Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Btw, len ešte doplním pre istotu/správnosť. Takto je ten plášť naopak, teda nie v smere jazdy, však?
Musí to byť obrátené V alebo ako by šípka vpred.

Prílohy:

IMG_3727.jpeg
IMG_3727.jpeg 284.92 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 27.01.2025 - 16:35:39
00
Ja ho mam opacne, ale ci je to spravne neviem :-)
Zobraziť komentár 27.01.2025 - 16:40:49
00
ano mas ho opacne. tiez sa mi to raz stalo. nemal som booster a pumpou to neslo - az ked som mal ruky ako simpanz vytahane tak zaskocili patky a potom som si uvedomil ze je opacne :-D tak znova.

mne odskakovali patky po sfuknuti ked som mal v rafku dtswiss pasku. odkedy mam notubes tak drzia. mam uz ine rafky, jazdim ine plaste a vsetko drzi.
to odskocenie patiek po sfuknuti ale nieje dobre. v terene ked som prepichol plast a nestihol dat knot a dofukat kym bol dostatocny tlak, tak som musel davat dusu. to bolo dost na hovno. tmel zadarmo tiez nieje.

skus dat este jednu vrstvu pasky ked sa stym uz tolko piples.
Zobraziť komentár 27.01.2025 - 18:55:40
00
len ked to vyfuci vonku tak ti zhodi patky a ako to nahodis bez boostra? to ze patky nedrzia bez tlaku nie je dobre
Zobraziť komentár 27.01.2025 - 21:32:51
01
Jaj tak. No to som netušil teda, že je niečo zlé, keď mi nedržia pätky. A čím to môže byť? Vnútorná šírka ráfika je 21mm. Bike mám Marin, takže ráfik je tiež Marin, hliníkový. Páska do ráfika je DT Swiss. A plášť 44mm Tufo Swampero HD.
Môže to byť napr. plášťom? Pozeral som tabuľku na webe Tufo a tam píšu, že odporúčaná vnútorná šírka ráfika pre tento rozmer plášťa je 23 alebo 25mm. Pri rozmere 21mm je napísané, že “možno.” Teda kompatibilné to nemusí byť.
Btw, na zadnom kolese mi toto nespravilo, keď som dopĺňal tmel. Plášť ostal v ráfiku.

Takže neviem v čom bude problém. Niekto tu tiež písal, že má s týmto problém iba pri plášťoch od Tufo.
Ale asi to dám aj tak do servisu teda. Prestavbu som dával robiť tiež do servisu. No prestavbu… Predtým som jazdil na dušiach. Ráfiky sú tubeless compatible už od výroby. Akurát tú inú pásku som dával a plášte som vymieňal samozrejme. A pásku som dal zmeniť, lebo som čítal, že aj keď je tubeless compatible, tak je lepšie to aj tak zmeniť. Že nie vždy sú tie od výroby dobré. Alebo také niečo.
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 05:41:19
00
skus to nafukat na max (pozor na max rafiku!) a chvilu to tak nechat, pripadne pojazdi opatrne s tmelom, mozno si to sadne. Pasku nemas moc siroku?
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 09:27:29
00
HappyRooster007 aj si si precital moj prispevok kusok vyssie?
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 09:28:00
00
HappyRooster007 Mne sa osvedcilo fukat koleso zavesene. Proste si ho niekde daj aby pri bolo pri fukani vo vzduchu a nebol krivy plast. Nemal by sa po sfuknuti hned vyzut z patiek, to nemusi byt bezpecne pocas jazdy...A odporucam vozit knoty a bombicky (pripadne dusu na dlhe vyjazdy), lebo fukat bezdusak minipumpou je peklo a pokial ti vyskocia patky, tak ho nenahodis.
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 11:21:46
02
ja vozim aj redukciu na AV aby som to vedel pripadne na pumpe fuknut kompresorom ;)
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 12:19:56
00
arrow_leftGusto0 napísal:
HappyRooster007 aj si si precital moj prispevok kusok vyssie?

Áno.
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 12:36:52
00
Ak nastane niekedy za jazdy situácia s prázdnym bezduš kolesom, účinný liek je spraviť v danej chvíli z toho dušové. A ste v klídku aj s nahadzovaním a vysokým tlakom.
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 15:09:20
02
Samozrejme len za predpokladu, ze sa podari demontovat ventil. Preto je dobre nosit so sebou klasicky dreveny stipec ako vychytavku. :)
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 15:14:05
00
Alebo minikombinacky z aliexpresu v podsedlovej kapse.
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 15:30:14
00
Ventil s vhodným tesnením netreba uvolňovať štipcom ani kombinačkami. Ale štipec na sušenie prádla počas celodenky nie je vôbec zlý nápad. :)
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 15:43:36
02
Už som to tu dával, myslím že lepšia alternatíva ako kombinačky alebo klukňa... :)

https://www.aliexpress.com/item/1005005993438557.html
Zobraziť komentár 28.01.2025 - 15:43:49
02
keyboard_arrow_up