Lokalizácia
Formulár sa odosiela
No keby som tam mal to kolecko tak sa nepytam ako nastavit :) kolecko neni a je to len fox float :) bez R :D asi nejaky zaklad .... mam ho od kedy som kupil ram (jazdenku)


Naposledy upravil kenty dňa 13.05.2013 - 14:11:09, celkovo upravené 2 krát.

Zobraziť komentár 13.05.2013 - 13:24:36
00
Tak s týmto som sa ešte nestretol. Zrejme však aj také existujú.

Ak máš toto, tak tam naozaj žiaľ nič nie je. Ale načo také vôbec vyrábajú? :o

gp1.pinkbike.org
Zobraziť komentár 13.05.2013 - 13:43:51
00
Ja neviem preco to vyrabaju ... povodne keby sa dalo nieco nastavit tak by som neriesil kupu R-ka .... propedal nepotrebujem len ten rebound mi chyba...
Zobraziť komentár 13.05.2013 - 13:45:30
00
Žeby jedna z foriem ako prinútiť ľudí, ktorí ešte neprepadli nákupnému idiotizmu nakupovať viac? ;-)
Zobraziť komentár 13.05.2013 - 14:06:06
00
Tak s týmto som sa ešte nestretol. Zrejme však aj také existujú.

Ak máš toto, tak tam naozaj žiaľ nič nie je. Ale načo také vôbec vyrábajú? :o

... a este aj s nalepkou FLOAT R :) ...
Miro, a keby (si mu) tam dal olej s viskozitou o chlp vyssou, ako povodny?
Zobraziť komentár 13.05.2013 - 14:17:17
00
Teoreticky by to šlo. Ešte by bola verzia, nejako zmenšiť odskokový otvor, no nie som si istý ako to je riešené u tohoto tlmiča.
Zobraziť komentár 13.05.2013 - 15:35:21
00
Otvory sa lahko zvacsuju, ale ovela horsie zmensuju :)
Zobraziť komentár 13.05.2013 - 16:02:34
00
:D Najlepsia verzia by bola kupit novy :D
Zobraziť komentár 13.05.2013 - 16:21:08
00
Tak to musi vediet v prvom rade investor :)
Zobraziť komentár 13.05.2013 - 19:33:29
00
Tak ked sa neda nastavit tak co uz trocha pojazdim este na tomto a potom si kupim novy :D teraz ale idu trosku investicie do auta :D
Zobraziť komentár 13.05.2013 - 19:42:18
00
ahoj, mas zrejme OEM model bez nastavenia reboundu. v zasade nieje problem. riesenie je ad1. viskozita oleja, ad.2 odlatit shim stack (ano ma ho) .. variant 2. je vacsinou pokus - omyl... cize otvorit, zlozit, otvorit, zlozit.. pevne nervy! ride on!
Zobraziť komentár 14.05.2013 - 22:27:57
00
Trochu tuto temu ozivim.

Stretol sa niekto s tym ze Fox Float CTD tlmic vydava na zaciatku zdvihu pri stalceni taky sicavy/vrzgavy zvuk? Hlbsie vo zdvihu uz to nerobi. Len hore pri ceste tam aj spat. Tiez v mieste kde to vydava ten zvuk citit akoby taky "hrbcek". Je to 2013 Fox Float CTD s boost valve (performance series). Robi to od novty, odjazdenych ma len 7 hodin.

Video (sorry za kvalitu, moc svetla uz doma nemam a je to robene mobilom, ale pocut to OK):
http://www.youtube.com/watch?v=X2WabSbsxbQ

A tiez by ma zaujimalo, kde kupujete bezny servisny material na ten "30 hodinovy" servis. t.j. olej, a tu sadu tesniacich kruzkov (jak pre tlmic, tak pre vidlu). Lebo mam pocit, ze u nas to ziadny eshop nepredava. A posielat vidlu aj tlmic kazdych "30 hodin" niekam na servis mi pride absurdne.
Zobraziť komentár 02.07.2013 - 21:31:12
00
Ferisko - mne robí to isté a čo som čítal, tak je tento float niečo hlučnejší. :) Každopádne to robí od novoty a žiaden problém som nezaznamenal vo funkčnosti. ;)
Zobraziť komentár 02.07.2013 - 22:04:07
01
Ten zvuk mi robi aj RP23 boost valve a je to zrejme normalne (moze sa vyjadrit Lapierre). Tesniace kruzky nie je treba menit kazdych 30 hodin, ale odhadujem raz za 2 - 3 roky (podla poctu km a prostredia). U vidlice doporucujem kazdych 1000 km skontrolovat/doplnit mazaci olej (10ml) vo vzduchovej nohe u FIT patrony - z vlastnej skusenosti nova vidlica bola sucha, rovnako tak po 1000 km. Tlmicova noha (30 ml) je v podstate OK, myslim, ze bude stacit raz za rok. Tlmic staci otvorit a premazat tiez raz za rok. Do tlmica je najlepsie pouzit Fox Fluid (kedysi som ho kupil v CRC), do vidlice 10 wt tlmicovy olej (Castrol, Silkolene, ... - predajne pre krosove motorky a pod.). Vzduchova komora (pozitivna aj negativna) by sa tiez mala mazat Fox Fluidom (staci raz rocne), ak sa neda zohnat Fox Fluid, pomoze Sram Red Rum (ten je zohnatelny).
Zobraziť komentár 02.07.2013 - 22:10:53
00
Dik za info.

Netvrdim, ze treba menit tesniace kruzky kazdych 30 hodin, ale odporuca sa ich pri tom vzdy skontrolovat a ak uz nie su OK tak vymenit (a tie penove vzdy riadne napustit tym 10wt olejom). Do mojej vidly by malo ist po 30ml 10wt oleja do kazdej nohy. Co sa tlmica tyka, tak ten air seal kit obsahuje aj malu tubu float fluid. Rocne (100 hodinove) servisy doma riesit asi nebudem. Nemam problem raz do roka mimo sezonu vzdy poslat vidlu aj tlmic niekde (Slovkolex?) nech ich daju do kopy.

Mne je len divne, ze neviem nikde u nas najst na predaj tieto zakladne foxacke servisne diely:
http://www.mojostore.co.uk/acatalog/Seals---Maintenance-Kits.html
http://www.mojostore.co.uk/acatalog/Seal_Kits.html
Zobraziť komentár 02.07.2013 - 22:40:12
00
keyboard_arrow_up