Ak by rozhodovala o čínskych investíciách a inováciách Komunistická strana Číny, tak by to vyzeralo ako v iných komunistických krajinách. Čína je však svetová veľmoc v inováciách, pretože čínsky firmy sa môžu rozhodnúť, čo budú vyrábať a vyvážať. Preto aj rastie vývoz elektromobilov a pritom sa nezvyšuje zadĺženie čínskych výrobcov alebo štátu, pretože po elektromoiloch z Číny rastie dopyt.
whaat? cina elektroauta dotuje. aj preto boli uvalene cla ak nevedeli/nechceli preukazat vysku dotacie.
cize ak sa mala cinska tlaciaren rozhodne ze preda 10 milionov vytlackov o tom co sa udialo na namesti nebeskeho pokoja tak moze poslat objednat kontajner?:) pochybujem
whaat? cina elektroauta dotuje. aj preto boli uvalene cla ak nevedeli/nechceli preukazat vysku dotacie.
cize ak sa mala cinska tlaciaren rozhodne ze preda 10 milionov vytlackov o tom co sa udialo na namesti nebeskeho pokoja tak moze poslat objednat kontajner?:) pochybujem
Všade vo svete rastú predaje čínskych elektromobilov dvojcifernými číslami a nezmenia to ani clá EÚ. Pretože ľudia vedia, čo je to kvalitný a lacný elektromobil a nepotrebujú kupovať predražené európske výrobky.
Všade vo svete rastú predaje čínskych elektromobilov dvojcifernými číslami a nezmenia to ani clá EÚ. Pretože ľudia vedia, čo je to kvalitný a lacný elektromobil a nepotrebujú kupovať predražené európske výrobky.
Mrzi ma ako je u nas rozsireny obdiv Ciny bez zapojenia kritickeho myslenia vo vztahu ku sirsim suvislostiam, ci uz hospodarskym, ale aj moralnym.
Slovakovi je zjavne takmer vsetko jedno, ked je cena nizsia Aby som bol ferovy, nie len Slovakovi, ale u nas je takto nekriticka vyrazne vacsia cast populacie ako zapadne od nas. Ked si clovek precita diskusiu pod testom cisnekeho auta v SR a potom v AT/De, tak je to poriadny rozdiel.
Ludom zjavne nevadia veci ako:
- podpora totalitneho komunistickeho rezimu
- ze v Cine nemaju ludia slobodu (slova, vierovyznanie), rezim prenasleduje vlastnych obcanov
- dlhodobe systematicke porusovanie dusevneho vlastnictva (aj preto ten velmi rychly pokrok)
- v mnohych sferach bezbrehe poskodzovanie prirody
- oslabovanie konkurencieschopnosti vlastneho statu/regionu
Ano, nehovoriac o after sales podpore, dobe dodania, ale aj dobe vyroby !!! nahradnych dielov po ukonceni vyroby modelu.
Cinske modely zvyknu mat zaroven kratsi zivotny cyklus s cim suvisi rychlejsi pokles zostatkovej hodnoty, v nasich koncinach obzvlast (je malo takych bohatych slovakov, co by si mohli dovolit kupovat jazdene cinske auta ).
A este som chcel ku udajnej "predrazenej" europskej konkurencii. Ma to uroven protizapadnej propagangy.
Co znamena predrazene europske auta? Zaraba na nich vyrobca 20 %, ci 50%?
Realne je marzovost do tych 10 %, no mnohe europske nepremiove automobilky ju maju nizsiu aj 2-3 %, nehovoriac o tom, ako musia neustale konsolidovat, spajat sa a pod aby prezili.
Cize narativ o tom ako sa europske firmy na tom nabaluju ze predavaju drahe auta nie je spravny.
Spcialne BEV predavaju casto EU vyrobcovia bez zisku, alebo aj so stratou. Cinske su lacnejsie kvoli dotaciam ale napr aj pracovnemu casu a podmienkam. Chcete v EU robit 6 dni v tyzdni po 10-12hod denne (ako je v Cine zvykom) bez navysenia platov?
