Lokalizácia
Formulár sa odosiela
No tiez som nad tym rozmyslal, ale je to nepohodlne. Ked mas mat cely den 4,5kg plus 3kg veci v ruksaku, to uz je dobry zaberak na chrbat.

Naiel som 3kg celkom peknu baterku, da sa prerobit na 48V 13S3P, to na vyjazdy do 40km by malo stacit. Ak potrebujes dlhsi vyjazd, das zaloznu batt do ruksaku.

http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1-Akumulatory-pro-elektrokola/0/5/519-Akumulator-Li-ion-LG-36V-11-4Ah-Downtube-2015-2A-nabijecka
Zobraziť komentár 11.08.2015 - 11:49:47
00
No tiez som nad tym rozmyslal, ale je to nepohodlne. Ked mas mat cely den 4,5kg plus 3kg veci v ruksaku, to uz je dobry zaberak na chrbat.

Naiel som 3kg celkom peknu baterku, da sa prerobit na 48V 13S3P, to na vyjazdy do 40km by malo stacit. Ak potrebujes dlhsi vyjazd, das zaloznu batt do ruksaku.

http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1-Akumulatory-pro-elektrokola/0/5/519-Akumulator-Li-ion-LG-36V-11-4Ah-Downtube-2015-2A-nabijecka


To ano, aku treba dimenzovat k pohonu. Ja by som ten akumulator odpalil po prvej jazde , alebo by som musel omedzovat motor na 1/3 vykonu a to je nemudre!
Poriadne pozri akumulatory a aj nabijacky LiPOL nieje to pre kazdeho / neviem ako si na tom technicky a kutilsky/ ale malicky a lahky clanok dokaze zo seba vydat 75C niektore az 120C
napr http://www.peckamodel.cz/produkt/rc-modely-a-prislusenstvi/akumulatory/aku-li-poly/softcase/od-6001mah/6s/ta-25c-10000-6s1p-gens-ace-lipo-tattu-serie-6s-10000-mah-25c to je standardne 250A max pr odber 50C to je 500A . Vaha 1.5kg treba ti dve a to mas 44.4V takze 48V motor pojde v pohode lebo LiPOL ky su tvrde....LiIONky pod zatazou vedia klesnut z plne nabiteho stvu to je pri 48V niekde okolo 51V na 37 aj menej.....ked jej prikurim. Ale drzi :-) Celkovo o motoroch a akumulatoroch je hotova veda. ALE. Modely lietadiel , vrtulnikov atd su tak drahe a tak axtremne narocne na odber ze LiPOL ky su sledovane neskutocne a modelari maju vela , vela skusenosti. Je pravda ze poteba e-biku a modelara je ina.....noo posud a uvidis.
Ja osobne pri beznych vyjazdoch do 60km a ked sa neponahlam jednoducho pohodicka viac ako 4Ah nezpotrebujem. Zvadsa 11Ah mi zostava.
EDIT: v cine sa to da kupit vsetko za polovicnu cenu mozno aj menej....len je problem so zasielkou / rozumej colnica/
Tu mam inak popisane coto..dake postrehy tak ak chces tak pocitaj ...http://faix.support/e-bike
Zobraziť komentár 11.08.2015 - 12:29:52
00
Jo, poznam lipolky, som bol prekvapeny, ake prudy si cucaju tie modelarske male motorceky. Kamos co nataca s dronmi, mi hovoril, ze tie vacsie cucaju 2kW iba hed hooveruju!

