Ahojte. Potreboval by som poradit ohladne instalacie BBS02 motora na bike KELLYS GATE 30. https://www.kellysbike.com/sk/xc-c923/gate-30-dark-29-p67882 Chcel som k tomu dat prevodnik Lekkie 36T https://www.evbike.sk/p/prevodnik-lekkie-36-zubu-pro-stredovy-pohon-250-750-w Pricom sa vsade uvadza, ze je to pouzitelne pre rychlosti 7-11. Ja mam na biku 12 rychlosti. Mozem aj tak pouzit takyto prevodnik, ak nie mozem vobec pouzit tento motor s dodavanym 44T prevodnikom s mojim 12 rychlostnym bikom a by som len dal dlhsiu retaz? Pripadne mam vymenit 12 kolecko za 11? Poradte prosim.
Kamo, co je to za otazku? Ked raz pisu ze to je na 11 speed, tak dost pravdepodobne, ze ti nan nebude sediet 12 speed retaz. A ked nerozumies preco, tak ti prezradim, ze 12sp retaz je uzsia.
Pri Lekkie 36T pisu, ze len pre 11 speed, ale priamo pri motore som taketo info (obmedzenie) nenasiel. Preto sa pytam, ci ma niekto skusenosti s instalaciou BBS02 motora na 12 rychlostny bike.
Na lekkie som mal iba 11speed. Ale urcite su uz lekkie aj pre 12 speedy. Mozno sa mylim, mozno nie. Ak nie lekkie tak iny aftermarket vyrobca.
Uplne ti staci 40T alebo 42T, kedze mas 12speed predpokladam, ze mas vzadu najmensi pastorok 10T. Co chcete vsetci s tymi vacsimi prednymi previdnikmi? To mas ako by si chcel v aute nainstalivat este jeden tazsi prevodovy stupen. To nema zmysel, bo motor na neho nema vykon.
A dalsia skusenost. Cnc frezovany chainring z ciny, kde pisalu, ze funguje aj na 12speed nefungoval (a este sa tvarili ako blbci, ked som im poslal fotku, ze 12 speed to nebere).
A chainring z bike24, kde pisali, ze do 11speed mi zobral aj 12 speed retaz. A tiez neni retaz ako retaz. ) Maju rozne sirky, aj ked su vsetky 12 speed.
Mam v plane kupit motor z tejto stranky https://pswpower.com/products/-94 A tu je mozne vybrat najmensiu pilu 44T. Ci je to pouzitelne s 12 speed to netusim. Preto sa skusam pytat tu. Pretoze 44T sa mi zda velka, chcel som ju nahradit 36T a az tak som sa dozvedel, ze to vraj nie je kompatibilne. Preto skusam zistit, ci ma niekto skusenosti osadzanim takehoto bafang setu s 12 speed bikom. Som v tom laik, preto sa pytam skusenejsich.
Mam pílu 36T, 11 speed (10-52), 750w motor. Do kopcov super. Teraz som s tým začal chodiť do práce a keď tak valim 36km/h tak je to trochu kardio. Ale prioritne som chcel ľahšie prevody na tie kopce. Aj baterka dlhšie vydrží (cca 100 km v horach). 44T je podľa mňa veľa. Ale Záleží do akého terénu to chceš, koľko km chceš prejsť na 1 nabitie, čo máš v nohách ty......proste aspektov a kombinácii je dosť a niekedy trvá dlhšie kým si nájdeš vhodnú kombináciu komponentov.
chcel by som sa poradiť ohľadom prestavby bicykla na elektrobicykel. Zaujali ma prestavbové motory bafang. Zároveň hľadám, kto sa tým zaoberá t.j. dokáže poradiť výber vhodného bicykla, prestavbovej sady, zrealizovať prestavbu a prípadne aj nastaviť/upraviť softvér. Viem, že na nete je veľký počet videí ohľadom samotnej prestavby a i., no ja by to radšej prenechal odborníkom, nakoľko nemám na to priestory, náradie a ani čas. Najlepšie Bratislava a okolie. Ak je tu niekto taký odborník, resp. pozná firmu, ktorá sa tým zaoberá tak sa ozvite. Kľudne aj do súkromnej správy.
