pracovnika,ktory ma nazval lenivym ebikerom, na Bajklaskej to bolo lepsie tam sa spravali vacsinou slusne,mimochodom v kaktuse som kupil 3 ebiky a dva bicykle za 10 rokov,to im aj tak nebranilo,aby mi vynadali do lenivcov,ja za tak plakat za nimi nebudem
Zobraziť komentár 14.10.2024 - 16:20:15
00
Kaktus bike bol fajn, pokial si clovek nieco objednal a na predajnu si to prisiel len vyzdvihnut. Akonahle ste si ale nieco chceli vybrat priamo na predajni v mensej sume a potrebovali poradit, ta neochota v ovzdusi sa dala priam krajat. Tiez hovorim o Karlovke, na Bajkalskej som v zivote nebol. O e-bikeroch si kazdy moze mysliet svoje, ale personal max. tak len v hlave, navonok musit platit, ze zakaznik je boh. Ktovie, ci tato arogancia, s ktorou maju viaceri zle skusenosti prispela k neuspechu firmy.

Mne osobne chybat nebudu, ale zato chybaju stare casy z prelomu tisicroci, ked Kaktus bol pre mna jednym z hlavnych obchodov, kde som riesil komponenty a vybavenie na bicykel. Dodnes mam z nostalgie este odlozeny blocek s mojimi prvymi dualmi odtial, ktore som si este ako pubertiak od nich kupil za "diabolsku" sumu a ktore nahradili dvojpacku na mojom prvom cestaku. Bol som z nich stastny ako blcha.

Prílohy:

blok.jpg
blok.jpg 88.86 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 14.10.2024 - 17:35:12
011
Zazil som v Karlovke vacsinou presne tu neochotu ale to bolo roky dozadu, praveze posledne 2-3 razy co som tam bol (min.rok) som bol velmi milo prekvapeny.
Zobraziť komentár 15.10.2024 - 00:32:37
00
Za mna uplne posledna tragicka navsteva bola v roku 2011. Jedine plus mali za neklamlivu reklamu. Aj ked tam clovek siel s tym ze kupi, vzdy ho dokazali nejak odradit.
Zobraziť komentár 15.10.2024 - 08:57:46
00
Objednal som si u nich tesne pred krachom online tovar - mali zlavy. Dokonca mali tu drzost, ze jeden dres mi poslali v inej velkosti ako bolo objednane. (Zrejme uz vedeli, ze uz zatvaraju) Niektore polozky z tejto velkej objednavky som poslal naspat. No a dnes nemam ani tovar ani peniaze naspat za tovar ktory som im poslal naspat. (nesedeli velkosti)
Zobraziť komentár 25.10.2024 - 13:13:19
00
arrow_leftBoo_boo napísal:
To ti vyreklamuje dovozca, značka to ošefuje aby na tom zákazník netratil, zas nie sme v Mongolsku alebo v 90-tkach aj keď to tak niekedy vyzerá... Toho sa nemusíš báť. Aj keby zavreli a už neotvorili tak banka Tvoj bike nepredá ;)


Boo_boo a ako by si postupoval? Kupil som Focus Jam2 SL v Kaktusbike 8/2024 a chcem ho reklamovat, predajna zavreta, na mail neodpisuju a telefon nedvihaju...
Zobraziť komentár 05.11.2024 - 19:41:06
00
Neskúšal si kontaktovať priamo Focus s otázkou, ako máš postupovať keď predajca, kde si ich bike kupoval zavrel?
Zobraziť komentár 05.11.2024 - 20:19:26
00
Asi je to ťažké, keďže firma ešte existuje, nie je zatiaľ v konkurze ani v likvidácii, takže mala by vedieť svoje záväzky plniť bez obmedzenia. Na druhej strane, záruka výrobcu platí v celej EÚ, tak v rámci záruky by chyby mal vedieť teoreticky riešiť každý predajca.
Zobraziť komentár 05.11.2024 - 20:56:56
01
fixska neviem ako, na stránke focusu žiadny formulár alebo adresa kde sa dá opýtať nie je, bike som síce na ich stránke zaregistroval ale v potvrdení je napísané že v prípade reklamácie dones potvdenie a bicykel k predajcovi...
Zobraziť komentár 05.11.2024 - 21:21:51
00
Mefisto
https://www.focus-bikes.com/int/imprint
Zobraziť komentár 05.11.2024 - 21:50:56
00
To isté na Facebooku 💪 Za pokus to stojí.

Prílohy:

Screenshot_20241105-215705.png
Screenshot_20241105-215705.png 114.85 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 05.11.2024 - 21:59:04
00
gronkjear fixska ďakujem, poslal som tam mail
Zobraziť komentár 05.11.2024 - 22:37:20
00
Mefisto napis mi sukromnu spravu ak by sa nedarilo pohnut, skusime pomoct cez nejake kontakty co mam.
Zobraziť komentár 06.11.2024 - 07:46:04
015

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up