arrow_leftJakubVido napísal:
Čaute, chcel by som sa opýtať čo má niekto podobnú skúsenosť s novou patronu charger 3 ako ja. Patróna je nová a vydáva pri vracaní sa do zdvihu zvuky, funguje na nej vsetko len je trochu hlucnejsia ako by som očakával. Kamarát má dve,jedna je o niečo tichsia a druhá vydáva podobné zvuky. Nerobí mi to ale zvuk ako väčšina rs vidlíc ale skôr akokeby je zavzdusnena co mi pri novej patrone moc nejde do hlavy

Čau, ja mám Pike ultimate s Charger3 a je tichá ako myška.
16.07.2025 - 16:37:33
01
arrow_leftmat napísal:
Diky Glance aj vsetky ostatnym, ktori sa zapojili. Dam vediet zaciatkom dalsieho roka, ako dopadlo skracovanie :)


Doplnim, ze nakoniec sa 130 mm Airshaft nedal rozobrat, lebo pin v nom je duty, musel by som ho pri demontazi zdeformovat, co som nechcel. Kupil som si teda 120 mm a vymenil.
Ak by mal niekto zaujem o ten 130 mm, tak inzerat v mojom profile...
17.07.2025 - 12:08:48
01
arrow_leftmarvel98 napísal:
Čau, ja mám Pike ultimate s Charger3 a je tichá ako myška.

"Hlucnost" pri rebounde zavisi aj od nastavenia LSR, takze ak to neporovnavate pri rovnakej pozicii, tak porovnavate dve rozne veci :)
17.07.2025 - 12:13:01
11
Ahojte .vie mi niekto poradiť aká to je sedlovky aký typ?potrebujem ju pretebit a neviem aké tesnenie kúpiť.

Prílohy:

IMG_20250719_093619.jpg
IMG_20250719_093619.jpg 100.54 KiB 21.904,48.9031 thumb_up0thumb_down

20.07.2025 - 14:00:12
00
Zdravim, nejake odporúčanie ako bezpečne rozobrať RS Sid SL ktorá trpí stuck downom? Trik že nasilu roztiahnuť vidlu som skúšal ale bez úspechu...
21.07.2025 - 15:22:07
00
Po 2,5 mesiacoch a 1100km+- som dnes premazaval sedlovku Oneup v3 a opat to iste .

Prílohy:

IMG_1422.jpeg
IMG_1422.jpeg 136.16 KiB thumb_up0thumb_down

21.07.2025 - 18:11:31
01
....a čo je to isté ?....ja tam nič zvláštne nevidím.
21.07.2025 - 18:27:44
00
Tak isto znicene , daval som tam novy kus
21.07.2025 - 19:00:23
00
arrow_leftrenovaziar napísal:
......ja by som to nové puzdro hned skrátil o 2-3 mm.....a predišiel by som tak takýmto ozobancom.


....čítal si vtedy tento príspevok ?....určite čítal.
....komu niet rady,tomu niet ani pomoci
21.07.2025 - 19:29:33
00
arrow_leftFiLus napísal:
Zdravim, nejake odporúčanie ako bezpečne rozobrať RS Sid SL ktorá trpí stuck downom? Trik že nasilu roztiahnuť vidlu som skúšal ale bez úspechu...

Skusal si aj nafukat komoru na max? Aby sa tym vytlacil piest az po uroven EQ portu a doslo k vyrovnaniu tlaku?
Ak nepomoze, skusil by som zhodit spodne nohy a pozriet koniec shaftu. Neviem ako to ma presne riesene SIDka, ale Lyrik/Pike maju duty shaft s koncovou maticou ktora sa da odsrobovat a tym sa otvori negativna komora a dojde k vyrovnaniu tlaku s atmosferickym. Treba na to ale hlinikove celuste s 10mm otvorom.
22.07.2025 - 10:26:54
00
Skúšal... Na vidle píšu Max tlak 195psi... No ani pri tomto tlaku som sa nedostal na úroveň eq portu... Išla roztiahnuť niekde na úroveň 10% sagu a ďalej ani tuk... Neviem síce v akej výške je presne eq port ale žiadne očakavane "psss" sa nekonalo... Ale už je to vyriešené, síce asi nie úplne koser riešenie ale proste som to riskol a vybral segerku ktorá to celé drží v nohe... Slušná rána, tesnenia nepoužiteľné ale kovové časti aj drážka na segerku ostali bez poškodenia... Sidka tu má tiež nakrutenu kocvoku aj čeľuste mám ale nejak mi prišlo rozumnejšie a bezpečnejšie len zboku zahnutymi kliešťami vypáčiť segerku pod tlakom ako odkrucat tu koncovku pod tlakom 😅


Naposledy upravil FiLus dňa 22.07.2025 - 17:57:10, celkovo upravené 1 krát.

22.07.2025 - 10:37:21
01
Tak hlavne ze to skoncilo uspesne :) Ale teda pokial by si vyfukol vzduch z + komory a otvoril horny dekel, tak piest so shaftom by sa vcucli dnu do miery, kde by sa tlak v - komore takmer vyrovnal s atmosferickym. Potom pri otvarani segerky by to nestrelilo. Resp taka je aspon teoria :)
22.07.2025 - 14:38:39
01
Tiež som raz jedného Boxxera rozťahával pri max tlaku aby došiel po port. Chrbát ma potom bolel týden :) ale podarilo sa. Ako Dano píše, zjavne si mal v pozitivke vyšší tlak ako v negativke kedže strelila. Inak by šiel piest dnu. Čož bol môj problém.
Tak každopádne že to dobre dopadlo.
22.07.2025 - 16:08:04
00
arrow_leftDanoL91 napísal:
Tak hlavne ze to skoncilo uspesne :) Ale teda pokial by si vyfukol vzduch z + komory a otvoril horny dekel, tak piest so shaftom by sa vcucli dnu do miery, kde by sa tlak v - komore takmer vyrovnal s atmosferickym. Potom pri otvarani segerky by to nestrelilo. Resp taka je aspon teoria :)


Áno + komora bola samozrejme prázdna a top cap otvorený, piest bol zarazený až v tej kuzelovej časti navrchu nohy kde je hrubšia stena nôh, airshaft trcal na spodku možno 5mm... No aj napriek tomu bol v negativke slušný tlak a vystrelil vlastne ten spodny kus ktorý uzatvára - komoru. Airshaft ostal sprajcnuty vo vidle bez pohybu aby sme sa chápali.
22.07.2025 - 18:03:36
01
Zaujímavé, to tam musel byť riadny pretlak. By ma zaujímalo ako sa tam používaním vedel zvýšiť až na takú úroveň, že ani plne vcucnuty shaft to nevyrovnal.
22.07.2025 - 22:03:07
00
keyboard_arrow_up