Určite veľa ľudí rozmýšľa pri kúpe nejakého komponentu na svoj bicykel, či to bude vec nová, z obchodu, alebo niečo z druhej ruky. Ako začínajúci biker som sa rozhodol pre druhú možnosť. Mám staršiu Meridu s pôvodnými brzdami a tak som pri hľadaní nejakých schopných véčok zablúdil na toto fórum. Nakukol som do sekcie Bazár. Zaujal ma inzerát používateľa 23jump s emailovou adresou [email protected]. Ponúkal Avid Single Digit 7. Čo to som si o týchto brzdách zistil, aj kamaráti mi ich odoporučili zobrať. Tak som sa dotyčnému ozval. Bola sobota, sľúbil, že začiatkom týždňa mi brzdy pošle. Nasledujúci piatok som mu zavolal pre overenie, či mi ich poslal. Tvrdil, že brzdy sú poslané, treba len čakať. Nádejal som sa, že zásielka je už na našej pošte a oznámenie o nej sa len niekde zapatrošilo, tak som od neho chcel podacie číslo. Bez neho by mi teta za priehradkou nepovedala, či sú už brzdy tam. Tvrdil, že lístok stratil. Tak som čakal. Čakal a čakal. Pokúšal som sa mu dovolať, sms-kovať, nereagoval. Neviem, čo si mám o takomto človeku pomyslieť.
Nič sa nedá robiť, musím sa poohliadnuť po iných brzdách...
ľudí kt. TU stoja o euro...
Ponúkneš sumu za dobierku, ani nevieš či je správna. Keby si nebol lajdák, mohol si si to pozrieť na posta.sk. Trvá to tri minúty a nemusíš chodiť 5 km. Internet očividne máš...
-a to som mu napísal že,ak si nepreberie zasielku tak mu spravím meno,ako krásne si preberá zasielky
ale?! p.o.b.a.v.i.l.o
http://tandt.posta.sk/zasielky/RP469114785SK
tam pekne pobudli tri tyzdne a potom nam ich vratili. samozrejme musel som na poste platit este aj doplatne za vratenie zasielky. a toto nie je ojedinely pripad ako sa zakaznici v dnesnej dobe "spravaju". keby mal aspon tolko slusnosti ze to da vratit obratom naspat aby sme tovar mohli ponuknut a predat pripadne inemu zaujemcovi.
---
dalsi si objedna tovar s platbou vopred prevodom na ucet. zaslem mu udaje k platbe a tovar tak je vlastne rezervovany a nemozem ho ponuknut/predat inemu. platba stale nechodi. poslem este raz mailom udaje k platbe a platba stale nikde. po 10dnoch poslem mail s udajmi k platbe a so ziadostou aby mi zakaznik pripadne oznamil ak o dany tovar nema zaujem. po dvoch dnoch mi pride vycerpavajuca odpoved v dvoch slovach "objednavku vystornujte"...ani bu, ani mu
---
atd atd atd...
---
ale co uz, idu sviatky, beriem to uz vsetko radsej s nadhladom. aj tak mi nic ine nezostava
Nejaky blacklist nemas urobeny? Minimalne by som si znacil uzivatelov, ktori nepreberaju zasielky a zvazoval potom, ci im dalsiu objednavku vobec poslem.
Ked ta uz citujem, tak mi neda nespytat sa na objednavku SC13090922, ktora caka na tovar uz od septembra
-a to som mu napísal že,ak si nepreberie zasielku tak mu spravím meno,ako krásne si preberá zasielky
ale?! p.o.b.a.v.i.l.o
Ak by ho naozaj aj podal tak toto skonci na Topkach, Aktualitach a podobnych portaloch ako zabavny pripad kde sa za idu ludia sudit za jedno euro
Keď neviem, tak sa spýtam a keď ani potom neviem, tak neponúkam z brucha 1,50 Eur poštovné.
Lebo niekde (podací lístok) musíš zadať, že ide o dobierku, a či chceš prachy na účet alebo na adresu. Pri obyčajnom liste to môžeš napísať tak do vzduchu alebo prstom do prachu na pulte pri poštovej priehradke...
Čo sa pamätám, tak my sme sa o podacích lístkoch učili ešte na základnej škole a to už je nejaký ten piatok.
Fabian,skus sa nachvilu v zivote zastavit a porozmyslat ci tvoj zivotny postoj je spravny. Sice si tu vsimam na fore ze chces vystupovat ako zasadovy clovek, ale podla mna si skor velmi konfliktny, co ti v zivote moc nepomoze.
konkretne: v piatok (6.12.) som poslal, v pondelok si dobierku prevzal, vo stvrtok boli na ucte