Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Gamechanger ve VW. Koncern se chce ve výrobě inspirovat Teslou, odboráři Škody se bojí revoluce
pokus čislo 3 :lol:
https://archiv.hn.cz/c1-67570990-gamechanger-ve-vw-koncern-se-chce-ve-vyrobe-inspirovat-teslou-odborari-skody-se-boji-revoluce
Zobraziť komentár 21.01.2025 - 21:28:45
00
arrow_leftblackman napísal:
No Elon mu za to poslal velke Thank You a zahajloval...takze asi vsetko v poho :D

Ano Musk sa tesi.
Lebo demokrati chceli tlacit BEV a dotovat vyvoj BEV tradicnych znaciek (Ford, GM), ktore za Teslou v predajoch vyrazne zaostavaju.

Zrusenie tychto dotacii pomoze Tesle dlhsie udrzat naskok, takze Elon sa tesi ze konkurencia bude mensia.

Tesla samotna zaroven dostavala velke dotacie v minulosti, bez nich by neprezila pravdepodobne.
Zobraziť komentár 21.01.2025 - 21:49:56
00
https://www.startstop.sk/spravy/news/123292/test-v-mraze-ukazal-realny-dojazd-elektromobilov/
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 06:20:43
01
Cez 500km v mraze po dialnici je celkom v pohode hodnota.
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 06:35:19
00
za mna mozem napisat, ze 500km dojazd je horna hranica, ktoru chcem / potrebujem. Potom uz by som preferoval radsej zmensenie baterie / znizenie hmotnosti, ako zvacsenie dojazdu.
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 07:08:39
03
Tieto testy dojazdu sú veľmi zábavné. 500 km zo 100 % na 0 %. Len som zvedavý koľko ľudí jazdí takýmto spôsobom. Pri nabíjačke bude človek trčať viac než hodinu, ale prejde 500 km.

A dotačné výhody sa pomaly končia aj prevádzkovateľom nabíjacích staníc na Slovensku. Kvôli pár elektromobilom sa dotuje nabíjacia sieť, pričom nemá využitie kapacity ani 30 %.
https://www.startstop.sk/spravy/elektromobilita/123472/v-sr-hrozi-vypinanie-nabijacich-stojanov-pre-elektromobily-narazili-sme-na-kriticky-problem/
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 09:26:20
00
Funguje to tak, keď ideš z domu na dlhšiu trasu, nabiješ auto tesne pred odchodom na 100%, potom počas jazdy nabíjaš na 80% (cca 30min pri bežnom elektromobile)
https://youtu.be/epaOCdNB8Ds?si=H5QeQWVbOXQwmScs
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 09:42:02
00
Takže z 500 km je zrazu 400 a pol hodina k tomu.
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 10:12:58
00
Zas a znova: ak ti vadí 400 a pol hodina k tomu, tak si nekúpiš elektromobil.
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 10:14:05
02
a nie 400km ale 300km...
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 10:15:44
00
Jaroh
Preplatíš ľuďom náklady na spaľovacie autá, keďže výrobcovia musia cez ne dotovať stratové elektromobily?
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 10:51:18
00
arrow_leftskynet napísal:
a nie 400km ale 300km...

Veď tvrdíš, že auto je vždy nabité na 100 %.
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 10:52:00
00
To nikto netvrdi, ale napr ked idem na dlhsiu cestu tak si den dva dopredu idem dotankovat (mam LPG). Len aby som nemusel riesit tankovanie po ceste, resp platit vyssiu sumu za tankovanie na dialnici (a to mam nadrz na 60L, takze dojazd 600-700km). Cely cas mozes mat elektro auto nabite kludne na 50-60% a ked vies ze budes potrebovat vacsi dojazd tak si dobijes na viac %.
Este k tym nabijackam vyssie. Je to win-win pre sucasnych majitelov. Siet sa rozsiruje, skvalitnutnuje a zaroven dost velky strasiak (plne nabijacie stojany) sa nekona.
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 11:01:09
00
arrow_leftbicycletour napísal:
Jaroh
Preplatíš ľuďom náklady na spaľovacie autá, keďže výrobcovia musia cez ne dotovať stratové elektromobily?


Cena auta a stara nemecka jazdenka za 3k je nejake zakladne ludske pravo? Uz si vymaz tu postsocialisticku kravinu z hlavy...
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 11:54:52
00
arrow_leftbicycletour napísal:
Jaroh
Preplatíš ľuďom náklady na spaľovacie autá, keďže výrobcovia musia cez ne dotovať stratové elektromobily?

SUVecka dotuju kombiky a sedany. Tiez to majitelom SUV nikto nepreplaca.
Zobraziť komentár 22.01.2025 - 12:23:43
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up