asi týždeň mám Schwalbe Nobby Nic 2.1, vpredu aj vzadu. Maxxis Ignitor/Dynomite (tiež 2.1) čo som tam mal predtým boli šiřšie, balónovitejšie a pohodlnejšie ale o dosť pomalšie.
Inak dosť ludí tu má vzadu nasadené širšie plášte vzadu. Nieje lepšie dať širší plášt (pre lepšie vedenie stopy a rýchlejšie odvalovanie) dopredu a dozadu dať tenšie pneu?
pointer: co sa tyka tej sirky predneho plasta, ja som to istu dobu skusal, presiel som asi 500km (vpredu 2.3, vzadu 2.1) a nevidel som velky rozdiel. Samozrejme ze treba predny plast so spravnym smerovym dezenom, alebo teda urceny na predne koleso a nielen prehodit zo zadneho
Ale kedze mas nahon na zadne a v kopcoch je hadam trakcia velmi dolezita, ludia si davaju sirsie plaste dozadu, i ked to ma mozno vplyv minimalny
No, ja mám vpredu Continental Escape 2.1
vzadu Continental Vertical 2.3
Spokojný som hoci pripúšťam aj lepšiu voľbu.
Čo sa spomínanej trakcie a odvaľovania týka povedal by som že skôr ako šírka plášťa má vplyv hustenie. Podľa toho čo vidím u bikerov je názor na tlak v pneumatikách veľmi rozdielny. Dokonca by som povedal, že až zanedbávaný faktor. Nemám zmerané tlaky v svojich pneu, ale "bombujem" čo to znesie. Niekedy to nie je celkom dobre, čo sa týka pohodlia, ale vyhýbajú sa mi defekty a záber je perfektný.
prehustenie pneumatik tiez neni dobre - dost mozu trpiet. ked ich mas zas podhustene, taq ti sice "zozeru" viac otrasov, ale pri zabere sa ti straca v nich energia. vyhodu by to malo len ak by si mal zrychlenie ako dragstery, tam to ma svoje opodstatnenia. a k tej sirke plasta: sirsi plast ma vacsiu stycnu plochu, tym padom aj lepsiu trakciu (na drvivej vacsine povrchov) a mal by lepsie "drzat", takze podla mna nema velky vyznam davat dopredu a dozadu rozdielne sirky plastov - ved prilnavost je potrebna aj tam aj tam.
ja som teraz dostal aj s e*****m plaste specialized pro fast trak od armadilla....neskutocne rychy dezen ale dnes som na nom jazdil po vlhsom terene v lese a dost podklzava do strany ...preto zacinam uvazovat o niecom univerzalnejsom...
Tioga Factary 1,95.
Ty co jazdia Racing Ralph,ako su natom zo zivotnostou.Rozhodujem sa medzi tymito a Nobby Nic-pri nich asi tazko odhadnut zivotnost,ked je to new model.Jazdim dost asfalt.
l
ja mam original author plaste ony si davaju vyrabat su aj na cestu aj do terenu ale kamarat sa pital,, ty musis z nich mat radost ked ides po blate´´ mozno mal aj pravdu ja moc po blate nechodim iba ked sa inak neda
ja mam original author plaste ony si davaju vyrabat su aj na cestu aj do terenu ale kamarat sa pital,, ty musis z nich mat radost ked ides po blate´´ mozno mal aj pravdu ja moc po blate nechodim iba ked sa inak neda
No, ja mám vpredu Continental Escape 2.1
vzadu Continental Vertical 2.3
Spokojný som hoci pripúšťam aj lepšiu voľbu.
