Teória relativity je sviňa... si zober, aj keby si fotón (častica svetla) naháňal rýchlosťou 200 000 km/s, aj tak sa od teba bude vzdaľovať rýchlosťou svetla, čiže c, čiže 300 000 km/s, to znamená rovnakou rýchlosťou, ako keby si sa nehýbal. Ťažko uveriteľné, ale je to tak.
Taktiež by som tam okrem kresťanstva doplnil islam, pretože ten sa zapríčinil o rozpad vedeckeho sveta Arabov. A dovolím si tvrdiť, že aj oni mali v tom čase vysoko rozvinuté vedecké bádanie.
Tak. bodka. hehe
Nie viera, cirkev ohrozuje tento svet. Sorry Jézus že som to po Tebe zopakoval, ale nedalo mi inak. hehe
P.S. Chápem, že by mohol byť Jézus velmi, velmi nasraný. ghehe
Som skutocne rad, ze SLSP ma stale rovnako perfektny zakaznicky servis ako ked som od nich pred dvoma rokmi odchadzal. Vzdy znovu a znovu ma utvrdzuju, ze som urobil spravne. A co je hlavne - buduju si dobre meno aj tym, ze si vzdy vedia priznat chybu a napravit ju bez toho, aby zatazovali klienta.
Pre objasnenie - minuly rok som rusil jeden terminak a v novembri a aj teraz v januari mi prisiel vypis s nulovym stavom. Samozrejme ten vypis musi banka vytlacit, zaobalkovat, podat na poste, zaplatit postovne a posta mi ho musi dorucit atd. Cize zbytocne plytvanie (ked uz nicim inym, tak papierom cize vlastne stromami, casom ludi, ktori to musia zabezpecit a v nemalej miere aj energiami). Volal som teda na SporoTel a tam mi povedali, ze oni stav terminaku skontrolovat nevedia a nech idem na pobocku kde som ten ucet zakladal. Nato som ja povedal, ze je moja dobra vola ze im volam a nech si to daju do poriadku. Namiesto toho, aby pracovnicka SporoTelu aspon skusila prevziat zodpovednost, zistila info a zavolala mi spät, tak mi odporucila zavolat na tu pobocku (aby som tam teda nemusel chodit) a dokonca mi aj poskytla cislo (to uz je asi brane ako +). Nasledne som zavolal na pobocku a po vysvetleni situacie mi pracovnicka na pobocke opät odporucila, ze musim prist osobne. Opät som jej vysvetlil, ze je v prvom rade v ich zaujme ten ucet zrusit a nemam cas. Odporucila mi poslat e-mail na predpokladam veducu pobocky a ze ked to ta odsuhlasi, tak ten ucet zrusia na zaklade e-mailu. Tak som teda napisal e-mail asi veducej pobocky a tu je vysledok. Citajte zdola nahor, klasicka mailova komunikacia.
--------------------------------------------------------------------------------
From: Jezus
Sent: 9. januára 2009 13:17
To: veduca pobocky SLSP
Subject: RE: zrusenie terminovaneho uctu s nulovym zostatkom
Dobry den.
Dakujem za odpoved. Ak budem mat niekedy nahodou cas a cestu okolo, tak sa zastavim...
S pozdravom
Jezus
--------------------------------------------------------------------------------
From: veduca pobocky SLSP
Sent: 9. januára 2009 12:04
To: Jezus
Subject: FW: zrusenie terminovaneho uctu s nulovym zostatkom
Dobrý deň, p. Jezus,
termínovaný účet je stále živý.
Je možné ho zrušiť ak prídete na pobočku a podpíšete dohodu o zrušení účtu. Inak sa účet bude ďalej evidovať a budú Vám chodiť výpisy.
Môžete sa na mňa obrátiť a telefonocky prípadne mailom si dohodnúť termín stretnutia.
Ďakujem.
pracovnicka poverena vybavenim
Poradca
--------------------------------------------------------------------------------
From: Jezus
Sent: Wednesday, January 07, 2009 5:58 PM
To: veduca pobocky SLSP
Subject: zrusenie terminovaneho uctu s nulovym zostatkom
Dobry den pani XY,
obraciam sa na Vas na zaklade telefonickeho odporucenia Vasej pracovnicky.
Konkretne ide o to, ze som 9. jula 2008 rusil vo vasej pobocke terminovany ucet c. xxxxxxxxxx / 0900 vedeny na moje meno (peniaze sa prevadzali na druhy terminovany ucet zalozeny v ten isty den na tej istej pobocke). Pravdepodobne technickou chybou vasho systemu alebo chybou vasej pracovnicky sa povodny terminovany ucet nezrusil a koncom novembra 2008 ste mi nasledne poslali vypis, ktory neobsahoval ziadne transakcie, len informaciu o stave uctu (nulovy stav). Samozrejme, ze dovtedy som bol v dojme, ze ucet je uz davno zruseny, nakolko som ho rusil v juli. Kedze vasej banke budu vznikat zasielanim dalsich vypisov v buducnosti zbytocne naklady, chcem Vas touto cestou poprosit o zrusenie tohto uctu vynimocne na zaklade mojej e-mailovej ziadosti (nie som si vedomy ziadneho pochybenia z mojej strany a nemam cas sa fyzicky opät presuvat na pobocku podpisovat znovu ziadost o zrusenie).
Za pochopenie a kladne vybavenie mojej ziadosti vopred dakujem.
S pozdravom
Jezus
P.S. Prosim potvrdte mi, ci ste moj e-mail obdrzali. Dakujem.
