Skúšal som pogooglit ale moc som toho nenašiel, tak sa trosku zaujímam o to
Vďaka za každú odpoved.
Co sa tyka zaskolenia do servisu bicykla - tak tam uz to je o dost zlozitejsie. Ide o to co chces dosiahnut. Naucit sa servisovat svoj bicykel alebo chces vediet robit servis celkovo na akomkolvek bajku. Na tu prvu moznost ti mozno bude stacit ta Turbiho ponuka aj ked trochu pochybujem ze sa to da stihnut za dva dni aj s nejakym overenim si znalosti. Ak sa ale chces venovat servisu celkovo, tak tam je to dlhodoby nikdy nekonciaci proces. Mam uz zasebou aj par zaskoleni "profi" mechanikov co robia v shopoch a dost zalezi na tom ci uz nieco vies alebo nie a tiez od tvojej zrucnosti. Treba si tiez uvedomit ze ked servisujes bajk niekomu inemu platia tam ine pravidla ako ked robis bajk sebe - co tiez chvilu trva kym si to osvojis. A takto mozem pisat naozaj dlho dalsie a dalsie veci
Ja ucim veci z opacnej strany, vysvetlim a ukazem na akom principe komponent funguje (co zaberie viac casu ako mechanicky naucit jednu operaciu) ale ked to clovek pochopi tak potom mu uz je jedno aky ma napriklad salter - ci sram, shimano, cestny, horsky. Proste vie ako to funguje, resp. vie co dosiahne tym ked potoci nejakym srobikom a snazi sa dalej uz len pomocou svojej sikovnosti dostat komponent do ziaduceho stavu.
No a posledna vec co sa tyka videa na YT. Asi kazdy servisak zaziva to ze zakaznik za nim pride s kusom bicykla v ruke a druhy kus(y) ma v igelitke - pretoze sice pozeral video na YT ale nejak sa mu to nedari zlozit... Zazil som takto vycvakane "bowdeny" elektrickeho XTcka a ine smakociny....
PS: nepracujem v ziadnom bicyklovom obchode/servise , je to len moje hobby.....