V Bratislave a okolí som na nete našiel len nasledujúce stránky:
ebikeprerabka – Gbely
amperservis
Je možné umiestniť stedovy motor aj na karbónový rám?
Všade mi hovoria že nie.
Hľadám riešenie.
Ďakujem
Podľa zahraničných kutilov na ich forach to problém nie je, teda aspoň podľa toho čo tam dokážu zverejniť. A ak s tým nebudeš skákať a podobne ho mučiť, mal by to zvladnuť aj karbón. Nakoniec predsa aj bežný cyklista zatlači do prevodov 700W i viac ako 1000, no a čoto tiež záleží aj od uchytenia motora. Najlepšie asi bude viacbodové, kto už je ako šikovny.
Pri tých prerábkach zas človek nie je obmedzený servisom, kde sa držia len predpisov od výrobcov.
Ja si teraz chcem dať prerobiť starší karbón 10,5kg s CYC motorom 700 až 1000W, a dokopy aj s batériou 750Wh by nemal váziť viac ako 18kg. Akurát ta batéria bude vraj vyskladaná atypicky podľa toho čo pustí rám, tak som zvedavý, lebo tú veľkú škatuľu z Aliexpresu do rámu nechcem.
Ja to napíšem jednoducho - dá sa, aj sme to robili, ale neodporúčam... Taktiež uchytenie batérie namiesto košíka na fľašu je v prípade karbónového rámu, kde je to riešené vlepovanými vložkami, viac než ošemetné...
Všetko super až na cenu tohto bicyklíka. Išlo o vyskúšanie či jej takýto pohon /rozumej elektrika/ bude vyhovovať. Jazdím cestu a gravel a toto je možnosť ako môže jazdiť so mnou . Keďže najlepšie by bolo to vyriešiť social packet ,premýšľam nad prerábkou jej súčasného biku na elektro pohon. Zaujal ma set Tongsheng TSDZ8 750W 48V
Máte niekto skúsenosť s týmto motorom ,bude porovnateľný s Boshom na Haibiku ? Moc sa v týchto elektro pohonoch nevyznám, každopádne bike by bol používaný nenáročne , na jazdu po cestách, cyklochodníkoch ,max šotolina. Určite by som potreboval možnosť ho odblokovať na vyššiu rýchlosť , priemerku 25 km dosahujem bežne, cesťák predsa len celkom ide...trasy budeme jazdiť do 100 km, s prevýšením do 700m.
Za prvé ten motor nie je legalny(750w).
Problem bude asi aj s náhradnými dielmi.
Asi by bolo vhodnejšie použiť osvedčený Bafang.
Ale v dnešnej dobe je toto riešenie nič moc. Dajú sa kúpiť bazarovky v celkom dobrej cene.
Všetko super až na cenu tohto bicyklíka. Išlo o vyskúšanie či jej takýto pohon /rozumej elektrika/ bude vyhovovať. Jazdím cestu a gravel a toto je možnosť ako môže jazdiť so mnou . Keďže najlepšie by bolo to vyriešiť social packet ,premýšľam nad prerábkou jej súčasného biku na elektro pohon. Zaujal ma set Tongsheng TSDZ8 750W 48V
Máte niekto skúsenosť s týmto motorom ,bude porovnateľný s Boshom na Haibiku ? Moc sa v týchto elektro pohonoch nevyznám, každopádne bike by bol používaný nenáročne , na jazdu po cestách, cyklochodníkoch ,max šotolina. Určite by som potreboval možnosť ho odblokovať na vyššiu rýchlosť , priemerku 25 km dosahujem bežne, cesťák predsa len celkom ide...trasy budeme jazdiť do 100 km, s prevýšením do 700m.
Pozri si videá tohoto chalana. Prerába bajky na ebajky a všetko pekne vysvetluje. Má viacej videí.