Toto uz nie je email: Na zaver len doplnim, ze ma velmi pobavilo hlavne to, ze som si dopisoval s asi veducou pobocky a ona pokojne preposlala odpoved zo svojej adresy (vo svojom mene) ale podpisanu poverenou pracovnickou. A to uz ani nehovorim, ze som stastny, ze maju spravne nastavene kodovanie v systemoch, lebo mi odpisali s diakritikou a pri zlom kodovani sa z toho mohla stat necitatelna hatlanina (evidentne im nic nehovoria standardy pre e-mailovu komunikaciu - plain text, ziadna diakritika).
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nie viera, cirkev ohrozuje tento svet. Sorry Jézus že som to po Tebe zopakoval, ale nedalo mi inak. hehe
P.S. Chápem, že by mohol byť Jézus velmi, velmi nasraný. ghehe
EDIT:
http://www.katnoviny.sk/Kn_2001/01_2001/publicistix.htm
Pre objasnenie - minuly rok som rusil jeden terminak a v novembri a aj teraz v januari mi prisiel vypis s nulovym stavom. Samozrejme ten vypis musi banka vytlacit, zaobalkovat, podat na poste, zaplatit postovne a posta mi ho musi dorucit atd. Cize zbytocne plytvanie (ked uz nicim inym, tak papierom cize vlastne stromami, casom ludi, ktori to musia zabezpecit a v nemalej miere aj energiami). Volal som teda na SporoTel a tam mi povedali, ze oni stav terminaku skontrolovat nevedia a nech idem na pobocku kde som ten ucet zakladal. Nato som ja povedal, ze je moja dobra vola ze im volam a nech si to daju do poriadku. Namiesto toho, aby pracovnicka SporoTelu aspon skusila prevziat zodpovednost, zistila info a zavolala mi spät, tak mi odporucila zavolat na tu pobocku (aby som tam teda nemusel chodit) a dokonca mi aj poskytla cislo (to uz je asi brane ako +). Nasledne som zavolal na pobocku a po vysvetleni situacie mi pracovnicka na pobocke opät odporucila, ze musim prist osobne. Opät som jej vysvetlil, ze je v prvom rade v ich zaujme ten ucet zrusit a nemam cas. Odporucila mi poslat e-mail na predpokladam veducu pobocky a ze ked to ta odsuhlasi, tak ten ucet zrusia na zaklade e-mailu. Tak som teda napisal e-mail asi veducej pobocky a tu je vysledok. Citajte zdola nahor, klasicka mailova komunikacia.
--------------------------------------------------------------------------------
From: Jezus
Sent: 9. januára 2009 13:17
To: veduca pobocky SLSP
Subject: RE: zrusenie terminovaneho uctu s nulovym zostatkom
Dobry den.
Dakujem za odpoved. Ak budem mat niekedy nahodou cas a cestu okolo, tak sa zastavim...
S pozdravom
Jezus
--------------------------------------------------------------------------------
From: veduca pobocky SLSP
Sent: 9. januára 2009 12:04
To: Jezus
Subject: FW: zrusenie terminovaneho uctu s nulovym zostatkom
Dobrý deň, p. Jezus,
termínovaný účet je stále živý.
Je možné ho zrušiť ak prídete na pobočku a podpíšete dohodu o zrušení účtu. Inak sa účet bude ďalej evidovať a budú Vám chodiť výpisy.
Môžete sa na mňa obrátiť a telefonocky prípadne mailom si dohodnúť termín stretnutia.
Ďakujem.
pracovnicka poverena vybavenim
Poradca
--------------------------------------------------------------------------------
From: Jezus
Sent: Wednesday, January 07, 2009 5:58 PM
To: veduca pobocky SLSP
Subject: zrusenie terminovaneho uctu s nulovym zostatkom
Dobry den pani XY,
obraciam sa na Vas na zaklade telefonickeho odporucenia Vasej pracovnicky.
Konkretne ide o to, ze som 9. jula 2008 rusil vo vasej pobocke terminovany ucet c. xxxxxxxxxx / 0900 vedeny na moje meno (peniaze sa prevadzali na druhy terminovany ucet zalozeny v ten isty den na tej istej pobocke). Pravdepodobne technickou chybou vasho systemu alebo chybou vasej pracovnicky sa povodny terminovany ucet nezrusil a koncom novembra 2008 ste mi nasledne poslali vypis, ktory neobsahoval ziadne transakcie, len informaciu o stave uctu (nulovy stav). Samozrejme, ze dovtedy som bol v dojme, ze ucet je uz davno zruseny, nakolko som ho rusil v juli. Kedze vasej banke budu vznikat zasielanim dalsich vypisov v buducnosti zbytocne naklady, chcem Vas touto cestou poprosit o zrusenie tohto uctu vynimocne na zaklade mojej e-mailovej ziadosti (nie som si vedomy ziadneho pochybenia z mojej strany a nemam cas sa fyzicky opät presuvat na pobocku podpisovat znovu ziadost o zrusenie).
Za pochopenie a kladne vybavenie mojej ziadosti vopred dakujem.
S pozdravom
Jezus
P.S. Prosim potvrdte mi, ci ste moj e-mail obdrzali. Dakujem.
--------------------------------------------------------------------------------
Toto uz nie je email: Na zaver len doplnim, ze ma velmi pobavilo hlavne to, ze som si dopisoval s asi veducou pobocky a ona pokojne preposlala odpoved zo svojej adresy (vo svojom mene) ale podpisanu poverenou pracovnickou. A to uz ani nehovorim, ze som stastny, ze maju spravne nastavene kodovanie v systemoch, lebo mi odpisali s diakritikou a pri zlom kodovani sa z toho mohla stat necitatelna hatlanina (evidentne im nic nehovoria standardy pre e-mailovu komunikaciu - plain text, ziadna diakritika).