Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Foto celého biku som myslel :)
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 15:08:57
00
Heh normalne nieje keď tlmič púšťa olej.. tak ako vidlica predsa nie??
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 16:08:15
00
nezrovnavaj vidlicu a tlmic, ktory pracuje s nasobne vyssim tlakom, navyse guferom nadol.. Ak je tam viac oleja tak ho vytlaci, vo vidlici to naopak urobi tvrdy doraz :)
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 16:12:00
04
jaaaj to vyzeralo že ob je naopak :D sorry preklep :-)
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 16:59:35
00
Nemyslim si ze to bol preklep.Hras sa na mudreho a nemas ani sajnu o com tocis.Nehovorim,ze som majster sveta,ale prekukol som Ta uz davno! ;-)
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 17:15:24
09
keď si myslíš
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 17:25:46
00
Od kedy ho mam, tak viac jazdim ako fotim , takze len tu profilovku mam zatial☺ ...chalani dik za rady, ked ste sa zhodli ze je to normalne tak mozem s kludom jazdit dalej
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 19:15:25
00
Čaute, kúpil som nový bajk a podľa toho čo hovoril predchádzajúci majiteľ, tak na ňom ešte nebol robený servis. Jazdený bol dva roky, tipujem cca okolo 1000km. Vidlica je fox float 32 ctd evo a tlmič fox float nude. Vidlicu by som chcel určite rozobrať a skontrolovať olej vo vonkajších nohách a tiež vo vzduchovej komore.
Rozmýšlam ešte, či by som mal otvoriť aj tlmič a skontrolovať či je tam tá foxácka vazelína. Len tlmič som ešte nikdy nerozoberal, tak neviem či sa mám do toho pustiť. Čo by ste mi poradili, má to význam?

Myslím, že v RS občas zabúdajú dávať olej, stáva sa to aj pri foxe?
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 20:08:24
00
po dvoch rokoch by som urcite otvoril aj tlmic.. premazat a skontrolovat tesnenia.. ale ked si to nikdy nerobil tak by som to asi dal urobit niekomu kto sa tomu rozumie :)
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 20:50:58
00
K tomu tlmiču vyššie, môže zostávať olejový film - je to z oleja/vazelíny čo maže hlavné tesnenia vo vzduchovej komore. Olej v tlmení oddeľuje od komory ešte jedno tesnenie, prípadné úniky, by sa prejavili aj na chode tlmenia.

erikmir - ako píše dobi ...vidlicu by som po 2r určite rozobral a vymenil olej, tlmič aspoň vzduchovú komoru, ak nie je problém s tlmením.
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 21:37:05
00
Dík za reakcie, tlmenie ešte vyskúšam, keďže páčka twinlock bola zaseknutá v otvorenej polohe, tak som nejak nemal možnosť testovať.. Vo vidlici treba vymeniť aj tlmiaci olej, či stačí len to čo som napísal hore?
Potom s tým tlmičom, keď budem čistiť, len tú vzduchovú časť, tak to by som aj hádam mohol zvládnuť, fox má celkom dobré videá na servis a čo som pozeral, tak to nevyzeralo nejak extra náročne. Je niečo, na čo by som si mal pri tom dávať obvzlášť pozor?
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 22:22:55
00
Vo vidlici určite aspoň ten mazací olej, ak sa neodvážiš do tlmenia, tak by sa bez jeho výmeny nemalo vidlici nič stať. :)
No a tlmič .. tak hlavne postupuj podľa návodov a nepožívaj hrubé násilie, kladivo ani hasák/kliešte a malo by to dopadnúť dobre.
Zobraziť komentár 21.02.2016 - 22:25:17
00
chalani potreboval by som tuto patronu talas 32mm na 150-120 zdvih (ak by mal niekto na predaj tak odkupim nemusi to byt talas ) pozeral som aj slovkolex a nic som tam nenasiel neviete kde sa to da zohnat lebo sa mi podarilo zlomit skrutku zospodu pri udrzbe :(
vdaka

Prílohy:

DSC_0905_560c314f4507d.jpg
DSC_0905_560c314f4507d.jpg 138.9 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 21.02.2016 - 23:18:20
00
Opraviť sa to nedá ? Nový závit ?
Zobraziť komentár 22.02.2016 - 00:09:20
00
jedine zvyrit ale to by nebolo jednak presne a bolo by to uz oslabene mne sa to zlomilo ako zacina zavit cize patronu nezaskrutkojem ani na jeden zavit
Zobraziť komentár 22.02.2016 - 07:23:56
00
keyboard_arrow_up