Nie som síce zastancom prerábky, ale ak ti to pomôže. https://www.youtube.com/watch?v=RxN7Tt9qviI&t=289s
Ďakujem, už som tieto videá videl dávnejšie. Pobavilo ma že vzdychá ako bike osadený motorom a baterkou dobre vyzerá, pre mňa s dizajnového hľadiska je to grc. Jediná výhoda je, že možné použiť batériu prakticky hocjiakej veľkosti. Zvažujeme aj kúpu jazdenky akurát v našom finančnom limite to vyzerá na Bafang M400 a slabšiu batériu. No nič, budeme hľadať a prerábka bude ako posledná možnosť.
... takže po vyberaní sme sa rozhodli pre kúpu nového, čiže prerábka sa nekonala. Pre mňa ako elektrinou nepobozkaného žiletkára tento bike vyšiel v rámci ceny a výkonu najlepšie vzhľadom k nami zamýšľanému využitiu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
-7% Kellys Gate 30 29 bicykel, dark
999 € -7%
MOC 1 249 €Vyskusaj, uvidis, ci tam sadne aj 12 speed retaz.
Uplne ti staci 40T alebo 42T, kedze mas 12speed predpokladam, ze mas vzadu najmensi pastorok 10T. Co chcete vsetci s tymi vacsimi prednymi previdnikmi? To mas ako by si chcel v aute nainstalivat este jeden tazsi prevodovy stupen. To nema zmysel, bo motor na neho nema vykon.
A dalsia skusenost. Cnc frezovany chainring z ciny, kde pisalu, ze funguje aj na 12speed nefungoval (a este sa tvarili ako blbci, ked som im poslal fotku, ze 12 speed to nebere).
A chainring z bike24, kde pisali, ze do 11speed mi zobral aj 12 speed retaz. A tiez neni retaz ako retaz.
A tu som dal hladat do kamarata googlu ze "lekkie 12 speed" a tu mas hned prvy odkaz:
https://lekkie.tech/product/lekkie-bling-ring-pro-42t-hd/
A este ti davam do pozornosti, ze daju sa kupit spajdre na bbs02 a tie maju potom standard BCD.
Skus si najst 40T a najdes aj na 12 speed.
Je možné umiestniť stedovy motor aj na karbónový rám?
Všade mi hovoria že nie.
Hľadám riešenie.
Ďakujem
chcel by som sa poradiť ohľadom prestavby bicykla na elektrobicykel. Zaujali ma prestavbové motory bafang. Zároveň hľadám, kto sa tým zaoberá t.j. dokáže poradiť výber vhodného bicykla, prestavbovej sady, zrealizovať prestavbu a prípadne aj nastaviť/upraviť softvér. Viem, že na nete je veľký počet videí ohľadom samotnej prestavby a i., no ja by to radšej prenechal odborníkom, nakoľko nemám na to priestory, náradie a ani čas. Najlepšie Bratislava a okolie. Ak je tu niekto taký odborník, resp. pozná firmu, ktorá sa tým zaoberá tak sa ozvite. Kľudne aj do súkromnej správy.
V Bratislave a okolí som na nete našiel len nasledujúce stránky:
ebikeprerabka – Gbely
amperservis
Ďakujem
Je možné umiestniť stedovy motor aj na karbónový rám?
Všade mi hovoria že nie.
Hľadám riešenie.
Ďakujem
Podľa zahraničných kutilov na ich forach to problém nie je, teda aspoň podľa toho čo tam dokážu zverejniť. A ak s tým nebudeš skákať a podobne ho mučiť, mal by to zvladnuť aj karbón. Nakoniec predsa aj bežný cyklista zatlači do prevodov 700W i viac ako 1000, no a čoto tiež záleží aj od uchytenia motora. Najlepšie asi bude viacbodové, kto už je ako šikovny.
Pri tých prerábkach zas človek nie je obmedzený servisom, kde sa držia len predpisov od výrobcov.