No potom ale zbytocne tahas taku velku baterku so sebou. Jo na tvoj vykon potrebujes lipol, alebo aspon 7P liion.
Zobraziť komentár 11.08.2015 - 13:06:12
00
spominalo sa tu ako je problem prenasat ebike a vynasat na chrbte. tuto vahu by zavidel aj biobajker a pritom je to uz riadna "starina" :)
https://www.electricbike.com/lightest-bike/
www.electricbike.com
Zobraziť komentár 11.08.2015 - 14:56:13
00
Len s týmto bikom by ma teda asi nebavilo jazdiť v teréne kde treba sem tam aj nosiť :D
Zobraziť komentár 11.08.2015 - 15:00:12
04
Jo, dedek sa chcel dostat do guinessovej. ;)) Len tam bude mala batt a maly vykon. Do drsnejsieho terenu uz potrebujes trvalych 500W.
Zobraziť komentár 11.08.2015 - 15:40:56
00
SFSF , ozaj, prvu baterku som mal z ciny, je tam problem s posielanim lietadlom, su na to smernice. Samozrejme, ze cinanci to maju na ich colnici vybavene(daju fejk nalepku, akoze ma batt malu kapacitu a to sa da este posielat letecky), u nas s tym nemali problem pri vydaji, kedze to neni na
komercne ucely. Ale sranda by bola, keby vzblkli tie batt na palube. ;)

Jo, vybijacie prudy liPoliek su uplne inde, ale nemaju taku kapacitu na kg, ako liIonky.

Cekni toto, 2x500kW a plno lipoliek. Uz sa tesim na tu dobu, ked aj sportaky budu na batterky. V jednoduchosti je krasa, proste jeden motor cez jednostupnovu prevodovku a je to. Iba brzdovy system este chvilu vydrzi, ale aj to daju o casom niejake brake by wire.
http://youtu.be/nMjsAMlXGBI
Zobraziť komentár 11.08.2015 - 15:55:50
00
http://www.mtb-news.de/news/2015/08/11/exklusiv-bionicon-e-ram-erster-test-des-nachruestbaren-e-motor-kickstarter/
Zobraziť komentár 13.08.2015 - 09:42:38
00
Tak toto uz vyzera velmi zaujimavo :clap:
Zobraziť komentár 13.08.2015 - 09:46:12
00
To uz vypada lepsie ako tie termosky Co teraz montuju na ram
Zobraziť komentár 13.08.2015 - 11:25:49
00
Super, ze to je lahke. Len sa mi zda, ze to dost lavy pedal vysunie. Ta baterka je nejaka slaba.

No asi sa im nepodari vyzbierat prachy, hlavne ze na somariny ludia prispeju. Vid hlupa mikina s mrte vreckami, vyzbierala uz 4,7M USD, alebo vcelin vyse 6M!
Zobraziť komentár 13.08.2015 - 12:30:06
00
tak veru ....v e-pohonoch je taky isty "bordel" ako napriklad v predaji aut, alebo chladniciek, pocitacov, televizorov a ine....ktora chladnicka je lepsia? 120l ? 200? s jednym kompresorom? absobcna? vstavana? s mrazakom? energericka trieda A alebo AAA+++ :-) /marketingovy tah?/ no ...100 ludi 100 chuti
Tak aj pri motoroch...HUB? prevodovany? priamy? aky výkon? stredovy? predny ? zadny? oba? aka baterka? kde ju umiestnit? atd......Kazdy nakoniec urobi ako uzna za vhodne....
Nieje jednoznacna odpoved!
Zobraziť komentár 14.08.2015 - 18:30:25
01
Tak ako nie je jednoznacna odpoved ci je e-bike rehabilitacna pomocka alebo.........???????
Zobraziť komentár 14.08.2015 - 18:36:16
00
Je to pomôcka, neviem síce, či rehabilitačná, ale určite neničí kĺby !!!!!!!!!!!!!
Zobraziť komentár 14.08.2015 - 18:39:41
00
Mne pohyb na bicykli funkcnost klbov zlepsi. A aj po zlomenine steh. kosti som skor jazdil na biku ako chodil bez barle.
Ale kazdemu podla chuti.........
Zobraziť komentár 14.08.2015 - 18:50:04
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle / Horské)
keyboard_arrow_up