Lokalizácia
Formulár sa odosiela
No uvidím čo to dá, snáď to túto sezónu vydrží :D
Zobraziť komentár 04.02.2010 - 22:30:04
00
ironiou je ta varovna nalepka pod presmykacom
Zobraziť komentár 04.02.2010 - 22:32:10
00
No uvidím čo to dá, snáď to túto sezónu vydrží :D
To neriskuj to treba opravit. A pre ostanych utahovacie momenty : http://www.bajk.cz/web/data/clanek.asp?id_clanek=37
Zobraziť komentár 04.02.2010 - 22:37:50
00
no tá tam je :headbang: ale čo už , a čo má to bude stáť zhruba aspoň ? lebo takýchto vecí mám na ráme viac ale to je od kameňov :( a na reklamačke mi to neuznali :(
Zobraziť komentár 04.02.2010 - 22:39:23
00
čo to máš prehoha za novodurový rám keď máš viacej takýchto veci od kameňov?
Zobraziť komentár 04.02.2010 - 22:40:49
00
Neviem prečo to mám to sú len také preliačeniný, viem že jedná z nich teda ta najväčšia sa mi stala pri zjazde asi 55km/h a niejak mi tam vletel šuter, poriadna šupa a nič som nevidel až keď som ho doma čistil tak som si to šimol. A rám mám merida carbon team(2005) :) som síce ľahký ale nešetrím ho :lol:
Zobraziť komentár 04.02.2010 - 22:48:03
01
podlep spodnu ramovu trubku priesvitnou foliou. Aspon co to zachyti.
Zobraziť komentár 04.02.2010 - 22:49:23
00
Ohladom opravy ramu skus oslovit matta http://www.spanie.sk/pells/web.php?page=009
Zobraziť komentár 04.02.2010 - 22:49:43
00
Okej ďakujem :)
Zobraziť komentár 04.02.2010 - 22:55:38
00
Sa to tu pekne rozbehlo. A to keď som pátral po uťahovacom momente prešmyku na konkrétnu značku karbónu minulý rok, tak ma zopár jednotlivcov sprdlo, že to beriem veľmi vážne. Toto tu popísané nado mnou beriem ako "zadosť učinenie" a výstrahu nielen pri karbóne. hehe
Podobný pozor si treba dávať aj na objímku sedlovky pri carbóne. Doporučovaný uťahovací moment býva zvyčajne nižší a styk eloxu sedlovky z rám. trubkou spôsobuje zasúvanie sedlovky čo neznamená automaticky "prešvyhnúť" utiahnutie ale znamená použiť montážny spray na karbónové rámy, poprípade isté lepidlá. hehe
Zobraziť komentár 05.02.2010 - 09:57:33
00
preto kabon nevozim. :)
Ale nie, na karbonve komponenty treba naozaj velky pozor a utahovat s citom. To co sem picnul elfsix je naozaj uz dost. Toto sa mi stat na novom rame, tak asi na mieste zinfarktujem...
Uz som to sice pisal do ineho vlakna, ale...Na novom rame mam mat Ti skrutky na oskach utiahnute az na 21,4 Nm. Neviem si dost dobre predstavit utahovat to rukou, len tak baj ocko.
Zobraziť komentár 05.02.2010 - 10:07:05
00
elsfix, co si sa bal ze ti ten presmyk cestou odpadne a dotahovat si ho chcel dovtedy kym sa nezacne cez strukturu novoduru tlacit aj vazelina zo stredoveho? :tmi:
Zobraziť komentár 05.02.2010 - 11:35:08
00
Nebál len som to chcel mať poriadne a to ťaháš a vždy to ide tak ľahko, čo už no...
Zobraziť komentár 05.02.2010 - 12:03:19
00
Nasiel som rozsahovo zaujimavy momentak.
Zrejme ho vezmem:
http://www.bmshop.eu/autodoplnky/klic-momentovy-utahovaci-moment-v-rozsahu-10-210-nm-alpin/
Mozno niekoho inspirujem. Urcite nebude presny ako tie co maju male rozsahy 5-25 Nm. Ale aspon ich nebudem musiet mat viac (auto/bike).
Zobraziť komentár 06.02.2010 - 07:09:20
00
nechcem vrtat, ale rozsah 10-210 Nm ti je k comu? Vacsina skrutkovych spojov na biku je prave do 10 Nm (predstavec, presmyk, prehadz., objimky na rajdach, sedlovke...)
Zobraziť komentár 06.02.2010 - 08:47:11
00
keyboard_arrow_up