Čo sa spomínanej trakcie a odvaľovania týka povedal by som že skôr ako šírka plášťa má vplyv hustenie. Podľa toho čo vidím u bikerov je názor na tlak v pneumatikách veľmi rozdielny. Dokonca by som povedal, že až zanedbávaný faktor. Nemám zmerané tlaky v svojich pneu, ale "bombujem" čo to znesie. Niekedy to nie je celkom dobre, čo sa týka pohodlia, ale vyhýbajú sa mi defekty a záber je perfektný.
tiez jazdievam radsej vyssie tlaky, zaber je super, defekty obcas, skor kvoli rafikudusa uz asi moc nevladze...ale ovela lepsie sa mi jazdi s vysokymi tlakmi v gumach...
Ja jazdim Hutchinson Python Airlight 2.0 asi na 2.5 bar.
Takto "namakko" jazdim kvoli tomu, ze mam tvrdy bike. Navyse velmi natvrdo nafukane gumy nemaju optimalny grip. Defekty mam tak 3-4 do roka pri priblizne 5000km/rok, kde 60% je teren a 40% asfalt.
vcera som bol s mojimi specialized fast trakmi v bahnitejsom terene a ani si neskrtli ....su to plaste na rychle a suche cesty....preto si chcem kupit nieco univerzalnejsie....mam rad huste vzorky....a vaha aby bola tiez prijatelna....cena...do 1000 za jeden...jazdim spec epic....malo by to vydrzat v bahne, mat dobru adheziu na korenoch ale nie az tak velky valivy odpor na ceste.....prosim o radu....
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Inak dosť ludí tu má vzadu nasadené širšie plášte vzadu. Nieje lepšie dať širší plášt (pre lepšie vedenie stopy a rýchlejšie odvalovanie) dopredu a dozadu dať tenšie pneu?
kupoval som ich tu http://koloshop.cz/index.php?soucastka=21&vyrobek=2350 o dost lacnejsie ako sa daju kupit na slovensku...
Ale kedze mas nahon na zadne
vzadu Continental Vertical 2.3
Spokojný som hoci pripúšťam aj lepšiu voľbu.
Čo sa spomínanej trakcie a odvaľovania týka povedal by som že skôr ako šírka plášťa má vplyv hustenie. Podľa toho čo vidím u bikerov je názor na tlak v pneumatikách veľmi rozdielny. Dokonca by som povedal, že až zanedbávaný faktor. Nemám zmerané tlaky v svojich pneu, ale "bombujem" čo to znesie. Niekedy to nie je celkom dobre, čo sa týka pohodlia, ale vyhýbajú sa mi defekty a záber je perfektný.
btw ja - Continental Explorer 2.1 - 2-krat
a tak mi staci aj ritchey speed-max
Na Gary fishrovy Joshua F4 vpredu daco povodne, vzadu Continental Diesel 2.5, ina sleha pneu
Ty co jazdia Racing Ralph,ako su natom zo zivotnostou.Rozhodujem sa medzi tymito a Nobby Nic-pri nich asi tazko odhadnut zivotnost,ked je to new model.Jazdim dost asfalt.
l
k teme:NOKIAN NBT
vzadu Continental Vertical 2.3
Spokojný som hoci pripúšťam aj lepšiu voľbu.
Čo sa spomínanej trakcie a odvaľovania týka povedal by som že skôr ako šírka plášťa má vplyv hustenie. Podľa toho čo vidím u bikerov je názor na tlak v pneumatikách veľmi rozdielny. Dokonca by som povedal, že až zanedbávaný faktor. Nemám zmerané tlaky v svojich pneu, ale "bombujem" čo to znesie. Niekedy to nie je celkom dobre, čo sa týka pohodlia, ale vyhýbajú sa mi defekty a záber je perfektný.
tiez jazdievam radsej vyssie tlaky, zaber je super, defekty obcas, skor kvoli rafiku dusa uz asi moc nevladze...ale ovela lepsie sa mi jazdi s vysokymi tlakmi v gumach...
Takto "namakko" jazdim kvoli tomu, ze mam tvrdy bike. Navyse velmi natvrdo nafukane gumy nemaju optimalny grip. Defekty mam tak 3-4 do roka pri priblizne 5000km/rok, kde 60% je teren a 40% asfalt.
Zdar!