Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Zdravím všetkých, vedel by niekto poradiť, aku viskozitu oleja, pripadne aj množstvo do tlmiča Manitou Swinger Coil X4 ? :)
Zobraziť komentár 05.02.2017 - 12:20:43
00
Bude mi stačiť 120ml oleja do IFP komory na rock shox tlmič 200x57?
Zobraziť komentár 06.02.2017 - 16:59:19
00
aky typ?
Zobraziť komentár 06.02.2017 - 18:53:55
00
Monarch RT3 High volume
Zobraziť komentár 06.02.2017 - 20:28:02
00
tlak do IFP komory mas 350psi, olej 7wt a 120ml ti bude stacit
Zobraziť komentár 06.02.2017 - 20:35:01
00
tu je celá rozborka
https://sram-cdn-pull-zone-gsdesign.netdna-ssl.com/cdn/farfuture/pdNi_6RcKdgWW9cEdLOwrDfVYFwSpq7XQJ7biXQN960/mtime:1469136822/sites/default/files/techdocs/gen0000000004932_rev_b_2016_monarch_rt3_r_english.pdf
Zobraziť komentár 06.02.2017 - 20:36:09
00
Ten manual som nasiel ale dik. Ja som chcel hlavne vedieť či bude stačiť tých 120ml. :) Este raz dik obom.
Zobraziť komentár 06.02.2017 - 20:38:24
00
majo2 musim ti podakovat. dnes som repasooval mojho monarcha a ventil na ifp bol ako kamen. Netrebalo dokonca ziadne speci naradie. pomalicky som povoloval sealhead a ked to zacalo sicat, nechal som to 10 min tak a bolo :). Takze tlmic uspesne spraveny. Ten olej co som z neho vylial bol ako pena. Nastavenie kompresie asi preto neslo. Teraz je vsetko ok. :y:

Trapi ma uz len ta pajka. Stale mi unika vzduch do negativnej komory a znizuje zdvih. Tu skor sa uz o tom pisalo. Nebude stacit len vymenit o kruzok ktory tie komory oddeluje? potrebujem ten novy seal head? podotykam ze moja vidla ma SN 27T6....takze by mal byt uz novy nie?

Edit: velkost toho okruzku nahodou neviete?
Zobraziť komentár 07.02.2017 - 00:14:53
00
som rad že ti to pomohlo :)
Zobraziť komentár 07.02.2017 - 09:32:54
01
arrow_leftzelenaliska napísal:
majo2 musim ti podakovat. dnes som repasooval mojho monarcha a ventil na ifp bol ako kamen. Netrebalo dokonca ziadne speci naradie. pomalicky som povoloval sealhead a ked to zacalo sicat, nechal som to 10 min tak a bolo :). Takze tlmic uspesne spraveny. Ten olej co som z neho vylial bol ako pena. Nastavenie kompresie asi preto neslo. Teraz je vsetko ok. :y:

Trapi ma uz len ta pajka. Stale mi unika vzduch do negativnej komory a znizuje zdvih. Tu skor sa uz o tom pisalo. Nebude stacit len vymenit o kruzok ktory tie komory oddeluje? potrebujem ten novy seal head? podotykam ze moja vidla ma SN 27T6....takze by mal byt uz novy nie?

Edit: velkost toho okruzku nahodou neviete?


tento problém z únikom vzduchu je hlavne v zime,tá vazelína PM600 stuhne,potom vzduch prenikne cez O-krúžok do negatívky-ja dávam po servise do hornej komory ešte 3 ml oleja Maxima 15w-50 , je to olej namiesto už nedostupného red rum , vidla má ešte lepší chod ako len z vazelínou,a prenikanie vzduchu cez O-krúžok sa tiež nekoná
Zobraziť komentár 07.02.2017 - 12:39:32
03
jo ten olej som tam dal, cital som tvoj prispevok par stran dozadu. Teda nie maximu, ale fox float fluid. Len som nic necistil ani nerozoberal, len som ho tam prcol. Mal som v plane skontrolovat charger, tak spravim aj druhu nohu a vycistim to. Inak ten sram butter tam treba dat aj tak?
Zobraziť komentár 07.02.2017 - 12:55:17
00
ano davame aj vazelinu, aj red rum ako pise Dano
Zobraziť komentár 07.02.2017 - 13:01:08
02
ak to robí aj z olejom,bude už vyšúchaný ten O-krúžok,rozmer neviem,najlepšie rozobrať a zbehnúť do Rače do Afinisu
http://eshop.afinis.sk/documentview.aspx?file=kontakt.htm
Zobraziť komentár 07.02.2017 - 13:35:16
02
Ahojte,

mam sedlovku Rock Shox reverb stealth (CANYON Spectral). Mam ho pol roka, teraz cez zimu jazdim malo. Ide o to, ze ked zasuniem sedlovku rano dole a vecer pridem z prace, je hore - pomaly sa vysuva. Tj zrejme je tam nejaky problem s udrzanim pozicie.

Je to na zarucny servis? Ci to len treba odvzdusnit a vypytat si bleed kit od canyonu? Da sa to nejako spravit?

Dakujem
Zobraziť komentár 08.02.2017 - 10:03:01
00
A aky mas dovod ju rano zasuvat dole???
Zobraziť komentár 08.02.2017 - 10:42:15
00
keyboard_arrow_up