Lokalizácia
Formulár sa odosiela
to je nejaka závada? :lol:
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 16:35:00
00
Nie, no u zdvihu 140+ je to celkom užitočná funkcia.
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 16:48:54
00
Miro si moc náročný. Mne zas Magura maximálne vyhovuje a oproti Fox sa mi zas páči jej maslovejší chod. Chodí skoro až ku koncu zdvihu, kde Float RL mal cca 1,5cm rezervu. Určite tie prachy neľutujem.
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 16:59:10
00
To som rád. :)
Áno asi som náročný, no odtrh má citeľne vyšší ako Foxa a potom vbehne maslovo do zdvihu. To, že nemá problém ísť až k dorazu sa mne 2x nepáči. Float sa dal presvedčiť aby chodil cca 8-10mm od konca zdvihu. Ale má to aj svoje výhody. Tak nech to jazdí. ;)
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 17:02:25
00
Tie kompresie treba vseobecne akurat je**t :finger: . Nieje nad citlivu vidlu bez cocotin. Poznam viac jazdcov co to ma a po chvile hrania to vypli :D . Je to max nahranie a marketinkovy tah: no priplatte si za nieco, co posere chod, rit spravi a ajtak to nebude pouzivat. Dolezitejsia je spravna charakteristika na dane pouzitie.
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 18:41:02
00
Nesúhlasím :shake:
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 18:44:33
00
Pridávam sa. Písal som o high speed expanzíi a ak toto považujež za ... :tmi:
U každej vidlice sú dôležité aj vlastnosti tlmiča, nie len charakteristika pružiny.
A práve Fox má navrch pred všetkými v prepracovaných tlmičoch a ich funkcií.
Napr. v Duroluxe sa H S Expanzia dorobiť nedá. Ale za tie peniaze je to aj tak dobrá vidla. No nie najlepšia.
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 19:29:01
00
No jo HS expanzia aj pevne nastavena by sa mozno sikla. Ja som pisal o kompresiach.
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 20:02:23
00
O kompresiach sa tu nik nebavil. Tie má každá vidla, aj tie majú význam. Zvyčajne sú však vnútorne nastavené.
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 20:47:25
00
Tiež čosi pridám, keď ste sa tak rozbehli...
Mna by celkom zaujimalo ako si toho svojho tatosa na tej luke ukotvil, ze ti tak pekne pozuje 8)
Zobraziť komentár 22.11.2009 - 22:05:52
00
staci ak mas kamarata ktory ti bajk pri foteni podrzi v spravnej chvili pusti a ty ho hned odfotis
Zobraziť komentár 23.11.2009 - 06:49:34
00
Netreba ani kamaráta, stačí len dobre zamaskovať papek ;)
Zobraziť komentár 23.11.2009 - 07:31:34
00
pekné, pekné :clap: ... tak nech slúži.
Zobraziť komentár 23.11.2009 - 07:40:29
00
Tie kompresie treba vseobecne akurat je**t :finger: . Nieje nad citlivu vidlu bez cocotin. Poznam viac jazdcov co to ma a po chvile hrania to vypli :D . Je to max nahranie a marketinkovy tah: no priplatte si za nieco, co posere chod, rit spravi a ajtak to nebude pouzivat. Dolezitejsia je spravna charakteristika na dane pouzitie.

a to rpesne hovrim kamosovi,ktory si vidlu chce kupit uz x tyzdnov a furt tiesi tie kompresie :fubar: :fubar: :fubar:
Zobraziť komentár 23.11.2009 - 09:21:51
00
To som rád. :)
Áno asi som náročný, no odtrh má citeľne vyšší ako Foxa a potom vbehne maslovo do zdvihu. To, že nemá problém ísť až k dorazu sa mne 2x nepáči. Float sa dal presvedčiť aby chodil cca 8-10mm od konca zdvihu. Ale má to aj svoje výhody. Tak nech to jazdí. ;)

Ako si ju presvedčil?!?
Len zopakujem: vlastnim Fox 32 Float RL 140 a pri tlaku cca 70 psi (kvoli SAG-u) mi pri mojej váhe 80kg ,,zastaví" cca 25-20mm od dorazu...
Zobraziť komentár 23.11.2009 - 13:33:19
00
keyboard_arrow_up