Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Keď dôjdem s bikom domov tak sa to za pár minút napraví. No nie do pôvodného stavu. Páčka na ovládanie už je trochu zatlačena a musím pootocit koleckom a pridať jej speed ...tým ju nastavím tak aby to bolo ako hneď po odvzdusneni. Tak urobím Max 3 výjazdy s týmto postupom v zime a speed je na maxime a skončil som. Musím odvzdusnovat znova
Zobraziť komentár 27.01.2017 - 12:06:26
00
1.Skontroluj tlak v sedlovke (250PSI)
2.Odvzdusni ovladanie podla navodu na ich stranke

pojde to aj pri -15

edit: ak sa ti to stale zavzdusnuje tak to pripadne zreklamuj, alebo potrebujes pretesnit


Naposledy upravil zelenaliska dňa 27.01.2017 - 13:11:13, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 27.01.2017 - 13:07:43
00
Spomalenie sedloviek ako Reverb, KS a podobne môže spôsobiť stuhnutie vazelíny, ktorá je na klzných plochách vo vnútri. Často to pritom už ani zďaleka nemusí byť vazelína, obzvlášť ak má sedlovka najazdené viac ako rok a nebola ani na basic servise = premazanie. ;) už sa to tu riešilo pár strán dozadu :)
Zobraziť komentár 27.01.2017 - 13:09:24
00
Sedlovka je nová. Prišla aj z reklamácie pretesnená a problém stále ten istý.
Zobraziť komentár 27.01.2017 - 13:12:51
00
Tuna maju s tym tiez problem (inak ze starsie to nerobili) http://forums.mtbr.com/all-mountain/rockshox-reverb-cold-weather-issues-993072.html a pise riesenie

1. After unmounted the seat, I found the pressure valve.
2. I released completely the pressure.
3. Did another bleed, but this time with 3/4 full syringe in one side and 1/2 in the another side (without the pressure in the Reverb).
4. After moving the fluid from one syringe to another through the tube, re-inflated the Reverb until 260 psi (recommended 250 psi).
5. Moved the fluid several times from one syringe to another, with the valve for the fluid fully opened.
6. A trick thing: Push and release several times the drop seat control. Until no more bubbles escape into the syringes.
7. First restored the Reverb screw, allowing a little bit of oil to keeping the front (control syringe) in a lower level.
8. Restored the second screw very carefully, assuring the control was in the released position.

iekde inde sa pise ina zaujimavost /s tymto asi nesuvisiaca/ a sice .. neprevazat bajk zo zasunutou sedlovkou :)

1) the main mistake people make is leaving the seatpost down for long periods of time. If you drive on the highway, you see this. when the seatpost is down, you have about 500 pounds of pressure going on. there is a little rubber ring that is not meant to hold that much pressure for long periods of time. leave the seatpost down for a few hours, enough times, you wreck that little rubber ring and your seatpost feels like crap.
Zobraziť komentár 27.01.2017 - 13:22:05
00
Jo akurát som to čítal. Vyskusam.
Zobraziť komentár 27.01.2017 - 13:24:47
00
Vyskúšam aj ja cez víkend. Mám síce ešte ten starší model, nie B1, klesla mi síce až po 2 rokoch, ale pruží cca 1cm.
Zobraziť komentár 27.01.2017 - 14:48:21
00
Dublinboy tam ti tento postup nepomoze, tu uz treba odvzdusnit sedlovku - Velky servis
Zobraziť komentár 27.01.2017 - 14:59:17
00
Stále dúfam, že to nebude v tom tesnení, ale iba v nedostatku tlaku.. ale vnútorný pocit mi hovorí, ako písala Silva pred pár stranami, že to bude tým tesnením po rozobratí sedlovky. Tak sa nechám prekvapiť :)
Zobraziť komentár 27.01.2017 - 15:06:22
00
skracoval som hadicu na reverbovi cca o 40cm. Sedlovka je teraz tuhá jak sviňa a na remote nereaguje. Treba to bleednuť alebo čo s tým?
Zobraziť komentár 27.01.2017 - 22:24:22
00
arrow_leftmisung napísal:
skracoval som hadicu na reverbovi cca o 40cm. Sedlovka je teraz tuhá jak sviňa a na remote nereaguje. Treba to bleednuť alebo čo s tým?


Určite odvzdusni
Zobraziť komentár 28.01.2017 - 09:56:40
00
misung tato nova bola dlhsia ako predchadzajuca?
Zobraziť komentár 28.01.2017 - 13:27:34
00
Rovnaká
Zobraziť komentár 28.01.2017 - 13:55:35
00
Aky to bude mať vplyv ked nafukam tlmic (tam zospodu na pieste tuším negatívna komora sa to volá) na 300psi namiesto 350?
Zobraziť komentár 29.01.2017 - 10:39:00
00
rock shox monarch plus rc3, mam k nemu par otazok ak ma niekto nejaku skusenost budem mu vdacny za rady :) tlmic mi chytil vzduch tam kde nemal a teraz potrebujem rozobrat a hned aj pretesnim, dal som dole puzdro a tam su styri cervene ploche gumky? na co to sluzi?
pozeral som nejake manualy a videa, ale aj tak sa chcem opytat na skusenosti s typom a mnozstvom oleja a ci nieje problem ak niektore tesnenia dam len nejake zo zelezirstva a podobne :)
a uz len taka prkotinka, ak chcem farebnu gumku na piest, kde sa da zohnat nieco farebne? cierne mam, takze uz len ak nezozeniem farebnu tak pojde cierna :)
Zobraziť komentár 29.01.2017 - 14:30:53
00
keyboard_arrow_up