Lokalizácia
Formulár sa odosiela
inak keď tak rozmýšľam ... ešte som nevidel teslu s nosičom na lyže alebo na bicykle ... existuje také vôbec?
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 11:53:50
00
sunko Čiže Tesla Y stojí 35 808€ + DPH čo je výrazne pod 44 000€ aj s dovozom a prihlásením.
lapaloma Často stretávam tesly ktoré ťahjú prívesy, alebo majú bajky( buď na streche alebo ťažnom. Čiže nič nezvyčajné.
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 12:13:50
00
V celej tej tabulke neexistuje suma 35 808. Ty si na drogach alebo co?
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 12:16:35
00
je to marný, je to marný, je to marný.
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 12:22:45
00
skynet vlastne ano, mensia (LFP) bateria je lacnejsia. Avsak na Juniper este nedavno nedal uplatnit bonus 500 eur za odporucanie (lebo novy model). Ak uz ide, tak potom sa da este usetrit.
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 12:27:11
01
Jezus, skynet bral sumu 36 308 v Rakusku a odpocital od nej este ten referral 500
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 12:42:21
10
arrow_leftmisoR napísal:
Včera som sa previezol na Kodiaqu iV z Prešova do Bardejovských kúpeľov a späť. Bral som auto, keď malo batériu nabitu na 66%, dojazd bol tuším 86km čisto na elektrinu. Po 93km tam stále dačo ešte bolo. Motor sa zapol párkrát na malú chvíľu - vedel by som spočítať na prstoch jednej ruky.
Podľa mňa celkom fajn, keď sa nejazdia dlhé trasy a treba sa hýbať v podstate len okolo komína, v okolí mesta. K samotnému udaju o spotrebe (ele/BA) sa neviem vyjadriť, či dobre či zle na také auto.
Stvalo ma, že si treba vypnúť upozornenie na prekročenie rýchlosti a že mi to auto brzdilo pri znížení rýchlosti aj vtedy, keď som mal vypnutý prediktivny tempomat - vraj v režime obyčajného acc to nerobí, no nemal som zapnutý tempomat vôbec.
Páčila sa mi možnosť brzdiť elektromotorom, čím sa rekuperovala energia a zároveň nebolo potrebné toľko používať brzdy.


Mal som predchadzajucu generaciu PHEV Octaviu kombi a teraz mam tento Kodiaq. Co sa tyka jazdy na baterku tak je to super, najma po meste, rychle nabijanie (v porovnanim s inymi PHEV), resp. ked jazdi cisto na baterku alebo nabity hybrid. Kazdopadne ked ma clovek jazdit na tom benzine po okreskach, dialnici tak je to pri tom objeme a vahe auta uz trapenie (ano ma to vzdy k dispozicii 200k ale len na kickdowne a to sa ti nechce). Ak si niekto moze vybrat tak urcite rovnaky Superb je ovela lepsia volba. U mna to bolo o cene, kedze na operak bol Kodiaq vs taky isty Superb o 20% mesacne lacnejsi a to mi za to zasa uz stalo.
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 13:13:32
01
perez Tak tak, až na to že referal je -500€ s DPH a nie bez ako som odpočítal.
Každopádne spaľováky tak podraželi že nad 35-40 000€ už sú lacnejšie elektrá.
Napr Tesla 3, zadokolka, 239kW
https://www.tesla.com/cs_CZ/m3/order/LRW3192_426df012e9c2f606ce11bcf851b5ab94?postal=390%2002&coord=49.4131,14.652&region=CZ&titleStatus=new&redirect=no#overview
927 000KČ = cca 38 000€

Škoda Octavia RS, predokolka 195kW
https://stock-cars.skoda-auto.com/654/sk-SK/?step=filters&ModelFamily=PV_2025&ModelBody=63009&ModelEngine=PV36YD_63219,PV56YD_63719&Sort=4&_gl=1*e2nywl*_gcl_au*MjY1NzQwNzMyLjE3NTIxNDcxMDE
od 38 000€ - 47 000€
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 13:36:36
00
arrow_leftskynet napísal:
akú veľkú to má baterku? Napr. ten Tiguan. A koľko stojí?

Brutto 22 kWh,
Cennikovo cca 41 tis no par % zlava u VW nie je probem, tak realne od tych 40 cca.
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 16:13:54
01
arrow_leftjammin napísal:
Mal som predchadzajucu generaciu PHEV Octaviu kombi a teraz mam tento Kodiaq. Co sa tyka jazdy na baterku tak je to super, najma po meste, rychle nabijanie (v porovnanim s inymi PHEV), resp. ked jazdi cisto na baterku alebo nabity hybrid. Kazdopadne ked ma clovek jazdit na tom benzine po okreskach, dialnici tak je to pri tom objeme a vahe auta uz trapenie (ano ma to vzdy k dispozicii 200k ale len na kickdowne a to sa ti nechce). Ak si niekto moze vybrat tak urcite rovnaky Superb je ovela lepsia volba. U mna to bolo o cene, kedze na operak bol Kodiaq vs taky isty Superb o 20% mesacne lacnejsi a to mi za to zasa uz stalo.

