Hádam nezakladám duplicitnú tému. Budem mať nové kolesá a je v pláne prerábka na bezduše (aj teraz alebo až v lete). Na MTB to mám za tie roky zmáknute čo sa týka techniky, tmelov, plášťov. Ak máte nejaké skúsenosti a rady v čom si dať pozor alebo čo urobiť inak ako u MTB budem rád (páska, tmel, plášte). Možno aj pre ostatných
Už som vytuneny na 88?.tak tých 5,5-6je oukej
Podľa kalkulačky mám jazdiť 6,5
Mávaš veľa defektov? Ja už duše nemám roky, ale je fakt, že tubeless na ceste funguje perfektne až do momentu, kedy nefunguje. Proste pri tých vyšších tlakoch mlieko často nestačí. Na druhú stranu, ak si to nejako dramaticky nerezol, väčšinou dojdeš domov, tam podlepíš plášť záplatou a si zasa OK.
Ja jazdim na GP5000, tlak okolo 5-5,5 bar s dusami a defekt som nemal cca 35.000 kilometrov. Naposledy, ked som bicykloval do Trencina, a to dostal som defekt vo Vilniuse. To bolo pred dvoma rokmi.
Ja som na tom podobne. Duše, TPU, tie isté plášte ako Jakub, a sekol som zatiaľ raz za 4 roky. Fúkam na 4.5 až 5, 28mm, mám približne 70 kg. Bezduše mi osobne nedávajú na ceste zmysel, fakt.
Mávaš veľa defektov? Ja už duše nemám roky, ale je fakt, že tubeless na ceste funguje perfektne až do momentu, kedy nefunguje. Proste pri tých vyšších tlakoch mlieko často nestačí. Na druhú stranu, ak si to nejako dramaticky nerezol, väčšinou dojdeš domov, tam podlepíš plášť záplatou a si zasa OK.
Ja som mal bezdus do momentu kym som 2x nedostal defekt kedy to mlieko nezalepilo , bol som cely akurat zasraty od mlieka a nakoniec aj tak musela ist duša. Od vtedy iba duše a klop klop zatial bez defektu , ale aj keby vymena samotnej duše efektivnejši , rychlejši a čistejši sposob?
Mávaš veľa defektov? Ja už duše nemám roky, ale je fakt, že tubeless na ceste funguje perfektne až do momentu, kedy nefunguje. Proste pri tých vyšších tlakoch mlieko často nestačí. Na druhú stranu, ak si to nejako dramaticky nerezol, väčšinou dojdeš domov, tam podlepíš plášť záplatou a si zasa OK.
Defekt tak 1 za rok...preto sa na to vyprdnem..aj keď mám rafiky aj tlr plášte v poličke
nuz ani mne nezalepilo, lebo som mal bezlatex tmel -piesocny sopel, ktory staci na mtb.
na take tlaky musi byt amoniakove mlieko, lebo spoliehat sa na iba mechanicke upchanie je
totiz tie bezamoniakove-chlpate chrasty v kaluzi sa zas rozmocia...alebo praca gumy a tlak vyflusne mechanicku chrastu prec. ako priklad.
amoniak ked vyfuci z latexu zacina tuhnut, cize je to chemicka chrasta.
amoniak zas pozor na hlinik..ale predpokladam uz vsetci na karbonoch.
nuz ani mne nezalepilo, lebo som mal bezlatex tmel -piesocny sopel, ktory staci na mtb.
na take tlaky musi byt amoniakove mlieko, lebo spoliehat sa na iba mechanicke upchanie je
totiz tie bezamoniakove-chlpate chrasty v kaluzi sa zas rozmocia...alebo praca gumy a tlak vyflusne mechanicku chrastu prec. ako priklad.
amoniak ked vyfuci z latexu zacina tuhnut, cize je to chemicka chrasta.
amoniak zas pozor na hlinik..ale predpokladam uz vsetci na karbonoch.
