Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ceed je ok auto, ale stale je to “budget auto”, do ktoreho by som pri danom rozpocte nesiel.
17.03.2025 - 00:13:09
01
Presne tak ceed dava/daval zmysel pri nizsich cenach.
Minuly rok ale cca o 3000 zdrazel a ten rozdiel medzi nim a napr Golfom je vyrazne nizsi
17.03.2025 - 06:42:01
00
My v robote mame same i30 kombi, naftak automat a kazdy jeden sa pokazil. Zo zacistku to nevedeli ani opravovat, teraz uz vedis. Dpf + nejaké čidlá. Ja by som teda i30 a podobné nechcel.
17.03.2025 - 06:44:35
00
No ja na i30 nemôžem nič zlé povedať. Kupovali sme ju novú, v roku 2019 a keďže bola manželka na rodičáku tak sme išli dosť po cene. Vybrali sme i30 kombi, s motorom 1.4 mpi. Akože nie je to žiadny trhač asfaltu, ale za 110 000 km som menil len brzdy, baterku a samozrejme pravidelný servis. Je to celkom príjemné daily car, ale ako sa píše vyššie, podvozok je slabo odhlučnený, na diaľniciach je to dosť počuť. Pomohli tomu lepšie pneumatiky.
17.03.2025 - 07:36:45
02
Ja som koncern nikdy moc nemusel,iked žiaden som nikdy nemal,vždy som bol zástanca japonských riešení,hoc dizajn sa mi u Japoncov z väčšej časti nepáčil,z výnimkou mazdy. Z koncernu som mal vždy pocit,ze príliš veľa ľudí riešilo poruchovost motorov a prevodoviek a to aj pri 4valcovych benzínov.

Golf variant sa mi v najnovšej generácií zo začiatku mimoriadne nepáčil,pôsobil príliš kórejský,ale musím uznať,ze ten dizajn zostarol mimoriadne dobre asi aj preto,ze najnovší korejci pôsobia ako zo zlého scifi filmu.

I30 a ceed sw sú zaiste výborne auta v rámci svojej ceny,ale už chcem niečo väčšie vzadu a mat pokoj z odhlucnenim. Pri kii je zaujímavé,ze pri 1.5 tgdi šli výkonovo dole,brat ma xceed ten ešte väčší výkon a pocitovo je to komotne a zvuk nič moc.

Toho sa inak obávam aj pri 1.5tsi,ale asi všetko lepšie ako cvt v toyote.

Vidím to tiež tak,ze mazdu si nechám dokedy to pôjde a uvidím,čo sa v tomto časovom horizonte udeje,je dosť možné,ze dovtedy budú elektromobily usvedcene ako jasná odpoveď z hľadiska vydrže a snáď aj ceny .
17.03.2025 - 07:51:09
00
Ak je toyota hybrid, tak má ecvt.


Naposledy upravil andrej25 dňa 17.03.2025 - 08:01:27, celkovo upravené 1 krát.

17.03.2025 - 07:53:17
00
Mam Mazdu3 so Skyactiv-X a z pohladu soferskeho auta by som jej vytkol 2 veci:
- ma jednoduchu zadnu napravu. Po prechode z Focusu to teraz citim a niekedy mi to vadi. Soferske auto ma mat multilink.
- Otravne notifikacie. Asistenty sa daju vypnut tlacitkom, ale piskanie pri nezapnutom pase vypnes len vypnutim motora alebo znovu zapnutim. Zastavujes, spolujazdec sa odopne trochu skor a este si chcete nieco povedat...

Ostatne veci su prijemne, aj kufor nie je maly, aj ked je to sedan.

Jazdil som aj na Oktavke 2, ale tam bol na zakrutach pocit, ze za sebou taham ruksak. Focus jazdil ako na kolajniciach. Mazda sa v sedeni na ceste blizi Focusu.
Pocitovo je to auto ovela luxusnejsie ako budget cars od VW. Pritom za 33k ju kupis asi v plnke.
Len ak si vysoky, tak ti nemusi sediet priestor nad hlavou.

A hlavne - ma tlacitka a "normalne" budiky. Stredny je digitalny, ale vyzera normalne.

