Kategórie
Bike-techGaléria našich bajkov # MTB # horský bicykel # výmena dielov # upgrade # skúsenosti # diskusia # technické otázky
Akcia -26% Rock Machine Blizz TRL 40-29 LTD bicykel, matte khaki/neon orange/black
od 919 €
-26%
MOC 1 389 €
-25% Rock Machine Catherine 40-29 dámsky bicykel, ružová/červená
779 €
-25%
MOC 1 059 €
savings CTM CHARISMA 1.0 27.5 dámsky bicykel, biela perleť/mint
289 €
savings
MOC 459 €
Výpredaj -26% Orbea OIZ H10 29 bicykel, apricot orange/limestone beige
2 749 €
-26%
MOC 3 699 €
Výpredaj savings CTM SCROLL Pro 29 bicykel, strieborná/čierna
2 599 €
savings
MOC 3 899 €
Akcia -23% Rock Machine Blizzard 90-297 RZ bicykel, strieborná/čierna/zelená
od 2 949 €
-23%
MOC 4 299 €
Výpredaj -42% Mondraker F-Podium Carbon DC (SPE) 29 bicykel, carbon/cherry red
2 999 €
-42%
MOC 5 199 €
Akcia -23% Superior XF 999 TR 29 bicykel, matte black/olive metallic
od 3 549 €
-23%
MOC 5 299 €
Výpredaj -12% Cannondale Scalpel Carbon SE 2 29 bicykel, fluo žltá
3 549 €
-12%
MOC 5 099 €
kkk55: Ked vymenis gripy za cierne ako pises, tak to bude lepsie. Mne tam velmi nesedia ani tie biele Magury, ale inak pekny bajk.
Vidla, kľuky, sedlo, gripy sú čierne. Zdvih 140 (vidla 110-140).
V tejto konfigurácii (s plnou kapsičkou, teleskopom) to váži 12,9 kg
Na niektoré výjazdy sa teleskop hodí. Mám aj druhú sedlovku so sedlom a mením podľa potreby. Kapsičku s náradím treba!
To čierne je zadné svetlo (blikačka). Svieti dobre.
Co sa toho Pivotu tyka - jednoznacne paradny.
Posledna reakcia (mimo faktickych otazok). Vyber bol obmedzeny na DW link (co povazujem za najlepsi sucasny system odpuzenia, IMHO) a v karbone (kvoli hmotnosti), teda bud Ibis alebo Pivot. Mojo sa mi stale paci a bude pacit (koniec koncov, som jeho protagonista na Slovensku
Peto neda mi, musim rypnut
Fotene narychlo doma bez akehokolvek nastavovania. Farbu nerieste, lebo tento model 10 sa v inej nerobi. Vybava je SRAM X9 (2x10), vidla RS SID (120 mm), bizuteria RITCHEY WCS carbon, sedadlo Selle Italia SLR, kolesa DT Swiss XR10, brzdy AVID Elixir 9RS. Dufam, ze prechod z GT Force nebude tak dramaticky. Vecsina z vas prechadza na vyssie zdvihy a ja idem zo 150 na 120 mm. K biku som dostal UST ventily a pasky do kolies pre pripad prerobenia na UST.
daj vediet dojmy z jazdy v porovnani s gt force.
Len fakticky: Maestro = kopia DW link 1. generacie (podla Dave Weagla), VPP sa sprava inak, ako DW link (viac sa zatvara pri slapani, aj po nerovnostiach), a udrzbu na SC uz by som viac po skusenostiach robit nechcel, SC vypadol z hry (mozno to uz teraz vyriesili lepsie, neviem). Koniec koncov Dijck po skusenostiach s VPP (SC, Intense) skoncil u DW linku. Giant robi podla mojho nazoru dobre biky, ale to je zas prilis masovka, o fajkovito poprehybanych trubkach nehovoriac (ak teda sa ma brat do uvahy aj esteticke hladisko). Urcite existuju aj ine prespekulovane systemy odpruzenia, ale tie sa skor najdu u enduro/freeride a DH.
daj vediet dojmy z jazdy v porovnani s gt force.
Ale ja mam SPARK. Scale je HT.
jasne myslela som spark.
...aj farba a zladenie za "JEDNA"
Inak nechapem, preco nemohli zachovat nezalomenu sedlovu ruru, ale aj tak vyzera tento novy typ ramu podstatne lepsie ako povodny (vela robi väcsi sloping dorovnavajuci sklon zadnych vzpier a inak umiestnene vahadlo).