Ja som nedavno presadol z Passatu do Tayronu (velkost Kodiaq) a asi sa vratim do Passatu.
Bol ovela priestrannejsi (hoci susedia ked videli Tayron tak hned ze ake mam velke auto, pricom je vyrazne kratsi a uzsi :D ) a celkovo lepsi. Vyssi podvozok sa obcas hodi, ale velky fanusik nie som, skoda ze sa uz nerobi Alltrack, to bol za mna ideal kompromis.
Cize ak niekto nepotrebuje vyslovene vyssi podvozok, tiez by som odporucal Passat/Superb.
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 16:16:19
01
arrow_leftskynet napísal:
perez Tak tak, až na to že referal je -500€ s DPH a nie bez ako som odpočítal.
Každopádne spaľováky tak podraželi že nad 35-40 000€ už sú lacnejšie elektrá.
Napr Tesla 3, zadokolka, 239kW
https://www.tesla.com/cs_CZ/m3/order/LRW3192_426df012e9c2f606ce11bcf851b5ab94?postal=390%2002&coord=49.4131,14.652&region=CZ&titleStatus=new&redirect=no#overview
927 000KČ = cca 38 000€

Škoda Octavia RS, predokolka 195kW
https://stock-cars.skoda-auto.com/654/sk-SK/?step=filters&ModelFamily=PV_2025&ModelBody=63009&ModelEngine=PV36YD_63219,PV56YD_63719&Sort=4&_gl=1*e2nywl*_gcl_au*MjY1NzQwNzMyLjE3NTIxNDcxMDE
od 38 000€ - 47 000€

Porovnaj normalnu Octaviu, toto ze fanusikovia BEV porovnavaju ICE s rovnakym vykonom nema zmysel.
Realne ten vykon je malokedy dovod na kupu BEV, je to tam ako bonus.
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 16:18:26
00
arrow_leftquasimoto napísal:
Brutto 22 kWh,
Cennikovo cca 41 tis no par % zlava u VW nie je probem, tak realne od tych 40 cca.


VW koncern PHEV auta maju brutto 25,7 a vyuzitelne pre elektrojazdu je 19,7
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 17:49:05
00
arrow_leftquasimoto napísal:
Ja som nedavno presadol z Passatu do Tayronu (velkost Kodiaq) a asi sa vratim do Passatu. Bol ovela priestrannejsi (hoci susedia ked videli Tayron tak hned ze ake mam velke auto, pricom je vyrazne kratsi a uzsi :D ).

Ty mas zvlastne skreslene vnimanie ked dokazes napisat, ze Tayron je vyrazne kratsi a uzsi. :)

Tayron dlzka 4792 mm sirka 1853 - 1866 mm
Passat dlzka 4917 mm sirka 1849 mm
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 18:00:51
00
arrow_leftjammin napísal:
Mal som predchadzajucu generaciu PHEV Octaviu kombi a teraz mam tento Kodiaq. Co sa tyka jazdy na baterku tak je to super, najma po meste, rychle nabijanie (v porovnanim s inymi PHEV), resp. ked jazdi cisto na baterku alebo nabity hybrid. Kazdopadne ked ma clovek jazdit na tom benzine po okreskach, dialnici tak je to pri tom objeme a vahe auta uz trapenie (ano ma to vzdy k dispozicii 200k ale len na kickdowne a to sa ti nechce). Ak si niekto moze vybrat tak urcite rovnaky Superb je ovela lepsia volba. U mna to bolo o cene, kedze na operak bol Kodiaq vs taky isty Superb o 20% mesacne lacnejsi a to mi za to zasa uz stalo.


Suhlasim, to auto nie je moje. Ja by som radsej kupil tiez superb, ale moji rodicia 60+ (teda najma otec) bol ineho nazoru. Chcel mat vyssie auto, do ktoreho sa nastupuje lepsie. Mama ma tiez menene bedrove klby, tak je jej lepsie nastupovat do takehoto auta. Oco jazdi do prace a po meste, sem tam vybehne do okolia, takze ani nenabija kazdy den. Jeho styl jazdy je uz tiez pokojnejsi (oproti mojmu), je "vyjazdeny", takze aj mimo mesta si s tym vystaci. Ved pred chvilou vyrazil do Prahy na kemperi, po ceste niekde prespi, zajtra doobeda dorazi :) nenahana sa nikam...

Dudo, to je hlasenie z radia :D aktualna skladba
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 18:47:56
00
arrow_leftJezus napísal:
Ty mas zvlastne skreslene vnimanie ked dokazes napisat, ze Tayron je vyrazne kratsi a uzsi. :)

Tayron dlzka 4792 mm sirka 1853 - 1866 mm
Passat dlzka 4917 mm sirka 1849 mm

13 cm dlzky je na auto pomerne vyrazny rozdiel, no vnutri to bude realne este viac. Len na kufri je dlzka cca +10cm a na zadnych sedadlach sa to bude blizit tiez skor k 10cm, bezprostredne som sa prehadzoval a rozdiel je vyrazny .

Na sirku je to o nieco menej no aj tam Passat posobil sirsie v prednej casti, ale moze to byt len dojem, kufor je siroky rovnako.
Zobraziť komentár 10.07.2025 - 21:55:01
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up