Keďže majitelia elektromobilov viac jazdia, tak zaplatia viac na daniach. Majitelia spaľovacích áut sú tak len príživníci na systéme, keďže vypúšťajú na km násobne viac škodlivín.
och.. tu mame silnu propagandu… kto chce kam. ak cina prevalcuje eu/us (podotykam za vacsinou z ukradnutych dat kedze malo vyvoja maju realne svojho) a nasledne zrusi dodacie tak sa zbadame. nebudeme mat kde pracovat a navyse si budeme musiet tie cinske krapy kupovat drahsie
Pretože ľudia vedia, čo je to kvalitný a lacný elektromobil a nepotrebujú kupovať predražené európske výrobky.
Pripomenulo mi to jeden smutnosmiesny vtip-
7-ročný synovec mi s hrdosťou ukázal „telefón“, ktorý práve vyrobil zo šnúrky a dvoch plechoviek.
Vytiahol som svoj iPhone a povedal: "To je pekné, ale..." "Pozri sa, čo deti v tvojom veku robia v Číne!"
Podme sa bavit o ilegalnej detskej praci, o neludskych podmienkach s obrovskymi nadcasmi, kde ludia vyskakuju z okien (vid foxconn)
Z principu nebudem dotovat cinske kktiny a drahe velke veci uz vobec.
Keďže majitelia elektromobilov viac jazdia, tak zaplatia viac na daniach. Majitelia spaľovacích áut sú tak len príživníci na systéme, keďže vypúšťajú na km násobne viac škodlivín.
Toto, co si napisal je blbost.
Ked tankujes benzin, tak platis spotrebnu dan 0.51 eur/liter + este 23% DPH. Ked nabijas elektro doma tak spotrebnu dan neplatis. DPH je 19%. A navyse takto tankujes este statom dotovanu elektrinu.
Ano, nehovoriac o after sales podpore, dobe dodania, ale aj dobe vyroby !!! nahradnych dielov po ukonceni vyroby modelu.
Cinske modely zvyknu mat zaroven kratsi zivotny cyklus s cim suvisi rychlejsi pokles zostatkovej hodnoty, v nasich koncinach obzvlast (je malo takych bohatych slovakov, co by si mohli dovolit kupovat jazdene cinske auta ).
A este som chcel ku udajnej "predrazenej" europskej konkurencii. Ma to uroven protizapadnej propagangy.
Co znamena predrazene europske auta? Zaraba na nich vyrobca 20 %, ci 50%?
Realne je marzovost do tych 10 %, no mnohe europske nepremiove automobilky ju maju nizsiu aj 2-3 %, nehovoriac o tom, ako musia neustale konsolidovat, spajat sa a pod aby prezili.
Cize narativ o tom ako sa europske firmy na tom nabaluju ze predavaju drahe auta nie je spravny.
Spcialne BEV predavaju casto EU vyrobcovia bez zisku, alebo aj so stratou. Cinske su lacnejsie kvoli dotaciam ale napr aj pracovnemu casu a podmienkam. Chcete v EU robit 6 dni v tyzdni po 10-12hod denne (ako je v Cine zvykom) bez navysenia platov?
a to najhlavnejsie si zabudol s iba tusim 5 dnami dovolenky
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
whaat? cina elektroauta dotuje. aj preto boli uvalene cla ak nevedeli/nechceli preukazat vysku dotacie.
cize ak sa mala cinska tlaciaren rozhodne ze preda 10 milionov vytlackov o tom co sa udialo na namesti nebeskeho pokoja tak moze poslat objednat kontajner?:) pochybujem
cize ak sa mala cinska tlaciaren rozhodne ze preda 10 milionov vytlackov o tom co sa udialo na namesti nebeskeho pokoja tak moze poslat objednat kontajner?:) pochybujem
Všade vo svete rastú predaje čínskych elektromobilov dvojcifernými číslami a nezmenia to ani clá EÚ. Pretože ľudia vedia, čo je to kvalitný a lacný elektromobil a nepotrebujú kupovať predražené európske výrobky.
https://www.autoviny.sk/novinky/2759608/stare-auto-ma-mensiu-uhlikovu-stopu-ako-tesla
Mrzi ma ako je u nas rozsireny obdiv Ciny bez zapojenia kritickeho myslenia vo vztahu ku sirsim suvislostiam, ci uz hospodarskym, ale aj moralnym.
