Opica a banany. Podla mna premiovu znacku robi premiovou urcita exkluzivita, ktora je vytvorena cenou, regionalnou dostupnostou, imidzom znacky.... (kazdy si moze doplnit kriteria pre svoju premiovu znacku). S tym mozu byt spojene rozne vyhody (zvycajne pre prveho majitela) napr. predlzena zaruka, crash replacement a pod. Ale su s tym spojene aj nevyhody, ci uz financne (cena ND) a/alebo casove, ked musis zdlhavo riesit a zhanat ND. Toto by si mal kazdy, kto sa rozhodne pre premiovu znacku zvazit. To su banany, ktorymi treba krmit premiovu opicu.
To co sa stalo
miidlo je nemile, ale zaroven aj nestandardne. Standardny postup by bol riesit prasklinu s clovekom, od ktoreho
bike kupil, co by bolo asi na dlhe lakte, podla toho, ako ma postavenu kupnu zmluvu. Ak sa to uz riesilo cez dovozcu, mal zobrat novu zadnu stavbu. Vsetko ostatne uz nesie rizika a nie je podlozene nicim, na zaklade coho by mohol cokolvek reklamovat.
Co sa tyka predajcu, ten je v pripade reklamacie len sprostredkovatelom medzi zakaznikom a vyrobcom. Ak by chcel ustretovo riesit vyrobcom neuznanu reklamaciu, riesil by to z vlastneho zisku.
buko1 predpokladam, ze ty by si to pre zakaznika, ktory ti nepriniesol ani cent riesil z vlastnych penazi.
Ked sa to tak vezme, Dlouhan za svoju snahu pomoct, ktoru ale nezvladol, vysiel na zobrotu. Na jeho mieste by som postupoval cisto v medziach zarucnych podmienok Ibisu.