Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Caute. Vcera ma v lejaku smyklo na zel.priecesti a troska som sa posmykal po asfalte. Riesit alebo je to len lak?

Prílohy:

20250424_152101.jpg
20250424_152101.jpg 210.35 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

20250424_152114.jpg
20250424_152114.jpg 231.17 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

20250424_152132.jpg
20250424_152132.jpg 202.48 KiB 1 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 24.04.2025 - 15:26:04
00
to vyzera byt len povrchove, zodrety lak. Neriesil by som to.
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 15:27:40
04
Zatri lakom na nechty a ak ťa to moc bolí, buchni tam nejakú imidžovú samolepku a jazdi ďalej :D
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 15:36:40
02
Takých miest mám ja na mojom krásnom novom 6 mesačnom Treku toľko že už ich ani nerátam. Volám ich: ľahké oderky od skaliek. Skôr má trápi nedokonalosť pohonnej jednotky TQ. Pýtal som sa predajcu, že či ložiská vydržia asi tak 20 tisíc km otrepávania o skaly, keďže sú nevymeniteľné. Že vydržia. No a nevydržali. 🤓🤓

Prílohy:

IMG_8262.jpeg
IMG_8262.jpeg 253.69 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_8263.jpeg
IMG_8263.jpeg 149.25 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 24.04.2025 - 15:39:17
02
arrow_leftJohnny80 napísal:
Zatri lakom na nechty a ak ťa to moc bolí, buchni tam nejakú imidžovú samolepku a jazdi ďalej :D
celkom boli kedze to bola uplne prva jazda na new biku😂
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 15:43:06
01
Pošli fotku chalanom do Carbonfactory,nech ti na to pozrie profík ,budeš mať väčší kľud na duši.
Ja som od nich dostal takúto ukludnujucu odpoveď ,hoci som poškodenie na novom ráme tiež prežíval: "Samotne karbonove vlakna ako take
poskodene nie su a to aj vdaka tomu, ze vnutorny priestor ramu je
tvoreny tkanou strukturou karbonu (previazane stvorce). No narazom
predmetu prislo k zakmitu vrstiev a tie sa lokalne na velmi malom
priestore od seba odlepili. Teda je to nieco ako Svatoplukove pruty, ze
uz netrvoria jeden tuhy odolny blok ale vrstvy pracuju samostatne.

Ja by som v tom hadam priestor na opravu nehladal. Ano, moze/nemusi
prist k postupnemu vytvoreniu malej praskliny no toto nie je exponovane
miesto to je o kusok dalej v mieste kde sa spodne vzpery rozdeluju na
pravu a lavu stranu. Dakujem". 🙂
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 16:07:25
00
to je presne ten moment, ked sa z novej veci stane stara.

arrow_leftbackyfx napísal:
celkom boli kedze to bola uplne prva jazda na new biku😂
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 16:25:49
014
arrow_leftTecka napísal:
to je presne ten moment, ked sa z novej veci stane stara.

Pravda😂😂😂
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 16:30:32
00
Takychto skrabancov mam na starom HT rame kopec. Nie je co riesit ;)
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 17:21:59
01
arrow_leftJohnny80 napísal:
Zatri lakom na nechty a ak ťa to moc bolí, buchni tam nejakú imidžovú samolepku a jazdi ďalej :D

...napriklad samolepku Fyffes ?
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 18:39:18
00
arrow_leftbranomelis napísal:
Takých miest mám ja na mojom krásnom novom 6 mesačnom Treku toľko že už ich ani nerátam. Volám ich: ľahké oderky od skaliek. Skôr má trápi nedokonalosť pohonnej jednotky TQ. Pýtal som sa predajcu, že či ložiská vydržia asi tak 20 tisíc km otrepávania o skaly, keďže sú nevymeniteľné. Že vydržia. No a nevydržali. 🤓🤓


Jak nevymeniteľné? V čapoch? Takže to ideš reklamovať?
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 19:49:33
00
fluider
Nie v čapoch, ale hlavné ložiská pohonu TQ vyzerá, že šli do preč. Všetko funguje super, len bicykel začal cvakať. Niečo ako keď je už zlý prevodník, alebo stred na klasickom mechanikom bicykli. Celý reťazový pohon som vymenil, napínak, high pivot kladku, reťaz, pedále, kazetu a prevodník a bicykel stále čoraz viac cvaká pri silovom záťahu v kopci. Dnes som to rozhodil celé a kľukami keď priečne riadne zahýbeš, tak cítiš vôľu a aj počuteľné cvaknutie na oske vnútri pohonu. Vnútri sú 2 pomerne veľké nezakrytované ložiská 61806 Z, ktoré sú v podstate nevymeniteľné. Teda...dajú sa vymeniť, ale okamžite záruka OFF. Takže na budúci týždeň budem riešiť reklamáciu. Ale priznám sa, že už dopredu viem, že to opäť bude len tak na 800-1000km kým to pôjde do čavesu.,...

Toto je problém čo tam je ak by to niekoho zaujímalo
https://www.ebikemotor.com.au/motor-servicing/tq-servicing
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 19:57:57
01
No tak to bol bohovský nápad dať tam neutesnené ložiská jak na trenažér force
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 20:46:37
02
Ono to tam z nejakého dôvodu bude asi, ale netuším z akého.... Hlavné utesnenie robí vonkajšie vstupné gufero....Ale je to predsa len točia sa oska v gume, takže pri extrémnom používaní ide nečistota dnu. A stačí len minimum. Ale je možné, že aj nejakými priečnymi silami sa to ložisko mohlo nejako vymačkať, alebo čo. Osobne si neviem predstaviť nevymeniteľné stredové zloženie na bicykli. Za mňa je veľmi smutné, že tento pohon bude vymenený na záruku, určený na likvidáciu kvôli 2 ložiskám dokopy za 40 eur v náhrade, alebo za 8 eur v origináli čo tam je.
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 21:05:37
02
Asi cena .. zrejme si mysleli, ze ked maju vonkajsi obal, tak staci plech, ale ten je urceny len do indoor prostredia. Alebo schvalne ako ***** :lol: Ale este pravdepodobnejsie je, ze to nie je kvoli spine, ale proste to nezvladlo lozisko, ostatne lepsie stredove vzdy mavali 2ks lozisk na strane zaberovej, co by som u ebiku teda ocakaval.
Zobraziť komentár 24.04.2025 - 21:17:33
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up