Lokalizácia
Formulár sa odosiela
V poriadku, zanesiem to do nejakej pobocky (obchodu). Len teda nerozumiem, preco Packeta v appke po vygenerovani hesla neuvedie info, ze to podacie miesto nemoze byt z-box, resp. uvadza, ze aj z-box je podacie miesto. Je to trosku z ich strany nepresne.


Naposledy upravil ifko dňa 27.10.2025 - 21:55:13, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 27.10.2025 - 17:56:03
00
Ja som raz tiež niečo vracal do nejakého eshopu cez Packetu a tiež som vtedy zistil, že cez z-box to nejde. Bol som z toho dosť prekvapený a rozčarovaný....
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 18:07:52
00
tak to sorry za mylne info - ale maju to teda riadne nejasne spravene.
posielanie robim vzdy cez kamennu predajnu - mam lepsi pocit, ked vidim, ze tam "teta" lepi stitok. ale teda nenapadlo by ma, ze ked mi app vygeneruje podaci kod, ze to nemozem dat do boxu.
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 18:48:21
00
no ja som urcite uz vracal tovar cez z-box, ale nedam ruku do ohna za to, ci to bolo cez “odoslat” alebo “vratit”. pamatam si len, ze to bolo urcite podla pokynov daneho e-shopu, ale je dost mozne, ze to mali poriesene interne tak, ze stacilo len do z-boxu vlozit balik s nejakym cislom.

kazdopadne je divne, ze Packeta “vratky” neprijima cez z-box. vsak poslat ako poslat, je jedno ako sa to nazve….
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 22:02:11
00
keyboard_arrow_up