Máš nejaký osvedčený tmel na báze amoniaku na cestné? Už ma prestáva baviť experimentovať. Ďakujem
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1700/9831/files/OS_product_info_sheet2.pdf?12244408881823713349
na zapade je chvaleny orange regular seal, ten som nevedel zohnat tak teda skusam stans notubes.
vraj podobne. priesaky zatesnil, guma sucha.
este moze byt aj silca, ale nova verzia. (ktora riesi predosle problemy, ktore dovtedy popierali ) problem silca je ze zerie pasky...
ako priklad, aj pireli road tmel je s amoniakom, ostatne uz nie su. (ludia sa stazuju ze farbi na zlto) preto som ho nebral
faktom ale je, že dosť ubudne z tlaku ak tam máš 7-8 barov ... pri cca 4 čo ja jazdím na graveli to funguje skoro rovnako bezproblémovo ako na mtbčku pri tlaku pod 2
faktom ale je, že dosť ubudne z tlaku ak tam máš 7-8 barov ... pri cca 4 čo ja jazdím na graveli to funguje skoro rovnako bezproblémovo ako na mtbčku pri tlaku pod 2
7-8 barov na bezdusakoch? v dnesnej dobe ked uz vacsina jazdi 28mm+ tak tie tlaky su nizsie. Osobne mam 32mm a na zadnom jazdim 4,5 baru, jazdim strans sealant a zatial pohoda, ajked je pravda ze vacsiu dieru ma problem zalepit (na conti GP5000), vtedy treba knot
Ja jazdim bezduse na cestaku uz 5r, tmel Stans, pneu 28mm, tlaky 5.0/5.5 a za tu dobu som nemal defekt. Min rok som menil plaste a bolo pekne vidiet kde tmel zacelil prepichnutia zvnutra plasta. Takze za mna je to OK.
faktom ale je, že dosť ubudne z tlaku ak tam máš 7-8 barov ... pri cca 4 čo ja jazdím na graveli to funguje skoro rovnako bezproblémovo ako na mtbčku pri tlaku pod 2
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Podľa kalkulačky mám jazdiť 6,5
Mávaš veľa defektov? Ja už duše nemám roky, ale je fakt, že tubeless na ceste funguje perfektne až do momentu, kedy nefunguje. Proste pri tých vyšších tlakoch mlieko často nestačí. Na druhú stranu, ak si to nejako dramaticky nerezol, väčšinou dojdeš domov, tam podlepíš plášť záplatou a si zasa OK.
Ja som mal bezdus do momentu kym som 2x nedostal defekt kedy to mlieko nezalepilo , bol som cely akurat zasraty od mlieka a nakoniec aj tak musela ist duša. Od vtedy iba duše a klop klop zatial bez defektu , ale aj keby vymena samotnej duše efektivnejši , rychlejši a čistejši sposob?
Defekt tak 1 za rok...preto sa na to vyprdnem..aj keď mám rafiky aj tlr plášte v poličke
na take tlaky musi byt amoniakove mlieko, lebo spoliehat sa na iba mechanicke upchanie je
totiz tie bezamoniakove-chlpate chrasty v kaluzi sa zas rozmocia...alebo praca gumy a tlak vyflusne mechanicku chrastu prec. ako priklad.
amoniak ked vyfuci z latexu zacina tuhnut, cize je to chemicka chrasta.
amoniak zas pozor na hlinik..ale predpokladam uz vsetci na karbonoch.
savings Joe's Road Leader Sealant bezdušový tmel
od 7,89 € savings
MOC 11,89 €na take tlaky musi byt amoniakove mlieko, lebo spoliehat sa na iba mechanicke upchanie je
totiz tie bezamoniakove-chlpate chrasty v kaluzi sa zas rozmocia...alebo praca gumy a tlak vyflusne mechanicku chrastu prec. ako priklad.
amoniak ked vyfuci z latexu zacina tuhnut, cize je to chemicka chrasta.
amoniak zas pozor na hlinik..ale predpokladam uz vsetci na karbonoch.
Máš nejaký osvedčený tmel na báze amoniaku na cestné? Už ma prestáva baviť experimentovať. Ďakujem
na zapade je chvaleny orange regular seal, ten som nevedel zohnat tak teda skusam stans notubes.
vraj podobne. priesaky zatesnil, guma sucha.
este moze byt aj silca, ale nova verzia. (ktora riesi predosle problemy, ktore dovtedy popierali
ako priklad, aj pireli road tmel je s amoniakom, ostatne uz nie su. (ludia sa stazuju ze farbi na zlto) preto som ho nebral
7-8 barov na bezdusakoch? v dnesnej dobe ked uz vacsina jazdi 28mm+ tak tie tlaky su nizsie. Osobne mam 32mm a na zadnom jazdim 4,5 baru, jazdim strans sealant a zatial pohoda, ajked je pravda ze vacsiu dieru ma problem zalepit (na conti GP5000), vtedy treba knot
Kto pre boha jazdi na TLR 7-8 barov?
Ja tak 4-5.
vzhladom ku komentarom co zazneli, asi skusim stare gumy pichat co to da.
no ved tiez to mam na 28c plastoch takze nerozumiem tvojej vycitke?