Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Osobne by som išla radšej do vyššieho počtu POE. 4 západky sú na ceste v poho aj pre silného jazdca.
Zobraziť komentár 05.11.2024 - 13:45:26
10
arrow_leftKristina napísala:
Osobne by som išla radšej do vyššieho počtu POE. 4 západky sú na ceste v poho aj pre silného jazdca.


Ďakujem, to som potreboval vedieť :)
Zobraziť komentár 05.11.2024 - 21:54:04
00
GCN má video kde porovnávajú aero vs klasika rám vs aero vs klasika kolesá, celkom zaujímavé výsledky z toho testu. Vkladám link na video (snad to nebude prekazat, moze to pomoct aj inym ludom sa rozhodnut)

https://youtu.be/DMKl8dcg2z4?si=UQm46Ib3sU-Lpglf

Prílohy:

IMG_2588.png
IMG_2588.png 107.88 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil Roman98 dňa 07.11.2024 - 17:36:29, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 07.11.2024 - 14:13:32
00
Hlavne tie vysledky brat s velmi velkou rezervou. Su tam dosť čudné časy.
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 15:43:36
02
teraz vydane = 3 roky stare video 8)

pouzite ine plaste na vysokych / nizkych kolesach so zasadne inym valivym odporom

pouzite rozne sirky plastov

nizke kolesa su 40mm nizke :)

pocas testu sa im menilo pocasie

@TheMurmuringGolem
3 years ago
So basically the results are completely invalid?


tu je to zhrnute v komentari :D aj bez tych poznamok vyssie uz len ked sa pozries na tie casy tak by ti mali blikat kontrolky ze tam je nieco uplne ze zle...

ale jasne ak ti to pomoze v rozhodovani - na konci dna je to aj tak o tom ktore sa ti pacia...
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 15:55:51
03
Pardon, pozeral som este jedno video, zly popis som dal z staremu videu 🤣

Ps.

Ved praveze ze skutocne podmienky v realnom svete su pre mna lepsie a dolezitejsie ako nejake cisla v stabilnej polohe v aerotuneli bez bocneho vetra, bez prekazok, bez áut…
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 17:36:49
00
ok takze to ze jazdia na 4S plastoch s butylovymi dusami vs top tubeless plast + zmena sily vetra co zasadne zmeni akekolvek vysledky zaobalis ze fasa ze su z realenho sveta... ok aj tak sa da. super video potom suhlasim :D

ps: stale tam mas 3 rocne video...
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 17:42:58
02
Ak porovnavam nieco, snazim sa ostatne faktory minimalizovat, oni to spravili naopak.
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 18:04:48
00
Takýchto testov s podobnou výpovednou hodnotou spravím aj ja keby niekto chcel...
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 19:33:33
00
arrow_leftpeter120 napísal:
Ak porovnavam nieco, snazim sa ostatne faktory minimalizovat, oni to spravili naopak.


Ale veď nikto nejazdí v interiéri alebo vo velodrome :D
Ja oceňujem keď vidím real-life hodnoty kde premenné môžu vyť prevýšenie, cestná premávka, nekvalitná cesta, bočný vietor, protivietor, atd atd... mňa zas nudia čísla v laboratórnych podmienkach lebo v nich nik nejazdí :)
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 20:31:16
00
Nechapes. Na kazde tie kolesa dali ine gumy inej sirky a jazdili v inych podmienkach. To ani omylom nemozes porovnavat. Ten test je na nic.
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 20:54:04
01
arrow_leftscarinko napísal:
Nechapes. Na kazde tie kolesa dali ine gumy inej sirky a jazdili v inych podmienkach. To ani omylom nemozes porovnavat. Ten test je na nic.


To chápem :) Len som apeloval na realne testy že sa mi pozdávajú viac než v aerotuneli :)
To že si nevšimli takú banalitu je ich chyba. Čo už
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 21:07:37
00
Ked posles ferrari po polnej ceste tak bude pomalsie ako fabia na dialnici 😉
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 21:38:35
00
arrow_leftRoman98 napísal:
Preto ani ja nechapem ked niekto riesi male watty ked 98% ludi v tejto skupine su ametersky a hobby jazdci. Nie sme profici, nemame najlepsie bicykle zadarmo, rozne kolesa, aerosuitu, coacha, masera, vyvazenu stravu a treningy 5x do tyzdna. Preto uvazujem nad kolesami ci je treba vobec riesit aero krbonove kolesa kedze najvacsi drag sposobuje telo jazdca. Mozme mat aj ten najviac aero bicykel a najviac aero kolesa no ten jazdec tvori najvacsie percento hmotnosti a objemu.

Ty si nejaka rozpoltena osobnost? :)
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 21:39:01
02
DT Swiss robi aj aero hlinikove...
https://www.dtswiss.com/en/innovations/aero-for-all
Zobraziť komentár 07.11.2024 - 22:06:06
00
keyboard_arrow_up