Slovakovi je zjavne takmer vsetko jedno, ked je cena nizsia
Ludom zjavne nevadia veci ako:
- podpora totalitneho komunistickeho rezimu
- ze v Cine nemaju ludia slobodu (slova, vierovyznanie), rezim prenasleduje vlastnych obcanov
- dlhodobe systematicke porusovanie dusevneho vlastnictva (aj preto ten velmi rychly pokrok)
- v mnohych sferach bezbrehe poskodzovanie prirody
- oslabovanie konkurencieschopnosti vlastneho statu/regionu
Cinske modely zvyknu mat zaroven kratsi zivotny cyklus s cim suvisi rychlejsi pokles zostatkovej hodnoty, v nasich koncinach obzvlast (je malo takych bohatych slovakov, co by si mohli dovolit kupovat jazdene cinske auta
A este som chcel ku udajnej "predrazenej" europskej konkurencii. Ma to uroven protizapadnej propagangy.
Co znamena predrazene europske auta? Zaraba na nich vyrobca 20 %, ci 50%?
Realne je marzovost do tych 10 %, no mnohe europske nepremiove automobilky ju maju nizsiu aj 2-3 %, nehovoriac o tom, ako musia neustale konsolidovat, spajat sa a pod aby prezili.
Cize narativ o tom ako sa europske firmy na tom nabaluju ze predavaju drahe auta nie je spravny.
Spcialne BEV predavaju casto EU vyrobcovia bez zisku, alebo aj so stratou. Cinske su lacnejsie kvoli dotaciam ale napr aj pracovnemu casu a podmienkam. Chcete v EU robit 6 dni v tyzdni po 10-12hod denne (ako je v Cine zvykom) bez navysenia platov?
https://www.autoviny.sk/novinky/2759608/stare-auto-ma-mensiu-uhlikovu-stopu-ako-tesla
Keďže majitelia elektromobilov viac jazdia, tak zaplatia viac na daniach. Majitelia spaľovacích áut sú tak len príživníci na systéme, keďže vypúšťajú na km násobne viac škodlivín.
Pripomenulo mi to jeden smutnosmiesny vtip-
Vytiahol som svoj iPhone a povedal: "To je pekné, ale..." "Pozri sa, čo deti v tvojom veku robia v Číne!"
Podme sa bavit o ilegalnej detskej praci, o neludskych podmienkach s obrovskymi nadcasmi, kde ludia vyskakuju z okien (vid foxconn)
Z principu nebudem dotovat cinske kktiny a drahe velke veci uz vobec.
Toto, co si napisal je blbost.
Ked tankujes benzin, tak platis spotrebnu dan 0.51 eur/liter + este 23% DPH. Ked nabijas elektro doma tak spotrebnu dan neplatis. DPH je 19%. A navyse takto tankujes este statom dotovanu elektrinu.
Dalsie zvyhodnenia BEV teraz neuvadzam.
Ale kdeže, takíto ľudia maju len ten pravý Slovenský
Cinske modely zvyknu mat zaroven kratsi zivotny cyklus s cim suvisi rychlejsi pokles zostatkovej hodnoty, v nasich koncinach obzvlast (je malo takych bohatych slovakov, co by si mohli dovolit kupovat jazdene cinske auta
A este som chcel ku udajnej "predrazenej" europskej konkurencii. Ma to uroven protizapadnej propagangy.
Co znamena predrazene europske auta? Zaraba na nich vyrobca 20 %, ci 50%?
Realne je marzovost do tych 10 %, no mnohe europske nepremiove automobilky ju maju nizsiu aj 2-3 %, nehovoriac o tom, ako musia neustale konsolidovat, spajat sa a pod aby prezili.
Cize narativ o tom ako sa europske firmy na tom nabaluju ze predavaju drahe auta nie je spravny.
Spcialne BEV predavaju casto EU vyrobcovia bez zisku, alebo aj so stratou. Cinske su lacnejsie kvoli dotaciam ale napr aj pracovnemu casu a podmienkam. Chcete v EU robit 6 dni v tyzdni po 10-12hod denne (ako je v Cine zvykom) bez navysenia platov?
Nie nemaju, ale uvedomuju si rozdiel medzi vyrobkom čínskej firmy a výrobkom vyrobeným v Číne.
https://www.topspeed.sk/novinky/nekupujte-si-elektromobil-aj-tak-ho-nebudete-mat-kde-nabijat-naznacuje-zatial-tajna-studia/26348