Ten Golf som zvazoval tiez, len pred 3 rokmi bola prave ta zla generacia s hnusnym beztlacitkovym kokpitom. Kombi je samozrejme praktickejsie ako sedan.
17.03.2025 - 08:01:22
00
S novym focusom niekto skusenosti nemate? V Active X vybave vyzera celkom pohladne
17.03.2025 - 08:07:44
00
Pred mesiacom som bol na služobke v nemecku na 8.čkovom Golfe. Veľmi príjemné auto na jazdenie, 2.0 TDI + DSG na hltanie dialničných kilometrov paráda. V meste tiež veľmi kultivovaný a príjemný motor. Prijemne stabilný aj vo vyšších rýchlostiach. Priemerná spotreba tam-späť aj s tým, že v Nemecku sa jazdilo okolo 170-180 km/h okolo 5,5 l. Čo ma ale neskutočne sralo, tak ovládanie cez display. Ešte aj skrz vypnutie štart-stop musíš liezť do menu. Na zvyšok by som si ale bez problémov zvykol.
17.03.2025 - 08:09:10
01
Japonske auta su specificke. Co sa da povedat, ze hucia na dialnici. Je to pripad starsej Mazdy 3 a aj Outbacku. Hluk od podvozku je oproti malemu TCrossu po facelifte ovela vyssi. O teplotnom komforte nemoze byt ani reci. Japonec bud vali horuci vzduch, alebo je zima v lete naopak... Plati to pre obe auta. Na Tcrosse nastavujem teplotu mozno 3x za rok, na Megane detto... O tom ze na Outbacku sa niekedy neda otvorit kufor ani nehovorim, za 4 roky som neprisiel na to preco... To iste spomina Vaculik pri novom Landcruiseri.
Infotainment je v koncerne uplne iny level, bezdrotove Android auto funguje spolahlivo nevypadava. Na Outbacku vypadava a to je drotove.
stanlee Ja by som zobral nieco od VW, Skody. Aj ten maly TCross je na dialnici ovela komfortnejsi ako Outback... 1.5tsi je vyborny motor v dnesnej dobe. IQ Light si urcite daj, su to super svetla. A ak to rozpocet dovoli, tak aj travel assist - na dialnicu super vec.
17.03.2025 - 08:17:39
00
skynet v bývalej robote sme mal ako firemné autá Škodu, VW, Seat, Hyundai, Peugeot Honda, dokonca aj Alfa a Dacia. Jediné 2 bezproblémové autá boli Peugeot 301 s 1.6 benzínom a Dacia Logan 0.9 TCe LPG. Každý vie, ako sa jazdí s firemným autom.
17.03.2025 - 08:40:09
00
arrow_leftstanlee napísal:
Vidím to tiež tak,ze mazdu si nechám dokedy to pôjde a uvidím,čo sa v tomto časovom horizonte udeje,je dosť možné,ze dovtedy budú elektromobily usvedcene ako jasná odpoveď z hľadiska vydrže a snáď aj ceny .

Na predchadzajucej strane si stanovil rozpocet a dalsie kriteria vyberu a vyznelo to, ze ides kupovat, ale z tohto co si napisal teraz vyplyva, ze vlastne nic kupovat nejdes a teda aj ten rozpocet v case nakupu, co bude mozno o 5 rokov, uz nebude platit a ziadne z aut co sa tu riesia, uz mozno ani nebudu v ponuke...

Jeden nemenovany clen tu toto predvadzal opakovane snad dva-tri roky, este aj elektromobily do toho miesal, aby nakoniec napriek vsetkym rozumnym radam kupil stary ojazdeny dizel. :D
17.03.2025 - 08:44:54
01
arrow_leftmisung napísal:
čaute, pokukujem po forde S max 2.2jke dizlaku s automatom, ročník 2012. Nájde sa tu niekto kto má nejakú skúsenosť s týmto autom prosím? https://www.autobazar.eu/detail/ford-s-max-22-tdci-dpf-200k-titanium-s-a-t/AmZliWu3eTt/

Nikto Ti neporadil, a to sa nezmeni ani po mojom prispevku :-D, ale vyhol by som sa mu.
Vek je asi najrozhodujucejsie hladisko, v kombinacii s automatom... Pritom sa toto auto paci aj mne, ale su uz proste stare. Diesel + vek je tiez taky... Kategoricky Ti to zamietam kupit :whew:
17.03.2025 - 09:18:28
02
Jazdíte niekto CNG? Sú tam nejaké ďalšie "negatíva" okrem pravidelnej kontroly nádrže oproti klasike? Hlavne sa mi teda jedná o koncernový 1.4 TGi.
17.03.2025 - 09:26:47
00
Tak hlavne málo čerpačiek. Či bude doma tankovať?
17.03.2025 - 09:40:14
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up