Výsledok:
brzdy v predajni vymenené za nové. Predavač priznal, že brzdy (bez mena) montované sériovo boli chybné. Mali na nich viacej sťažnosti.
Skúsenosť: Keď sme kupovali bicykel, pýtal som sa na brzdy. Brzdy vyzerali ako Shimano, no nemali žiadne logo. Predavač tvrdil, že sú Shimano, ale že tam nie je logo. Bolo to v čase nedostupnosti komponentov.
Otázka: Prečo takto zavádzajú zákazníkov? Odpoveď nech si každý dá sám.
P.S. Reklamovali sme aj
stredové zloženie. Pukanie. Zaujímavé je to, že toto neuznali ako reklamáciu, ale zvalili to na spotrebný materiál (opotrebovanie), a že to nepodlieha záruke. Môj názor je, že aj to mali riešiť v rámci záruky, resp. reklamácie. Stredové zloženie priradiť k napr. plášťom, brz. platničkám, na zamyslenie. Vymenené za poplatok za kvalitnejšie Shimano. Takéto nepodarky ba som čakal u bicykla kúpeného v hypermarkete pred 20 rokmi, nie v špecializovanej predajni.