Ja si teraz chcem dať prerobiť starší karbón 10,5kg s CYC motorom 700 až 1000W, a dokopy aj s batériou 750Wh by nemal váziť viac ako 18kg. Akurát ta batéria bude vraj vyskladaná atypicky podľa toho čo pustí rám, tak som zvedavý, lebo tú veľkú škatuľu z Aliexpresu do rámu nechcem.
https://www.mtbiker.sk/shop/elektrobicykle/horske/pevne-a-hardtail/haibike-hardnine-9-29-elektrobicykel-urban-siva-cierna-p119186.html?itm_medium=widget&itm_campaign=
Všetko super až na cenu tohto bicyklíka. Išlo o vyskúšanie či jej takýto pohon /rozumej elektrika/ bude vyhovovať. Jazdím cestu a gravel a toto je možnosť ako môže jazdiť so mnou . Keďže najlepšie by bolo to vyriešiť social packet ,premýšľam nad prerábkou jej súčasného biku na elektro pohon. Zaujal ma set Tongsheng TSDZ8 750W 48V
https://ebikeprerabka.sk/prerabka-na-ebike/motor-tongsheng-tsdz8-750w48v/
Máte niekto skúsenosť s týmto motorom ,bude porovnateľný s Boshom na Haibiku ? Moc sa v týchto elektro pohonoch nevyznám, každopádne bike by bol používaný nenáročne , na jazdu po cestách, cyklochodníkoch ,max šotolina. Určite by som potreboval možnosť ho odblokovať na vyššiu rýchlosť , priemerku 25 km dosahujem bežne, cesťák predsa len celkom ide...trasy budeme jazdiť do 100 km, s prevýšením do 700m.
-11% Haibike HardNine 9 29 elektrobicykel, urban sivá/čierna
3 099 € -11%
MOC 4 199 €Problem bude asi aj s náhradnými dielmi.
Asi by bolo vhodnejšie použiť osvedčený Bafang.
Ale v dnešnej dobe je toto riešenie nič moc. Dajú sa kúpiť bazarovky v celkom dobrej cene.
https://www.mtbiker.sk/shop/elektrobicykle/horske/pevne-a-hardtail/haibike-hardnine-9-29-elektrobicykel-urban-siva-cierna-p119186.html?itm_medium=widget&itm_campaign=
Všetko super až na cenu tohto bicyklíka. Išlo o vyskúšanie či jej takýto pohon /rozumej elektrika/ bude vyhovovať. Jazdím cestu a gravel a toto je možnosť ako môže jazdiť so mnou . Keďže najlepšie by bolo to vyriešiť social packet ,premýšľam nad prerábkou jej súčasného biku na elektro pohon. Zaujal ma set Tongsheng TSDZ8 750W 48V
https://ebikeprerabka.sk/prerabka-na-ebike/motor-tongsheng-tsdz8-750w48v/
Máte niekto skúsenosť s týmto motorom ,bude porovnateľný s Boshom na Haibiku ? Moc sa v týchto elektro pohonoch nevyznám, každopádne bike by bol používaný nenáročne , na jazdu po cestách, cyklochodníkoch ,max šotolina. Určite by som potreboval možnosť ho odblokovať na vyššiu rýchlosť , priemerku 25 km dosahujem bežne, cesťák predsa len celkom ide...trasy budeme jazdiť do 100 km, s prevýšením do 700m.
Pozri si videá tohoto chalana. Prerába bajky na ebajky a všetko pekne vysvetluje. Má viacej videí.
Nie som síce zastancom prerábky, ale ak ti to pomôže.
https://www.youtube.com/watch?v=RxN7Tt9qviI&t=289s
-11% Haibike HardNine 9 29 elektrobicykel, urban sivá/čierna
3 099 € -11%
MOC 4 199 €https://www.mt-sport.sk/levit-muan-bf1-275-630wh-over-white-black-pearl/?attribute_pa_velkost-ramu=16-155-168cm&gad_source=1&gad_campaignid=22145468780&gbraid=0AAAAADsjBA_k1GY-VLorvtzCd6XM7MB_c&gclid=CjwKCAjwz_bABhAGEiwAm-P8YcuTTAQ-e3NZe00PGIP9YvJKpumUzXfUoQFf4Ly7McIlgxi9iSFwHRoCzwIQAvD_BwE